Jaa maar de meeste mensen die een schoonmaker kunnen betalen verdienen vast beter dan de schoonmaker zelf.
Oh ja, vast!
Stel je (hypothetische) kind maakt iets duurs kapot in het huis waar hij/zij bij een vriendje aan het spelen is. Zou jij als ouder zijnde dan aanbieden om een vergoeding te geven? Dit gaat dan ook om een bedrag van 200 euro.
- Ja ik zou dat wel aanbieden
- Echt geen idee wat ik zou doen
- Nee dat kan nou eenmaal gebeuren
0 stemmers
Vriendinnetje heeft vroeger een keer bij mn ouders een hele dure vaas per ongeluk omgestoten en er kwam allemaal verf in de gordijnen wat niet te herstellen was. Die moeder had iig wel aangeboden om het te betalen, al is het alleen maar het gebaar geweest. Vind dat wel zo netjes. Dit bedrag was ook wel ruim boven de 200. Ik denk dat ik me dan als die ouder zijnde zo klote zou voelen maarja dat kan gewoon gebeuren.
ja 200 euro is voor bijna iedereen veel denk ik maar als je een schoonmaker kan betalen denk ik dat je het beter kan missen dan de schoonmaker zelf bedoel ik
ja wat @Nysmn zegt bedoelde ik
Er mist niet heel veel context, want mijn vraag ging puur over dit incident. En het kan inderdaad gebeuren dat er eens dingen kapot gaan, maar als dit na een aantal x bespreken gewoon iemands manier van werken is, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat ik mān bedenkingen mag hebben
Ja dat was na je edit, eerst stond er bedankt voor alle reacties ik ga nadenken of ik wel verder met haar wil. Daar reageerde ik op want dat lijkt me nogal kort door de bocht als iemand per ongeluk 1x iets kapot maakt
Heb je wel eens een ritje in een luchtballon gedaan?
- Nee
- Ja in Nl
- Ja in buitenland
0 stemmers
Zoja, waar? En zo nee maar je zou het wel willen, waar zou je dit het liefst doen?
Daar is toch je WA-verzekering voor? Ik dacht dat die zelfs verplicht is, maar dat weet ik niet zeker. @mikselke kan hier vast meer over vertellen
Ja zou kunnen! Een andere vriendin had per ongeluk een onwijse kras met haar fiets op hun auto gemaakt. Dat was zo geregeld via de verzekering. Ik denk eigenlijk dat ze niet zoveel moeite wilden doen voor een vaas en de gordijnen maar weet niet of dat eronder valt.
Heb dit in Brabant gedaan met mijn ex schoonfamilie, was wel heel mooi hoor. Al zou ik het liever doen in een heel erg mooi landschap dan boven de landerijen in Nederland. š«
Ik ga echt niet voor mijn lol in de lucht zweven in een lullig mandje. Ik heb al moeite met een glazen lift, laat staan met een luchtballon
Zuid afrika, heel bijzonder om ook dieren te zien van bovenaf
Niet verplicht (voor autoās wel maar particulieren niet). Wel aan te raden voor dit soort gevallen
Duitsland. Enige volk dat ik met mijn leven vertrouw.
Ik heb er familie wonen en die zijn zeer normaal. De vrienden van mijn neef ook en eigenlijk zie ik mij daar best wonen.
Ik denk dat het vooral mis gaat als je er al generaties en generaties woont. Ken ook wel chille Albanezen etc die daar vandaan komen; maar echte RasZwitsers zijn echt psychos.
Ja die ken ik niet haha. Nog nooit een ontmoet ook š«¢
Vind je het leuk om in een reuzenrad te gaan?
- Ja
- Nee
0 stemmers
En een achtbaan?
- Ja, allemaal
- Ja, de meeste
- Ja, sommige
- Nee allemaal niet
0 stemmers
Niet meer zoān achtbaan waar je onder moet hangen. Toen ik jong was ging ik in alles dat kon me niet gek genoeg zijn