Stel je persoonlijke vraag #48

Mijn stem was inderdaad op basis dat ik alles uit kan besteden en nog geen verfkwast op hoef te tillen :joy:

8 likes

En niet een soort Grand Designs waar ze halverwege door al het geld heen zijn en je dan met een half af huis zit.

7 likes

Maar je moet wel nadenken

2 likes

Mij lijkt een kasteel wel leuk, maar hoe er is het geruïneerd

2 likes

Ook dat kan je uitbesteden haha

2 likes

Dan moet je toch alsnog bedenken wat je wil

kijk jij nu nog steeds anders naar (on)gevaccineerden? dus niet extreme wappies ofzo maar mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan jij (met corona dus!)

• ik ben gevaccineerd en ik kijk anders naar ongevaccineerden
  • ik ben niet gevaccineerd en ik kijk anders naar gevaccineerden
  • ik ben gevaccineerd en sta daar nooit meer bij stil
  • ik ben niet gevaccineerd en sta daar nooit meer bij stil

0 stemmers

4 likes

Ik eet alleen deze
IMG_5691

10 likes

Ik ben altijd geintrigeerd door van die Engelse verlaten cottage huizen. Maar een hel om te verbouwen waarschijnlijk, maar dat kan ik lekker laten doen.

@praline ja daar heb ik mn hele middelbareschooltijd mee ontbeten. Alleen niet altijd exact dat merk. Maar altijd wit en puur.

1 like

Er is geen betere dus als je in België komt zeker kopen dan :rofl:.

4 likes

ja corona! zal ik er idd bij zetten want normale antivaxxers judge ik wel

8 likes

Haha ik veegde chocola van mijn scherm en tikte per ongeluk ondergrondse grotten aan, ik ga nog liever meteen dood

8 likes

Mijn droom is een grote oude schuur/loods (liefst een romneyloods met zo’n rond dak) met heel grote ramen aan de voor-en achterkant en dan met een vide erin om op te slapen en verder alles één open ruimte laten maar wel heel fijn en warm inrichten :heart:

7 likes

Wat vind jij van de term “push present” ? Gelukkig hoor ik nooit “pers cadeau”

• Leuk/lief
  • Yikes nee
  • Neutraal /geen mening
  • Anders:

0 stemmers

Daarbij bevallen er ook zoveel vrouwen met een keizersnede. Vind het maar niks.

Ja naja, het zijn in mijn omgeving wel dezelfde groep mensen.

Je hoeft het toch niet zo letterlijk te nemen dat als je met een keizersnede bevalt je geen cadeau if baargoud krijgt? Ik zou een mooi sieraad iig wel waarderen :grimacing:

13 likes

Nee, maar push present? Volgens mij wordt dat in Nederland gewoon een kraamcadeau genoemd. Dus ik bedoel echt de benaming ervan zoals ik in mn poll zeg. Toen victoria beckham een keizersnede had moeten ondergaan kreeg ze te horen dat ze ‘too posh to push’ was. Pff

1 like

Het is sws al zo fuckin raar. Een man moet een orgasme krijgen om een vader te worden. Een vrouw moet 9 maanden zwanger (ok ja ongeveer) zijn met als laatste een pijnlijke bevalling om een moeder te zijn. Wie de f heeft dit ooit bedacht. Dat 1 orgasme je een kind kan geven, mannen mogen never ever in hun leven klagen.

Stel het zou mogelijk zijn dat het andersom is, alleen mannen kunnen zwanger worden, een kind dragen, en bevallen. Zou je dat idee leuk lijken? Wij vrouwen hoeven alleen maar 1 keer klaar te komen.

• Ja
  • Nee
  • Ik weet het niet

0 stemmers

2 likes

Nee een push present krijg je van je partner omdat je diens kind hebt gedragen en gebaard. Vaak een sieraad. En een kraamcadeau krijg je van je omgeving voor je baby. Push present is echt voor jezelf.

5 likes

Alsjeblieft niet. :sob: Als ik hem nu al hoor klagen terwijl hij alleen maar klaar hoefde te komen dan wil ik niet weten hoe het na een zwangerschap én bevalling eraan toe gaat.

5 likes