Stel je persoonlijke vraag #48

Mijn partner kan toch niet ruiken dat ik een nachtmerrie heb?

29 likes

Soms beweeg je erg of adem je heel zwaar en snel bij een nachtmerrie.

@Oprah geen idee, het was nu geïnspireerd op dat de man dacht dat het een goed idee was mij om 5.20 wakker te porren omdat ik een nachtmerrie had, maar ik altijd een half uur nodig heb om weer in slaap te vallen en mijn wekker op 6.30 stond :unamused:

Ik snap hier ook helemaal niks van haha, nog even los van dat mijn partner sowieso NIKS doorheeft van wat ik doe als hij ligt te slapen

1 like

Ik kan dat wel zien of merken bij bepaalde nachtmerries. Door praten in slaap, ademhaling of manier van bewegen. Denk dat iedereen dat wel kan inschatten bij de heftigere nachtmerries (als je zelf op dat moment ook wakker bent dan haha).

1 like

Volgens mij valt het wel mee hoor, dat er geen weg terug is als je het één keer gebruikt. In theorie zou je het prima één keer kunnen gebruiken en dan nooit meer als je echt nul redenen hebt om het nog een keer te gebruiken. In de zin dat het niet na één keer meteen lichamelijk verslavend is. Volgens mij is een deel van het gigantische probleem ook ontstaan doordat veel mensen wel dachten het onder controle te hebben totdat ze het niet meer hadden.

En als je met de kennis van nu het een keer gaat proberen vraag ik mij af of het écht goed met je gaat of dat je misschien toch ook wel ontvankelijk bent voor verslaving omdat je opzoek bent naar een bepaalde high… en mentaal is wel meteen verslavend omdat het nooit meer zo “nice” wordt als de eerste keer en je dus ook steeds meer wil/moet gebruiken etc etc

Maar goed ik moet toegeven dat ik het grootste deel van deze informatie uit een roman heb :joy: (junky van William s Burroughs) en voor de duidelijkheid ik ontken niet dat het extreem verslavend is, niemand zou er ooit nog aan moeten beginnen!!!

1 like

Beetje late reactie, ik vind een keukentrapje doodeng, als we in de bergen zijn blijf ik meters van kliffen af, maar een luchtballon is echt heel anders! 1 keer gedaan, nergens last van!

Ja dan moet je onmiddellijk je partner dumpen!

1 like

Ben jij vandaag jarig?

• Ja! Hoera!
  • Nee, maar ik ken wel iemand die jarig is
  • Nee, en ik ken ook niemand die jarig is.

0 stemmers

Als je jarig bent, gefeliciteerd met je vierde/vijfde/zesde/zevende/achtste/negende/tiende of elfde verjaardag (of meer natuurlijk :grin:)

4 likes

Ik heb vannacht zijn hele postgeschiedenis teruggelezen. Interessant, heftig. Laatste update van 2 jaar terug gaf hij wel aan clean te zijn, dat is fijn. Ik heb echt een uur op allerlei subreddits over heroïne gezeten vannacht :rofl::rofl:.

13 likes

wat is jouw favoriete melk(vervanger)? meerkeuze want ik snap dat je niet alles overal even lekker bij vindt

• koemelk
  • geitenmelk
  • havermelk
  • kokosmelk
  • amandelmelk
  • sojamelk
  • rijstmelk
  • anders, namelijk

0 stemmers

1 like

Koemelk voor ontbijtgranen, havermelk voor bakken, soja “room” voor koken, kokosmelk voor koffie (maar alleen buiten de deur als ik koffie met melk drink, thuis gewoon zwart).

2 likes

Havermelk voor opschuimen in de koffie, sojamelk voor koken en bakken omdat het neutraler smaakt. En voor zoet/ontbijt (bij ontbijtgranen) kokos of rijstmelk. Je had eerst van het merk Dream kokos+rijstmelk maar die was ineens verdwenen toen de melkvervangers hip werden en er andere merken kwamen. Was zooo lekker en zonder suiker :sob:

3 likes

omg dat klinkt echt heel lekker wat kut

2 likes

Vooral op tandarts en dokters afspraken om 8 uur.

11 likes

Tegenwoordig zeg ik ‘ik kom er op terug’ en dan heb ik de tijd om te denken of ik wil of kan of niet. Dit na de zoveelste keer dat ik groen van ellende iets ging doen wat ik helemaal niet wilde omdat ik me liet overrompelen.

5 likes

@grace Ik zou het persoonlijk alleen proberen als je mentaal en fysiek heel sterk in je schoenen staat en stabiel bent. Ik zie mezelf al gaan :sweat_smile:
Ik laat zo’n experimenteel yolo moment wel over aan anderen :sweat_smile:

2 likes

Stel je mailaccount zou gedelete worden en je bent al je privemails kwijt, hoe erg zou je dat vinden.

• Echt verschrikkelijk
  • Echt niet leuk
  • Niet leuk
  • Neutraal
  • Lijkt me eigenlijk wel leuk/chill/positief

0 stemmers

1 like

Ik moet echt eens die inbox opschonen dus dat is dan mooi opgelost

6 likes

Niet persé erg, maar vooral heel onhandig denk ik.

15 likes

Ik heb echt mijn eerste e-mailadres nog en ook bijna alle mails. Het is mijn archief, tijdlijn en mijn herinneringen aan overleden personen dus ik zou echt onwijs balen. Maar ik las pas dat data opslag ook belastend is voor het milieu en daardoor voel ik me er wel beetje dubbel over. Ik rijd geen auto en vlieg nooit dus ik zie dit maar als mijn voetafdruk :joy:

8 likes