Jaaaa ik vind het zelfs handiger dan op de laptop
Ik zit nu in eenzelfde soort situatie en t is echt kut. Met pijn in mn buik naar werk. Hopelijk snel veranderingâŠ,
https://www.tiktok.com/@jkocic/video/7089548415054515462?_r=1&_t=8j4hcN9PnQf
Doet dit iets met je?
(Dit is weer de man met de oester uit het influencertopic, voor wie geen zin heeft om te klikken. )
- Sop sop
- Jawel
- Nee
- Hell no
0 stemmers
En dit?
(De kookvideo)
- Sop sop
- Jawel
- Nee
- Hell no
0 stemmers
Die eerste is lachwekkend, die tweede gewoon goor. Normaal doen met je eten! We zitten in een economische crisis!
Maar als je naar de comments kijkt vinden mensen dit blijkbaar dus echt heet!? Ik leef op een andere planeet geloof ik.
Ik vind die kookvideo heel erg lekker om naar te kijken, maar meer op een soort asmr achtige manier. Die lik stukjes vind ik niet nodig. Maar lekker dat knijpen in dat eten en dat slaan en met die ballon ja fijn. En hoe het gemonteerd is met al die flashy knips erin.
Ik vind die thor nog het meest cringe. Echt totaal niet mij type man en dan ook nog dat nutteloze houthakke .
k durf het niet eens aan te klikken ik heb na de perzikscene van call me by your name genoeg (te veel) sensueel fruit gezien voor de rest van mijn leven
Neeeee die was ik net weer vergeten
Ik moest gewoon heel erg lachen om die kookvideo, zo suggestief totaal niet sexy
Liever de tweede dan de eerste! Echt naar hoe hij meerdere keren die oester naar binnen probeert te krijgen maar het niet soepel gaat, dat sapje langs zân mond maar ook hoe hij zân mond naar die oester brengt en die tonggg brrrrrr
echt zo niet geil. Die tweede is nog een soort van knap gedaan.
Daarom durf ik mijn werklaptop ook niet voor alles te gebruiken haha. Doe bijvoorbeeld wel af en toe tijdens werk iets aan een studie die niet voor mijn werk is op de werklaptop en spotify/youtube/etc. Maar durf geen sollicitatiebrief erop te tikken of in te loggen op socials ofzo
@Sjern bedoel jij die hijgende houthakker die altijd zonder shirt is en die af en toe zijn riem erbij pakt?
Wat is het juiste Fruit Of The Loom logo?
- Met hoorn des overvloeds (links)
- Zonder hoorn des overvloeds (rechts)
0 stemmers
De juiste versie is die zonder hoorn. Dit is een typisch mandela effect. Heel veel mensen herinneren zich dit logo met hoorn, maar Fruit Of The Loom beweert dat het logo altijd al zonder geweest is. Nu is er een TikTokâer die beweert bewijs gevonden te hebben in een oud T-shirt waarbij een logo mĂ©t hoorn staatâŠ
Ik heb hier echt nog nooit van gehoord?
Het is een kledingmerk, vooral bekend voor T-shirts en sweaters. Ik associeer het vooral met de jaren â80/â90.
Ik juist met bedrukte kleding van de copyshop!
Ja dat ook! Zowel elk T-shirt uit mijn jeugd met bedrukking van verenigingen was een Fruit Of The Loom T-shirt. Krijg echt nostalgische vibes bij dat merk haha.
Ik stop mn winkelmandje altijd vol met dingen die ik wil, en dan ga ik zo lang twijfelen tot het uitverkocht is. En elke keer trap ik er weer in.
Ja, vroeger zag je dit vaak.
Maar ik vind deze mannen ook gewoon heel onaantrekkelijk. Als het nou grote brede mannen met baarden waren was het wellicht een ander verhaal.