Stel je persoonlijke vraag #48

Wij hebben hier laatst 2x 5l vaten besteld want de verzendkosten scheelden niet
Hebben hier een x geslapen en die olie was zooo lekker, wel jammer dat je nu alles daarmee overgiet en het dus ook zo weer op is

3 likes

Social media aparte vragenlijst maken en een aparte voor forum zou handiger zijn
OF omg misschien ben ik wel zo’n luie lezer :rofl:

Ik deel iig alleen heel random dingen op social media, 1% van wat ik doe. Soms een foto van leuke activiteit of reisje. Of soms memes met gezeik over wat er speelt zoals scriptie oid.

2 likes

Dit heb ik dus met al die reisberichten. Dan denk ik “oh, ik zal ook wel een verre reis willen maken”
Maar dan besef ik me al gauw weer dat ik een hekel heb aan inpakken, onderweg zijn en het actief zijn om de hele dag iets uit je vakantie halen.
Dus ja, ik vind andere forummers hun leven soms leuker, maar niet voor mij

8 likes

Ja was handiger geweest. Ook teveel werk om het nu nog te splitsen :woman_shrugging:

1 like

Ken jij een moeder/vader (eventueel via via) die met de ex van diens dochter of zoon is gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die met de vader/moeder van diens (vorige) partner is gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Poll is te moeilijk, maar ik vind het bizar dat ik forummers op mijn Insta heb waarvan ik beter weet hoe hun kind eruit ziet dan hoe zij er zelf uit zien. Ik heb een kind in mijn hoofd nu en daar weet ik echt veel van. :smiling_face_with_tear: Weet overigens niet eens meer wie ze hier is.

17 likes

Nou dat eigenlijk precies! Sommige dingen zijn superleuk maar ik beleef er nul plezier aan dus maakt mij dat saai voor een ander maar ik ben tevreden

3 likes

Muten

6 likes

Unfollow

6 likes

Ja

1 like

Nog steeds slaan volgens mij veel mensen hun bed 's ochtends dicht en gooien er 10 kussens op. Dat is echt veel onhygienischer. Zie dat ook altijd in die ‘my morning routine’ enzo.

3 likes

Als je bed gewoon in een slaapkamer staat waar je bed niet echt de hele dag in het zicht staat, vind ik elke handeling extra nadat je opstaat (openslaan, dichtslaan, opmaken) echt een waste of time.

12 likes

Waarom? Als je je bed openslaat dan kan het toch luchten. Je hebt er dan zo’n 7 uur ingelegen. Gaat niet om hoe mooi het eruit ziet bij mij.

17 likes

ik lees net een verhaal dat de zus (twintiger) van Miley Cyrus met een man van 50 was en daarna die moeder met hem is gaan daten. Klonk ziek

2 likes

doordat het laatst over avatar ging besefte ik dat ik een avatar kookboek heb wat ik letterlijk nooit gebruik. ook één van one piece trouwens. ik koop altijd kookboeken en vervolgens googel ik alle recepten ipv dat ik daarin kijk. heb jij kookboeken en gebruik je die?

• ik heb kookboeken en gebruik ze vaak
  • ik heb kookboeken en gebruik ze soms
  • ik heb kookboeken en gebruik ze (bijna) nooit
  • ik heb geen kookboeken

0 stemmers

2 likes

Ik gooi t dekbed open en heb sowieso de ramen open, lekker luchten!
(En ja waste of time maar ik trek ook nog het onderlaken strak en zet de hoofdkussens rechtop zodat het er netjes uit ziet).

7 likes

Geïnspireerd op de Miley Cyrus gossip?

2 likes

Ja haha

Heb jij een abonnement op de bibliotheek waar je gebruik van maakt?

• ja
  • nee

0 stemmers

Heb je mensen om je heen die je corrigeren in je gedrag (in constructieve zin, niet mensen die je om geen reden afbranden/naar zijn)

• ja
  • heel weinig
  • nee

0 stemmers

1 like

Hoezo liegt iedereen