Stel je persoonlijke vraag #48

Haha mn moeder ging met mij mee in dat hok, en zodra ze die deksel opendeed en mij erop wilde zetten (was heel hoog voor een kind) keek ik erin en begon ik te huilen :joy: we weten het beide nog als de dag van gisteren. Aan de andere kant, zoveel mensen moesten vroeger zo poepen :cry:

3 likes

Toen ik in Japan was vond ik al die knopjes eerst veel te eng, wist niet wat wat deed en was bang dat ik inderdaad opeens een laxeerkanon zou krijgen of dat ie zo zou verwarmen dat mn reet in de fik zou staan.

En toen halverwege yolo, random knopjes gaan indrukken en omgg echt geweldig. Spijt dat ik dat een week heb gemist.

9 likes

Ja volgens.mij wel! Lekker dat prullenbakje in je broeierige badkamer

4 likes

Ik wist niet dat ik zo’n wc-connoisseur was, ik kan alles aanvinken :’)

9 likes

Nou dit zijn iig niet mijn favo polls @Vuile_bitch

oke dan stem je niet

9 likes

Een gat in een plank in een hokje zonder deur

4 likes

Ik heb mijn Japanse toilet overigens wel gewoon in NL ervaren en het was mijn beste toilet ervaring ooit. Lekker warm water om alles schoon te spoelen, en zelfs een droog functie. Fantastisch.

4 likes

ik moest een keer kotsen in een japanse wc na een heftige karaokenacht in kyoto, dan is die verwarmde bril minder fijn

15 likes

Krijg jij een NL-alert op de eerste maandag van de maand?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik krijg die dus nooit, maar dat zou nu toch moeten werken?

3 likes

Die testen ze niet iedere eerste maandag!

4 likes

Er was een tijdje geleden hier wel een calamiteit waarvoor er één uitgestuurd werd. Je moest ramen gesloten houden en binnen blijven. Het geluid ging echt door merg en been, maar dat werkte dus wel goed.

Alleen toen werd er om 3 uur 's nachts nog een keer een alert uitgestuurd :skull:
ik weet niet meer of dat was omdat het veilig was om je ramen weer te openen, of omdat je ze juist nog steeds dicht moest houden. In ieder geval was het informatie die ik op dat moment terwijl ik sliep niet echt nodig had en zat ik rechtop in bed :joy:

Ken jij de uitdrukking ‘een hartwip krijgen’

• Ja
  • Nee

0 stemmers

2 likes

Hoe zou jij liever heten?

• Zelden rust
  • Noord anus

0 stemmers

Ah vandaar, wist ik niet!

1 like

Deze in Roemenië (verblijf van 4 weken). Iemand had z’n telefoon erin laten vallen :sweat_smile::joy:

Mn ergste wc ervaring ever was dit in China:

Maar het kan dus nog erger want soms zijn ze zonder schotjes :sob::sob::sob:
image

9 likes

Een tijdje terug ging het hier over wc dromen en dat die er niet zijn of openbaar en toen zei ik nou mooi na het gepraat erover heb ik het niet weer gedroomd.
Na het zien van die foto’s hierboven ben ik niet meer zo zeker 🫣

4 likes

Haha ik wilde net zeggen dat na het zien van die foto iksowieso vannacht weer die droom ga krijgen :joy:

Edit: maar an sich vind ik op van die viezige plekken een squat wc eigenlijk fijner dan een gewone, hoef je niet op zo’n pisbril te zitten

5 likes

Ik heb in china een keer iemand tijdens het uitgaan met haar hoofd naast zo’n wc zien liggen :nauseated_face::nauseated_face:

Moet wel zeggen dat ik ze als openbare wc als je alleen hoeft te plassen wel echt chil vond na een tijd. Je hoeft niets aan te raken. Maar was wel blij dat ik thuis een zit wc had.

Zonder schot er tussen heb ik ze helaas ook gezien. Gezellig samen plassen🥲

1 like

Haha mijn God wat erg, zie mezelf al lekker m’n menstruatiecup legen :joy:

3 likes