Ik kan niet wennen aan word online dus ik gebruik nu mijn macbook omdat daar nog de ‘normale’ word op staat.
Een werklaptop voor werk en privé. Maar ik had voor mezelf een nieuwe laptop gekocht (die ik ook voor werk gebruikte) en toen was er geld over op werk en mocht ik 'm declareren.
Twee werklaptops zelfs . Maar afgezien van een snelle google doe ik daar nooit iets privé op. Meeste dingen worden geblokkeerd wegens veiligheid etc.
Anders: Geen laptop. Mijn man heeft een van/ voor zijn werk. Ik zou ook niet weten wat ik met een laptop moet. Behalve rollercoaster tycoon spelen want dat mis ik
1 laptop voor prive+ studie, 1 laptop voor mijn werk en 1 voor stage die ik nooit gebruik oh en er ligt nog een oude laptop die ik hiervoor als prive laptop gebruikte.
Ik weet niet of je een iPad hebt maar Rollercoaster Tycoon kan je ook perfect op iPad spelen.
Jaaa heb het al wel geprobeerd, maar mis toch een beetje het klikken met de muis en een wat groter beeld! Maar thanks
Wil ik gelijk mijn grote leed delen: ik ben laatst van Ipad gewisseld en bij het overzetten ging wel de voortgang van Rollercoaster mee, maar niet mijn achtbaanblauwdrukken waar ik zo mijn best op had gedaan
Jaaaa ik vind het zelfs handiger dan op de laptop
Ik zit nu in eenzelfde soort situatie en t is echt kut. Met pijn in mn buik naar werk. Hopelijk snel verandering…,
https://www.tiktok.com/@jkocic/video/7089548415054515462?_r=1&_t=8j4hcN9PnQf
Doet dit iets met je?
(Dit is weer de man met de oester uit het influencertopic, voor wie geen zin heeft om te klikken. )
- Sop sop
- Jawel
- Nee
- Hell no
0 stemmers
En dit?
(De kookvideo)
- Sop sop
- Jawel
- Nee
- Hell no
0 stemmers
Die eerste is lachwekkend, die tweede gewoon goor. Normaal doen met je eten! We zitten in een economische crisis!
Maar als je naar de comments kijkt vinden mensen dit blijkbaar dus echt heet!? Ik leef op een andere planeet geloof ik.
Ik vind die kookvideo heel erg lekker om naar te kijken, maar meer op een soort asmr achtige manier. Die lik stukjes vind ik niet nodig. Maar lekker dat knijpen in dat eten en dat slaan en met die ballon ja fijn. En hoe het gemonteerd is met al die flashy knips erin.
Ik vind die thor nog het meest cringe. Echt totaal niet mij type man en dan ook nog dat nutteloze houthakke .
k durf het niet eens aan te klikken ik heb na de perzikscene van call me by your name genoeg (te veel) sensueel fruit gezien voor de rest van mijn leven
Neeeee die was ik net weer vergeten
Ik moest gewoon heel erg lachen om die kookvideo, zo suggestief totaal niet sexy
Liever de tweede dan de eerste! Echt naar hoe hij meerdere keren die oester naar binnen probeert te krijgen maar het niet soepel gaat, dat sapje langs z’n mond maar ook hoe hij z’n mond naar die oester brengt en die tonggg brrrrrr
echt zo niet geil. Die tweede is nog een soort van knap gedaan.
Daarom durf ik mijn werklaptop ook niet voor alles te gebruiken haha. Doe bijvoorbeeld wel af en toe tijdens werk iets aan een studie die niet voor mijn werk is op de werklaptop en spotify/youtube/etc. Maar durf geen sollicitatiebrief erop te tikken of in te loggen op socials ofzo
@Sjern bedoel jij die hijgende houthakker die altijd zonder shirt is en die af en toe zijn riem erbij pakt?