heb jij last van de meta storing?
- ja
- nee
- ik heb niet gemerkt dat er een storing was, maar nu je het zegt
0 stemmers
het is dat ik het net op nu.nl las, dus ging ff checken en alles lag er inderdaad uit.
heb jij last van de meta storing?
0 stemmers
het is dat ik het net op nu.nl las, dus ging ff checken en alles lag er inderdaad uit.
Ja ik wilde uit automatisme mn fb app openen en toen was ik uitgelogd. Ik voorzag al een mooi moment om afscheid van fb te nemen, maar toen ik net weer uit automatisme klikte was ik weer ingelogd insta doet het nog steeds niet
Oh ik heb een hekel aan dinsdagen, vind het meer deprimerend dan maandagen. Echt zo’n dipdag. Maar ik vind het naderhand dan wel weer neutraal, maar nooit leuk.
Zou jij het leuk vinden om voor 10 dagen op de hond van een vriend/vriendin te passen? Het is een klein schoothondje van 6 jaar.
0 stemmers
Een vriendin van mij vroeg dat, dat heeft ze nooit eerder gevraagd maar we wonen nu dichter bij elkaar in de buurt. Wil bijna geen nee zeggen, misschien is het ook wel heel leuk
Dat is wel heel lang, helemaal als je geen honden gewend bent
Dat ben ik idd totaaaaal niet! Dus was een beetje verbaasd dat ze het vroeg.
Nou fijn dat ze jou hun hond toevertrouwen, maar voor zo’n lange periode stelde ik een pension voor
0 stemmers
Ik was dus echt verbaasd dat ik de enige uit mijn klas was die dit kent, want ik dacht echt dat dit normaal was
Is alleen haar hondje, ze woont alleen en normaal gaat ie naar haar zus of moeder. Dat kwam nou niet goed uit. Maar ik weet niks van honden en mn vriend ook niet. Ze praat het nu zo alsof het heel makkelijk is. Als het een kat was geweest, JA graag. Maar ik vind het dus vervelend om hier nee op te zeggen. Dat hondje is vaak genoeg hier geweest maarja voor een paar uur.
Sinds ik meer over quantum fysica aan het lezen ben, begin ik er eigenlijk steeds meer in te geloven.
Maar als hier iemand zit met veel kennis of gewoon een andere mening, ben ik heel benieuwd!
Ik heb deze soep gekregen van een vriendin en ze schrijft erbij “lekker met pecannoten en een theelepel appelstroop”
Maar ehm… appelstroop in je pompoensoep? idk maar heb hier nog nooit van gehoord
0 stemmers
Vaak genoeg gaat er suiker, maple syrup of honing in een gerecht, dus ik vind het niet gek. Misschien had ze alleen appelstroop in huis.
Nee het recept zegt ook dat je het erdoor moet doen op t eind!
Lijkt mij wel erg zoet bij elkaar. Maar je moet ervan houden
ah ja, de bananus
Ohhh dit is zo herkenbaar! Ik vind het ook onsmakelijk als ik dat tijdens het zoenen zie
Ik pas wel eens op een hondje van een vriendin omdat die heel goed is opgevoed. Die mag thuis bijvoorbeeld ook niet op de bank dus dat doet ze bij ons ook niet. Maar dan is 2 dagen ook wel de max. Ik heb heb er geen zin in om 10 dagen rekening te moeten houden met het wandelen en hoe lang we van huis kunnen zijn (want dat beestje moet ook gewoon eten en ik heb ook echt geen zin in ongelukjes op mn houten vloer).
Ik snap je gevoel en ik vind je echt heel lief voor je vriendin maar ik zou toch zeggen dat ze een andere oplossing moet zoeken.
Er is een schrijver die hier wel iets interessants over heeft beleefd! Man die als scepticus onder hypnose op zoek gaat naar een ‘vorig leven’ en dan een superhelder beeld doorkrijgt van dat hij een britse parachutist, Morgan, was tijdens de slag om arnhem. Het is zelfs zo bizar dat hij als kind al eens een tekening maakte van parachutisten met een nummer op het vliegtuig. Na research later blijkt er maar 1 Morgan te zijn die toen is gesprongen, en die had precies dat nummer. Naja vond het een heel bizar en gek verhaal, maar ook best geloofwaardig eigenlijk! Zijn ‘hypothese’ is dat er een soort van zee van zielen/bewustzijns is waarbij de golven elkaar af en toe kruizen.
Is toch hete bliksem?