Ik heb een tijdje terug per ongeluk al m’n mail verwijderd en eerst voelde ik een golf van paniek maar heb ze niet gemist eigenlijk.
Zelden eigenlijk, ja sorry ik ga ook een keer zelf klagen over de opties om te stemmen in een poll. Regelmatig en vaak vind ik hetzelfde.
Maak jij wel eens zelf mayonaise? In heel holland bakt moesten ze dat maken en bijna iedereen had er moeite mee haha.
- Nee
- Ja
0 stemmers
Zo ja, vind je dit makkelijk?
- Ja
- Nee
- Verschilt per keer
0 stemmers
Ik dacht bijna dat ze een verkeerd recept voor mayonaise uitgeprint hadden gekregen.
Volgens mij krijgen ze niet het volledige recept bij de technische opdracht. Tenminste dat is bij de Britse versie zo.
Hazelnootmelk
Ja vind ik ook dcht de lekkerste@
Je hebt niet echt een recept nodig voor mayonaise er is maar 1 stap: mix het door elkaar
Wel op de foolproof manier met een staafmixer
Ik moet dertig uur reizen vandaag en heb ook alles doorgespit, dacht ik, want die update van twee jaar geleden heb ik gemist. Ben heel benieuwd wat er verder nog achter zit omdat de stap van ‘geen drugs en ook nooit over heroïne nagedacht’ naar ‘ik stond stil in het park, iemand vroeg me of ik wat wilde kopen, ik kocht onder andere heroïne en gebruikte het thuis gelijk’ is gegaan zo onvoorstelbaar vind.
misschien staat het dan in maschas kookboek
Vriend en ik hebben het wilde voornemen om als we oud zijn het te gebruiken (en dan samen doodgaan, zo romantisch).
Als jij een recept leest en er staat ‘bakvorm van … cm’ weet jij dan direct welke bakvorm je moet pakken en dus hoe groot je bakvorm is?
- Ja ik weet het formaat van elke bakvorm die ik bezit uit mijn hoofd
- Weet het niet uit mijn hoofd maar ik gok altijd maar wat
- Nee weet ik niet, ik moet het altijd van te voren opmeten
- Nvt ik heb geen bakvormen of maar 1 vorm en daar weet ik het formaat van
0 stemmers
wilde dit eerst in het piercingtopic vragen maar ik doe het hier want lijkt me beter.
hoe snel genazen jouw piercings? want ik heb het idee dat die aangegeven perioden echt korter zijn dan de werkelijkheid (sorry als dit onzin is @Radio )
- mijn piercings doen er langer over dan de aangegeven periode
- mijn piercings doen er korter over
- ongeveer gelijk
- verschilt per piercing
- nvt/vergeten/heb geen piercings
0 stemmers
en wat heb je en vind je enger? vroeger snapte ik nooit waarom mensen tattoos minder eng vonden dan een piercing maar nu sinds ik allebei heb eigenlijk wel (oh ben vergeten ‘ik heb niks’ maar goed is ook relevanter als je wel 1 vd 2 hebt)
- ik heb piercings
- ik heb tattoos
- ik vind piercings spannender
- ik vind tattoos spannender
- ik wil per se stoer doen en laten zien dat ik diehard ben en bij allebei 000000 spanning voel
0 stemmers
ik heb tijdens de laatste verhuizing alles weggedaan wat ik bezat aan bakspullen want het nam een hele la in beslag, ik bak misschien een keer per jaar wat en als ik iets heb zoals een verjaardag ga ik toch wel naar de winkel want zoveel voorbereiden altijd, echt geen tijd om nog een taart te bakken.
Ik had dit wel echt bij m’n wenkbrauw jaaaaren geleden dat ik het lekker vond voelen! Apart wel. M’n andere piercings deden gewoon zeer.
ja snap ik wel, soort satisfying gevoel wel maar je weet dat je erna moet strijden qua genezing
Ik heb het na 2 jaar opgegeven met mijn helix want die bleeeeef maar kutten. En daarna dus nooit meer een piercing overwogen want ik ben ervan overtuigd dat mijn lichaam dat gewoon weigert.
Ben zó jaloers op vrouwen met een oor vol piercings
Ik hou echt van nieuwe tattoos laten zetten en kan daar weken naar uit kijken, maar vind piercings (het prikken en de genezing) echt de hel. Ben ook een paar keer bijna flauwgevallen. De pijn van tattoos trek ik zo veel beter!
Ja, dat is onzin
Want je kan van de buitenkant niet zien hoe genezen je piercing is, en dat 'ie geen pijn doet en rustig is ook geen garantie dat 'ie genezen is.
Moest ff heel kort reageren hahaha.
Ik heb mijn rook nu een jaar + paar maanden en ik hoopte dat hij bijna genezen zou zijn maar niet dus
haha ik heb oren vol want toen ik jonger was was ik echt toegewijd. dus ik heb in totaal echt misschien wel 6 jaar achter elkaar pijnlijke orem gehad omdat ik telkens na een jaar weer iets nieuws nam