Stel je persoonlijke vraag #48

ik snap dat het is zodat hij in de bekerhouder van een auto past maar het idee alleen al dat ik een beker zou hebben die van onder smaller is dan van boven…Dat kan ik elke dag dweilen. Dat is toch niet stabiel?

Plus ik vind alle flessen met een vast rietje vies want niemand (ik ook niet) gaat dat goed schoon maken. Leven de Hema thermosfles (of andere willekeurige goedkope thermosfles).

1 like

Naaktslakken :confounded:

3 likes

Dat is geen insect

16 likes

Eet jij yoghurt of iets dergelijks meteen na het avondeten?

• Zelden
  • Altijd
  • Vaak
  • Soms
  • Nooit

0 stemmers

1 like

Wanneer ik bij m’n ouders eet. En we geven ons kind bij het eten Yoghurt en soms, heel soms, neem ik ook een klein schaaltje. Maar geef mij liever maar rijstepap of zoiets.

2 likes

Toevallig net bedacht dat ik dat zo ga pakken, echt zin in

4 likes

Spreek jij de f anders uit dan de v?

• Ja
  • Geen idee
  • Nee

0 stemmers

3 likes

Ik wel? Ik heb zo’n rietjes schoonmaak ding standaard bij mijn gootsteen liggen en ik maak het elke dag schoon, waarom zou je dat niet doen :sweat_smile: het is echt 10 seconden werk.

13 likes

Zeggen die mensen die dat doen dan Fiejool en Frankrijk of juist Viool en Vrankrijk?

5 likes

Zij heeft er waarschijnlijk wel dikke winst mee gemaakt vanwege alle commissie en aanbrengbonus die ze heeft gekregen voor elke persoon die ze heeft overgehaald. Volgens mij had ze binnen no time een tweede ‘boshuisje’, zit keer niet gesponsord door volgers

1 like

Fiool fis flees

Ik probeer erop te letten maar ik spreek bijna nooit een v uit.

2 likes
Ga je naar de wc als je moet plassen en (>30min) in de wacht staat?
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Uiteindelijk ben ik na een uur wel gegaan maar dacht: zul je zien dat ze net nu me uit de wacht halen.
Maar goed, inmiddels 1u 20 in de wacht dus blij dat ik ben gegaan :rofl:

3 likes

Ja maar ik doe het licht (en dus de afzuiging) niet aan dus mocht ik op eens aan de beurt zijn dan kan niemand horen dat ik op de wc zit.

3 likes

Haha en dan later doorspoelen, slim :sunglasses:

5 likes

Haha, zij had toen wel zo’n heel holistisch verhaal eromheen dat ze er ‘echt gevoel voor had’ en altijd net op de goede momenten instapte. Echt, wat een onzin.

1 like

Ja met de microfoon uit. Mochten ze opnemen dan horen ze je niet direct

9 likes

Hebben jullie iets in huis wat jullie naar Tussen Kunst & Kitsch mee kunnen nemen?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Het was vandaag weer zulk lekker zacht weer :smiling_face_with_three_hearts: Mijn collega zei van de week dat ze nooit met het raam open slaapt en ik vond dat echt apart.

Ga jij vanavond met je raam open slapen?

• Ja, doe ik vrijwel altijd
  • Ja, doe ik niet altijd maar nu wel
  • Nee, nog koud
  • Nee, doe ik überhaupt vrijwel nooit

0 stemmers

Hier staat echt altijd een raam open, tenzij storm omdat dan alle deuren klapperen.

7 likes

Nee, woon op de begane grond en durf daardoor niet zo goed!

2 likes