@Eddie ik bewonder je geduld en hoe je keer op keer open en inhoudelijk blijft antwoorden wanneer forummers onwetende (en soms/vaak ook kwetsende) dingen plaatsen. Ik vind het tof hoe je de forumquiz organiseerde en hoewel ik niet van stookpolls houd, vind ik je wel echt een sfeermaker op het forum en vind ik het mooi hoe je volgens mij altijd het beste met anderen voor hebt.
@kaworu ik “ken” je niet zo goed, maar dat je fan bent van Eva maakt je al leuk!!! Ik vond het heel dat je iets uitgeprobeerd hebt n.a.v. mijn tip en ook feedback gaf (de nagellak van Catrice, Milky Not Guilty).
@monkeyslut jij bent de enige forummer die van mij oneindig mag klagen.
Ik vind je superleuk en open overkomen en lees jouw posts echt alsof ze door een vriendin zijn geplaatst, ook al hebben we elkaar helemaal nog niet eens gesproken.
@George naast dat je natuurlijk een bakkoningin bent, heb ik volgens mij nog nooit een onvriendelijke post van je gelezen, je bent superbehulpzaam.
@instantramen ik vind alles wat je koopt leuk, haha (en dat heb ik eigenlijk zelden - die van jou zijn eigenlijk de enige posts waar ik altijd een beetje hebberig van word). En ik ben er dol op als je tips over Leiden deelt!