Stel je persoonlijke vraag #48

Hm, beter dan de gewone bonussen? Mozzarella heeft volgens mij ook regelmatig 25%, dan zou je in persoonlijke bonus 30% verwachten bijvoorbeeld. Tuurlijk, 50 cent besparen is alsnog chill hoor, maar ik zie amper voordelen voor de persoonlijke bonus tov de gewone bonus.

2 likes

Maar hoezo zou je in je persoonlijke een betere verwachten? Die persoonlijke zijn toch extra bonussen op producten die je vaker koopt maar op dat moment niet in de aanbieding zijn?

2 likes

Persoonlijke bonus is altijd: vorige week Verstegen kruiden 1+1 gratis in de ‘gewone’ bonus en die heb je gekocht dus deze week:

Begrijp dat nooit??? Heb het letterlijk net gekocht met een veel betere deal

31 likes

Ik vind het vooral zo stom dat het altijd na een betere aanbieding is.
Bijv deze week was Ben&Jerry’s 1+1 gratis
Dat koop ik dan, en dan krijg ik komende week 10% korting :smiling_face_with_tear:?
Als het net in de “grote” aanbieding is geweest, heb ik het wss al “groot” ingeslagen. Althans, wel zo groot dat ik niet val voor 10% haha

Oh nvm dat zei @iloveblush ook :rofl:

3 likes

Zijn bij jou al je persoonlijke bonussen dan producten die je ooit eerder hebt gekocht? Bij mij 9/10 keer echt niet of wat @iloveblush zegt, vorige week 1+1 en nu 25%, voelt voor mij echt totaal niet logisch.

2 likes

Vorig jaar toen mijn dochter geboren werd, hebben we slingers opegehangen en … ze hangen er nog steeds. Dus ja, ook met mijn verjaardag haha.

13 likes

Bij mij 80% wel dingen die ik met grote regelmaat koop.

1 like

200-400 euro? Wat zijn dat dan voor gekke mobieltjes?

1 like

Oh ik dacht juist dat het hele punt was dat er dingen in die persoonlijke bonus zitten die je altijd al koopt. Zo is het bij mij ook. Veel dingen die ik wekelijks nodig heb kan ik vrijwel standaard met kortint kopen. Die korting is wel lager dan de normale bonus, maar bij dingen die niet lang houdbaar zijn is het echt wel chill.

4 likes

heb jij een stanley cup?

• Nee
  • Nee, maar wil hem wel.
  • Ja

0 stemmers

zijn ze van goud of wat

Ik ga nog liever dood. Wat een gedrocht.

30 likes

Nog beter: lood

5 likes

Gewoon niet het allerduurste model Samsung. Ik heb een daksingels (lolll auto correct fuck you, Samsung dus) a54, kost 350 euro geloof ik en doet het prima

8 likes

Ik vind het er zo genant uit zien

8 likes

Ik heb exact deze in deze kleur maar dan zonder het merk Stanley erop. Was alsnog 32 euro. Koop eigenlijk nooit gehypte dingen maar vond het wel handig omdat ik vaak vergeet te drinken en toch bijna elke dag thuis ben. En met lange reizen in de auto is het ook fijn om lang koud water te hebben. Ben er heel blij mee maar dat ie zoooo populair is snap ik ook niet.

Gewoon een doodnormale telefoon? Je kunt met eentje van 209 euro ook uitstekend uit de voeten, hoef je geen rib voor in te leveren.

11 likes

Daksingels

7 likes

Hahahahahaha omg kut autocorrect

1 like

Ik koop altijd een net iets ouder model en ook nog refurbished :blush:. Heb een iPhone X.

3 likes

Soms een goede actie op brood, maar vaak di gen die al in de aanbieding zijn of echt 20cent schelen.
Of ik koop altijd het huismerk wat al goedkoper is