weet jij wat imax is? ik zie het altijd staan en denk ‘oke’ en er valt me ook nooit een verschil op
- ja
- nee
0 stemmers
vind jij 3d leuk in de bioscoop? ik vind het echt 99% van de keren niks toevoegen
- ja leuk
- nee stom
- ligt aan de film
0 stemmers
weet jij wat imax is? ik zie het altijd staan en denk ‘oke’ en er valt me ook nooit een verschil op
0 stemmers
vind jij 3d leuk in de bioscoop? ik vind het echt 99% van de keren niks toevoegen
0 stemmers
Dit, die effecten vallen mij nooit zo op en ik zie altijd de ondertiteling dubbel. Sowieso is een 3D-bril als een brildrager irritant. Als het kan ga ik altijd voor 2D.
oh misschien moet ik dan wel nog een keer naar een 3d film gaan, want ik had dat ook maar ik heb nu lasik gehad… maar bij films zoals the hobbit vond ik het nog wel leuk. vaak voegt het gewoon niks toe
Ik vind het echt verschil maken of een film echt in 3D gefilmd is of pas achteraf 3D gemaakt is.
ik wist niet eens dat dat twee opties waren, nooit over nagedacht
The Hobbit is in 3D gefilmd dus misschien dat je die om die reden wel oké vond! Het is niet de standaard bij 3D films.
Als ik gewoon mijn lenzen inheb zie ik prima 3d. Ik vind het gewoon geen meerwaarde en niet fin kijken.
Ik heb dit ook maar ik kan het wel zien. Maar vind het eigenlijk gewoon bijna nooit wat toevoegen.
Ik zie het effect niet plus dat een gewoon kaartje hier al duur genoeg is (13,50)
Ik vind het eigenlijk vooral stom, maar ik heb 2 films in 3D gezien die ik wel echt de moeite waard vond om daarin te zien. Life of Pi en Gravity volgens mij. Toen was het ook nog voor mij nieuwer dus mss ligt het ook daar aan.
Edit: verder vind ik het vaak idd te duur en te vermoeiend ook/ niks toevoegen.
Gebruik jij je werklaptop ook privé?
0 stemmers
Als je hem ook privé gebruikt, doe je er dan alles mee of doe je bepaalde dingen er niet mee?
0 stemmers
Ik houd geen rekening ofzo, maar ik doe gewoon niet zoveel met een laptop of computer privé. Doe alles op mijn telefoon. Behalve solliciteren op andere functies, dat doe ik dus wel met m’n werklaptop.
ik wilde op nee klikken maar ik zit letterlijk nu op m’n werklaptop in dit topic :")
Ik heb het omgekeerde: ik gebruik mn privelaptop (ook) voor werk :’)
Dit doe ik ook want mijn werklaptop is voor heel veel dingen die niet gewoon internetten zijn totaal ongeschikt (en veel dingen die ik voor werk moet doen hebben andere programma’s nodig)
Ik heb geen privelaptop meer
Aangezien mijn privelaptop een klote ding is en eigenlijk aan vervanging toe is, gebruik ik mijn werklaptop. Ben wel van plan om een nieuwe aan te schaffen en dan zal ik die gaan gebruiken.
Wat heb jij?
Privelaptop voor werk en prive is in deze door jou aangeschaft, maar later ben je er ook werkdingen op gaan doen.
Werklaptop voor prive en werk is door werkgever aangeschaft en ingericht, maar gebruik je ook buiten werk om dus.
0 stemmers
Althans het is bij ons een iPad
In principe een privelaptop en een werklaptop die ik gescheiden houd maar soms vergeet ik mijn werklaptop mee naar huis te nemen dus dan gebruik ik prive ook voor werk.