Stel je persoonlijke vraag #48

Soms ben ik gewoon echt te lui

5 likes

Dat ding zit altijd na de tetris zo vol dat er niks nieuws bij past haha…

18 likes

heb jij de avatar netflixserie gezien?

• ja en ik vond hem leuk
  • ja en ik vond hem mwah
  • ja en ik vond hem kut
  • nee, wil ik ook niet
  • nee, wil ik wel
  • ik leef onder een steen

0 stemmers

1 like

Aanvullend (als ik met getuite lippen probeer wordt het iets wat voor mij lijkt op Brabants):

• Ik doe met tanden op de onderlip en woon boven de rivieren
  • Ik doe met tanden op de onderlip en woon onder de rivieren
  • Ik doe met getuite lippen en woon boven de rivieren
  • Ik doe met getuite lippen en woon onder de rivieren
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik vind dit soort verhalen altijd heel dubbel. Ik wil het wel graag geloven maar de scepticus in mij zegt dan: waarschijnlijk heeft ie als kleine jongen een docu of iets gezien over die soldaat, of misschien hooguit een krantenknipsel en dat komt dan later gewoon bovendrijven als valse herinnering.

7 likes

Jaa snap ik hoor! Maar je moet zijn verhaal maar eens luisteren/bekijken, zijn wel erg veel toevalligheden dat je denkt; dit kĆ”n gewoon niet. + hij is zelf ook wel echt een scepticus (of althans, dat was hij), dat gaf me ook vertrouwen in z’n verhaal haha

3 likes

Ja ik ook, soms wel 3 dagen achter elkaar

1 like

Ja ik vond dit ook een heel leuke aflevering! Ben er niet door in reĆÆncarnatie gaan geloven maar dacht wel: hoe kan dittttt

1 like

Als je wel eens met olijfolie kookt, doe je dit dan met Extra Vierge of ā€˜traditionele’ olijfolie?

• Allebei wel
  • Alleen extra vierge
  • Alleen traditionele
  • Ik kook niet met olijfolie

0 stemmers

1 like

Ben ik nou gek of is extra vierge voor koude gerechten?

8 likes

Je ben gek

11 likes

Nou dat dacht ik dus ook tot vandaag! Maar dat schijnt een typisch Nederlandse marketingtruc te zijn en wordt in de meeste landen wel gewoon gebruikt om te koken.

1 like

Toevallig is het laatst besproken bij een uitzending van keuringsdienst van waarde, je kunt er blijkbaar wel gewoon in bakken!

Edit: dubbel :smile:

3 likes

Ik vind goede olijfolie vooral te duur om in te bakken

39 likes

Ja ik heb idd altijd een goedkopere bakolijfolie en een lekkere voor salades/brood dippen staan, maar soms is de goedkopere ook extra vierge

14 likes

Extra vierge is toch juist traditionele olijfolie?

Mijn moeder verkoopt olijfolie, dus ik heb alleen maar hele lekkere en extra vierge in huis. Bijkomend voordeel is ook dat ik nog nooit voor olijfolie heb betaald sinds ik uit huis ben haha.

58 likes

Mijn droom :olive: Volgens mij gaat m’n meeste boodschappen geld uit naar olijfolie.

5 likes

Ja idd! Goede olijf olie is zo lekker met brood :heart:

11 likes

Ik weet niet eens precies waar ik in bak, gewoon een fles goedkope olie die ik overgiet in een oude glazen fles omdat dat handiger vasthoudt. Ik denk misschien koolzaadolie?

Voor salades en op brood e.d. heb ik wel altijd lekkere olijfolie maar die vind ik veel te duur om in te bakken :cry:

3 likes