Is dat waar Bartje het over had?
Nog nooit van gehoord maar het lijkt me beter dan de meeste stampotten.
Het is leuk, doe het voor mijn tante ook. Je moet alleen oppassen dat het geen gewoonte gaat worden… merk dat ze er vaak al vanuit gaan dat je ja zegt en dat ze zelfs een soort beledigd zijn als je het eens afwijst
Oh ik altijd als ik thuis kom, voordat ik ga slapen. 1 banaan en heeel veel glazen water. Als ik het niet in huis heb dan baal ik ook echt
Ligt er heel erg aan of het een beetje een makkelijk hondje is. Het maakt nogal uit of ie druk of rustig is in huis, veel beweging nodig heeft of niet en of ie ook makkelijk een paar uurtjes alleen kan blijven etc. Vind sowieso 10 dagen wel erg lang als je nog nooit eerder op de hond gepast hebt. Kan je niet voorstellen dat je bijv. wel 5 dagen op kan passen als ze voor de overige 5 een andere oppas regelt?
Vorige levens zijn wel altijd bijzondere of spannende gebeurtenissen. Het is nooit “ik herinner me een vorig leven waarin ik op een boerderij leefde in een dorp van 34 man en op mn 45ste stierf toen een koe tegen mn hoofd schopte en verder is er weinig gebeurd” . Terwijl dat wel was hoe het leven van de meeste mensen was in een groot deel van de geschiedenis.
Hahaha nee, je spreekt het uit als norMAliter (goed voorbeeld zoals eerder gezegd: hetzelfde als idealiter), niet normaliTAIR (dus zoals autoritair). Hoe mijn collega het zegt is echt niet hoe god of de dikke van dale het bedoeld heeft.
Zet jij de vaatwasser met schone vaat wel eens opnieuw aan, zonder deze eerst uit te ruimen? Dat je dan bijvoorbeeld alleen nieuwe vieze items erbij doet?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Soms ben ik gewoon echt te lui
Dat ding zit altijd na de tetris zo vol dat er niks nieuws bij past haha…
heb jij de avatar netflixserie gezien?
- ja en ik vond hem leuk
- ja en ik vond hem mwah
- ja en ik vond hem kut
- nee, wil ik ook niet
- nee, wil ik wel
- ik leef onder een steen
0 stemmers
Aanvullend (als ik met getuite lippen probeer wordt het iets wat voor mij lijkt op Brabants):
- Ik doe met tanden op de onderlip en woon boven de rivieren
- Ik doe met tanden op de onderlip en woon onder de rivieren
- Ik doe met getuite lippen en woon boven de rivieren
- Ik doe met getuite lippen en woon onder de rivieren
- Anders
0 stemmers
Ik vind dit soort verhalen altijd heel dubbel. Ik wil het wel graag geloven maar de scepticus in mij zegt dan: waarschijnlijk heeft ie als kleine jongen een docu of iets gezien over die soldaat, of misschien hooguit een krantenknipsel en dat komt dan later gewoon bovendrijven als valse herinnering.
Jaa snap ik hoor! Maar je moet zijn verhaal maar eens luisteren/bekijken, zijn wel erg veel toevalligheden dat je denkt; dit kán gewoon niet. + hij is zelf ook wel echt een scepticus (of althans, dat was hij), dat gaf me ook vertrouwen in z’n verhaal haha
Ja ik ook, soms wel 3 dagen achter elkaar
Ja ik vond dit ook een heel leuke aflevering! Ben er niet door in reïncarnatie gaan geloven maar dacht wel: hoe kan dittttt
Als je wel eens met olijfolie kookt, doe je dit dan met Extra Vierge of ‘traditionele’ olijfolie?
- Allebei wel
- Alleen extra vierge
- Alleen traditionele
- Ik kook niet met olijfolie
0 stemmers
Ben ik nou gek of is extra vierge voor koude gerechten?
Je ben gek
Nou dat dacht ik dus ook tot vandaag! Maar dat schijnt een typisch Nederlandse marketingtruc te zijn en wordt in de meeste landen wel gewoon gebruikt om te koken.
Toevallig is het laatst besproken bij een uitzending van keuringsdienst van waarde, je kunt er blijkbaar wel gewoon in bakken!
Edit: dubbel