Stel je persoonlijke vraag #48

Deze man komt ook aan het woord in een hele indrukwekkende aflevering van de podcast “Er is iets vreemds gebeurd”, krijg nog kippenvel als ik daaraan terugdenk. Staat alleen wel op Podimo geloof ik

3 likes

Stampot bruine bonen

• Ken ik en vind ik heerlijk
  • Ken ik en vind ik vies
  • Ken ik niet, maar lijkt me lekker
  • Ken ik niet, maar lijkt me vies

0 stemmers

Ik lust geen enkele stampot, maar deze spant echt de kroon

3 likes

Nee toch? Ik ken hete bliksem als een stamppot met 2 verschillende soorten appels, maar niet met appelmoes.

6 likes

n.a.v. deze poll; spreek jij de s anders uit dan de z?

• Ja
  • Geen idee
  • Nee

0 stemmers

1 like

ja ik had vandaag een presentatie van iemand die de z steeds als een s zei en toen moest ik aan de poll denken.
was wel benieuwd

2 likes

Ja love it, echt comfortfood. En dan met spekjes, augurk en appelmoes erbij.

2 likes

Oh mijn oma maakte dan denk ik de plebs versie, kookte ze aardappels en gooide er zelfgemaakte appelmoes doorheen. :joy:

6 likes

Ja wilde net zeggen. Is de budgetversie. Kreeg ik ook van mijn oma :sweat_smile:

In ieder geval zelfgemaakte appelmoes, nog een beetje bougie.

1 like

En zelfgemaakte aardappelpuree. Ik hoor het ook weleens met zo’n zakje aardappelpuree :sweat_smile:

1 like

Ja dan ben je af hoor, dan valt er niks te stampen.

4 likes

Wij hebben een collega die alles als een z uitspreekt en dat is zooo grappig als hij dingen zegt als “zexy”

2 likes

Ja same, maar dan van tevoren. Als ik een nacht ga doorhalen moet ik altijd begin vd nacht eerst een banaan eten anders word ik misselijk :joy:

@Jumpsuit Als je nu al twijfelt duren tien dagen denk ik erg lang! Vind het ook wel veel om van iemand te vragen, zou nooit in me opkomen tenzij iemand het aanbiedt.

2 likes

Is dat waar Bartje het over had?
Nog nooit van gehoord maar het lijkt me beter dan de meeste stampotten.

6 likes

Het is leuk, doe het voor mijn tante ook. Je moet alleen oppassen dat het geen gewoonte gaat worden… merk dat ze er vaak al vanuit gaan dat je ja zegt en dat ze zelfs een soort beledigd zijn als je het eens afwijst :smiling_face_with_tear:

2 likes

Oh ik altijd als ik thuis kom, voordat ik ga slapen. 1 banaan en heeel veel glazen water. Als ik het niet in huis heb dan baal ik ook echt :joy:

Ligt er heel erg aan of het een beetje een makkelijk hondje is. Het maakt nogal uit of ie druk of rustig is in huis, veel beweging nodig heeft of niet en of ie ook makkelijk een paar uurtjes alleen kan blijven etc. Vind sowieso 10 dagen wel erg lang als je nog nooit eerder op de hond gepast hebt. Kan je niet voorstellen dat je bijv. wel 5 dagen op kan passen als ze voor de overige 5 een andere oppas regelt?

2 likes

Vorige levens zijn wel altijd bijzondere of spannende gebeurtenissen. Het is nooit “ik herinner me een vorig leven waarin ik op een boerderij leefde in een dorp van 34 man en op mn 45ste stierf toen een koe tegen mn hoofd schopte en verder is er weinig gebeurd” . Terwijl dat wel was hoe het leven van de meeste mensen was in een groot deel van de geschiedenis.

23 likes

Hahaha nee, je spreekt het uit als norMAliter (goed voorbeeld zoals eerder gezegd: hetzelfde als idealiter), niet normaliTAIR (dus zoals autoritair). Hoe mijn collega het zegt is echt niet hoe god of de dikke van dale het bedoeld heeft.

1 like

Zet jij de vaatwasser met schone vaat wel eens opnieuw aan, zonder deze eerst uit te ruimen? Dat je dan bijvoorbeeld alleen nieuwe vieze items erbij doet?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

3 likes