Ooh dit is echt mijn werkergernis: lange mails.
Ik krijg weleens mails met: kun je het aanpassen? En dan heel verhaal over iets nutteloos of heel onduidelijk. En dan moet ik tussen de regels doorlezen wat diegene nou bedoelt. En dan blijkt het om iets heel kleins te gaan. Maar heb dan in de tussentijd die mail al 3x gelezen.
Diezelfde smalltalk in mijn kantoorkamer als iemand iets nodig heeft. Er is altijd een collega die vraagt naar mijn weekend, en dan uiteindelijk iets wil. Dan denk ik: oke laat het weekend maar achterwege, zeg gewoon direct waar je naartoe wil.