Ja maar kreeg wel karma want moest kauwgomkrabben. Tering vies.
Ik kreeg vet vaak straf op de middelbare school dus moest super vaak kauwgomkrabben. Lang niet meer aan gedacht ook:joy:![]()
Ja maar kreeg wel karma want moest kauwgomkrabben. Tering vies.
Ik kreeg vet vaak straf op de middelbare school dus moest super vaak kauwgomkrabben. Lang niet meer aan gedacht ook:joy:![]()
Ik vroeg net aan mijn vriend of die nog steeds een kinderwens zou hebben als alleen mannen die baby 9 maanden kunnen dragen en baren. Ik denk dat jullie het antwoord wel kunnen raden he… ![]()
Ik werk dus op een middelbare school en echt ughhh hoe vaak ik als ik een tafel vast pak in een kauwgom grijp ![]()
Heb je iets gekregen voor international women’s day?
0 stemmers
Mijn vriend kwam thuis met een bos bloemen.
Ik heb tot vandaag echt nog nooit iemand opgerekte oren horen zeggen haha
oh heet dat niet zo? wat zeg jij dan?
Flaporen of grote oren haha
Wij noemden dat een stretch. Was zo rond 2006 (?) of zo echt een beetje een rage. Nu spijt van want ik kan geen normale oorbellen meer dragen zonder dat ze eruitvallen.
Cute! Ik kreeg ook een bloemetje en hoewel dat voor mij voor het eerst was hoopte/verwachte ik dat een groter percentage iets had gekregen
HAHAHAHAHAHA ![]()
![]()
![]()
![]()
In het restaurant waar we vanavond aten
Ik snap dat niet de nuance is die je wilt horen maar zij heeft haar dochter verloren, echt wat de fak maakt het dan nog uit
Hoeveel ringen draag jij standaard?
0 stemmers
Je stoel naar achteren doen (gewoon zoals het ontwerp van de stoel toestaat) in het vliegtuig:
0 stemmers
Als je niet meer vliegt ivm klimaat oid dan invullen zoals je deed toen je dat nog wel deed.
Ligt eraan of het een (relatief) korte vlucht is of een vlucht van 15 uur, ik ga ook weer geen 15 uur rechtop zitten.
Wel met de context dat je het altijd even kan aangeven/vragen aan de persoon achter je en niet ineens die hele stoel naar achter duwt.
Wel koffie op bed en hij wenste me een fijne internationale vrouwendag, maar niet per se ‘iets’ als in een cadeau oid.
Ik snap het nooit met die stoelen. Het gaat maar een paar cm naar achter. Heb het nooit een toevoeging gevonden om m’n stoel zo te doen en nooit als overlast ervaren als diegene voor me het deed.
Maarja misschien heeft het te maken met m’n hyposensitiviteit