Ik gooi t dekbed open en heb sowieso de ramen open, lekker luchten!
(En ja waste of time maar ik trek ook nog het onderlaken strak en zet de hoofdkussens rechtop zodat het er netjes uit ziet).
GeĂŻnspireerd op de Miley Cyrus gossip?
Ja haha
Heb jij een abonnement op de bibliotheek waar je gebruik van maakt?
- ja
- nee
0 stemmers
Heb je mensen om je heen die je corrigeren in je gedrag (in constructieve zin, niet mensen die je om geen reden afbranden/naar zijn)
- ja
- heel weinig
- nee
0 stemmers
Hoezo liegt iedereen
Alleen mân partner corrigeert me eigenlijk ![]()
Ik heb gisteren 6 kookboeken uit de kast in een verhuisdoos gestopt en ik zei nog tegen mezelf âin de nieuwe keuken ga ik deze echt gebruikenâ. Vraag me over een half jaar nog eens waar ze zijn gebleven.
Als je hagelslag koopt, dan koop je het liefste
- De Ruijter
- Venz
- Eigen merk
- Ik eet nooit hagelslag
0 stemmers
En welke hagelslag kies je
- Puur
- Melk
- Puur / wit
- Melk / wit
- Vruchtenhagel
- Anijs
- Als er maar funnies in zitten
0 stemmers
Ik koop vaker pure hagelslag maar love anijshagel echt heel erg
Ik eet thuis alleen nog maar extra superpuur (of hoe het ook heet)
Mijn gezin eet hagelslag en vlokken en ik heb even geteld, er staan acht pakken met daarin verschillende soorten strooisel
Ja en dan eigenlijk het allerliefst die extra pure extra dikke vlokken.
Die dingen met funnieez enzo zijn echt belachelijk veel duurder.
Ja dit, en dat is wat mij betreft geen waste of time want het maakt me gelukkig dat het er lekker strak bijligt ![]()
Puur met funnies van de Lidl!!!
Eens in de zoveel tijd de brownie bites of loops van de appie of jumbođ€©
En muisjes soms
Ik wil nu deze uitproberen
Ik heb het idee dat hagelslag met funnies willen echt een adhd kenmerk is, maar geen idee waarom
Van de Lidl paas lijn een groen witte (is gewoon melk wit) met funnies. Echt mân favo.
Huh hahaha, die link kan ik echt niet leggen. Iedereen houdt toch van âextraatjesâ?
Nee dat is je gewoon weer ff kind voelen want die dingen waren de shit vroeger. Altijd vechten met mân zus wie de meeste had.