Ik heb een collega die het uitspreekt als normalitair
Nou gelukkig niet altijd, maar wel een keer iemand die echt vol over zn tafeltje heen kotste en een andere keer iemand die moest kotsen bij gym en letterlijk een spoor van plassen kots had getrokken naar en in de kleedkamer
Tequilja
Er staat 1 L. Dus gewoon uitspraak met een L.
Oke Evairt
Volgens mij is het gewoon niet menselijk om onrijpe groene bananen te eten
Ze hoeven ook niet supergroen te zijn, maar ugh zo een super gele zoete banaan is het uiterste (en niet lekker).
haha ja het is veel minder kut dan liter
Je spreekt het ook uit als normalitair. NorMAlitair
Ik houd de douche kop in mn hand en spuit eerst alleen op mn benen tot het water warm is.
Hahaha nee ik ook niet! Viel me alleszins mee
- VA-gina
- va-GI-na
- hangt van de setting af
0 stemmers
Bij mn coschap gynaecologie werd je nog net niet gelyncht als je VA-gina zei
Maar in persoonlijke sfeer zeg ik t wel gewoon hoor, no worries
Hoe kijk je wel eens films?
- In de bioscoop
- Iets dat op tv wordt uitgezonden
- Via een (betaalde) streamingsdienst
- Op dvd
- Op videoband
- Illegaal
- Gehuurd of gekocht via pathe thuis / amazon prime / etc
- ik kijk geen films
0 stemmers
ik vind het altijd zo irritant dat als ik eindelijk een film uitgezocht heb die ik wil zien, hij alleen te huur is. Vaak zwicht ik er wel voor, maar ja, heb je weer een paar euro betaald voor een domme romkom die ik soms niet eens afkijk (the break up bijvoorbeeld)
En hoe was jouw dag tot dusver?
- kon niet slechter
- niet zo best
- neutraal
- best leuk
- beste dag ooit
0 stemmers
Haha ik zat te wachten op deze poll. Ik zeg op m’n werk idd vaGIna maar in m’n vrije tijd VAgina want zo heb ik t als kind geleerd beetje weird eigenlijk dat we dat op twee manieren doen
maar waarom kijk je dan niet illegaal? omdat het illegaal is?
Ik zou niet eens weten hoe dat moet eigenlijk
Ja, doen torrents het nog? Is thepiratebay nog steeds live?
@Vuile_bitch inderdaad gestopt met illegaal downloaden! Heb sowieso alleen mijn werklaptop in gebruik momenteel
ja of zelfs niet te huur (of te streamen of bios of dvd of whatever)
het zal wel met rechten te maken hebben maar ik vraag me vaak af waarom dat zo onmogelijk is
Oh ja dat is nog veel kutter, dan spendeer ik veel liever een keer drie euro aan een middelmatige film
-verwijderd door moderator-
haha volgens mij heb ik precies dit al eens gepost maar die milfs zijn echt een terugkerend issue
Rip limewire