Stel je persoonlijke vraag #48

Oh nee dit stukje info mist: binnen vijf seconden was m’n balans natuurlijk weg en hing ik in dat harnas in de lucht, terwijl het paard vrolijk z’n ronde afmaakte zonder mij.

Duurde ook vrij lang om naar beneden getakeld te worden weet ik nog. M’n zusje heeft de minuut van d’r leven gehad. Gelukkig was het nog in de tijd van de flipphone met nauwelijks pixels…

6 likes

Wauw, zij is zo lang van stof

1 like

Ja in het belastingentopic nu, al die posts met “ik krijg 1320 euro terug!” of “ik moet 870 euro betalen”, nou okee hoor? Volgens mij ga je het niet uitdelen/crowdfunden hier dus wat is de waarde van deze informatie

19 likes

‘Ik snap niet waarom ik moet betalen???’ Terwijl dit jaarlijks uitgelegd wordt :pinched_fingers:t2::pinched_fingers:t2:

4 likes

Voor mij prima. Waar ik woon is die sowieso niet te horen.

Hoe vaak eet jij ongeveer een loempia?

• Nooit en nog nooit geprobeerd
  • Nooit, maar wel eens geprobeerd
  • Minder vaak dan 1x per jaar
  • 1x per jaar
  • 1x per half jaar
  • 1x per maand
  • 1x per week
  • Vaker dan 1x per week
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Als er een helikopter boven je huis cirkelt of er blijven sirenes te horen zijn zoek je dan ook altijd op wat er aan de hand is?

• Ja ik ben nieuwsgierig
  • Alleen na lange tijd
  • Alleen bij een helikopter
  • Nee boeit me niet
  • Anders

0 stemmers

3 likes

Ik ga me dan altijd afvragen wat ik gedaan heb en of ze mij zoeken :clown_face:

3 likes

niet vaak genoeg!

2 likes

Op ADS-B Exchange - track aircraft live kun je bijna alles zien! Ik kijk daar altijd op, op flightradar staan alleen gewone vluchten.

5 likes

Ja of even :sparkles:met de hond wandelen :sparkles:

1 like

Ik moet dat soort dingen voor mijn werk de hele dag uitzoeken dus als ik thuis ben denk ik altijd ach, dat lees ik vanzelf wel als het belangrijk is

1 like

Ik bij het lezen van deze poll ‘wow woon jij bij mij in de buurt?’ Maar er zijn wel wat meer helikopters dan alleen boven mijn dorp :joy:

1 like

Moet iedereen een rijbewijs kunnen halen?

• Ja, je moet examen kunnen doen tot je het hebt
  • Geen mening
  • Nee, er moet een max zitten aan het aantal keer op kunnen gaan

0 stemmers

5 likes

Aan de ene kant vind ik dat er wel een limiet op zou moeten komen. Aan de andere kant vind ik zon examen ook een moment opname waarbij vanalles komt kijken. Je kan door de spanning net een beslissing maken die je anders niet zou doen. Of je hebt zon kut examinator ofzo.

10 likes

Ik vond de tussentijdse toets zo chill. Ik denk dat het voor mij echt de helft scheelde op het examen dat ik de bijzondere verrichtingen niet meer hoefde te doen. Was ook veel minder nerveus dan normaal bij dit soort dingen.

5 likes

Hang jij nog slingers op als je jarig bent?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

niet voor mezelf, wel voor een ander

ik heb dat nooit voor mezelf gedaan?

oh trouwens als ik een feestje geef dan wel!

4 likes

Heb jij goede persoonlijke bonusaanbiedingen bij de AH?

• Ja, elke week wel minimaal 1 goede
  • Nee, niet meer
  • Nee, nooit gehad
  • Sporadisch
  • Ik ga nooit naar AH/gebruik geen persoonlijke bonus

0 stemmers

Mijn persoonlijke bonussen zijn echt zo slecht de laatste tijd, gebruik het bijna nooit meer.

Ja wat vind je goed? 15% korting op burrata/mozzerella/ricotta heb ik wel vaak. Scheelt €0.50

1 like