Stel je persoonlijke vraag #48

Ok :smiley:

2 likes

ah jammer dat ik nog sliep toen jullie groene ogen probeerden te gatekeepen

3 likes

6 likes

Zit jij niet 24/7 aan je telefoon gekluisterd op TikTok? :hushed:

1 like

Maar niet als in opmaken meer als het kind niet opschiet ofzo, loop niet zo te tutten

2 likes

normaal wel maar dit was m’n wekelijkse rustmoment

1 like

Voel jij je superieur als je met een PAPIEREN KRANT in een koffiezaak zit en de rest zit op zn telefoon te lezen?

• Ja absoluut,
  • Nee hoor

0 stemmers

1 like
Samenvatting

Sorry voor m’n Husky ogen, maar vond A10 wel het dichtstbij komen

19 likes

Ik kan niet fatsoenlijk met een papieren krant overweg. Opvouwen gaat nog wel, maar het eindigt altijd in een prop

3 likes

Ja ik voel me meer een klein kind die doet alsof

3 likes

Niet iedereen doet dat toch allemaal.

1 like

Ben überhaupt nooit naar zo’n show geweest

1 like

Op vakantie en alleen omdat mijn familie zo liep te pushen dat het toch leeeeuuuk was. Vervolgens was die man heel erg geïrriteerd dat het niet lukte mij te hypnotiseren en zei hij dat dat door mijn vileine aura kwam.

25 likes

Maar dat was als kind en als kind was ik aandachtsgeil en wilde ik áltijd het podium op. Dus toen top, nu mijn persoonlijke nachtmerrie.

2 likes

Kom jij weleens in topics waarvan je denkt: wat doe ik hier?

• Ja bewust
  • Ja per ongeluk
  • Nee

0 stemmers

1 like

Ja soms zit ik 5 minuten mee te lezen in zwanger kinderen en dan denk ik ineens wtf doe ik hier

9 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Je moet kiezen-topic #2

Ja en ik werd gevraagd staand te balanceren op galopperend/ronddravend paard.

Als voorbeeld van hoe moeilijk het was. Daarna kwam een echte artiest het goed doen.

Dus ik was een soort gratis clown.

Ik weet niet wat me bezielde, ik zei iig geen nee. Voordat ik het wist zat ik in een harnas en op een paard.

8 likes

Woow wel heel gaaf! Dat je niet gevallen bent joh

Maar dit bewijst toch niks? Als ik recht het licht in staar en een foto maak zijn mijn ogen ook super opvallend blauw, maar als ik gewoon langsloop denk je niet van Omg kijk wat een bijzondere blauwe ogen.

2 likes