Stel je persoonlijke vraag #48

Ik ben benieuwd of jullie ook tips hebben welke lekkere olijfolie te kopen :smile:

Wij zijn 15 jaar geleden op Lesbos geweest bij een (fantastische) B&B, die eigenaar exporteert ook olijfolie naar NL. Mijn vader koopt daar nog elk jaar en geeft mij dan ook olijfolie. Helaas is de oogst mislukt en komt er pas in september 2024 weer olijfolie beschikbaar. Hij koopt het via https://besteolijfolie.nl/

5 likes

Gewoon bij de appie vind ik deze lekker maar krijg vaak van familie

4 likes

Ik vind Manolio heerlijk!

1 like

Wij kopen deze, zijn verschillende varianten van en hebben ook olijfolie van de oma van mijn man.

6 likes

Wat leuk dat jullie het daar nog steeds kopen!

@Solee, @George en @Daelyss bedankt voor de tips! Ik had tot nu toe Monini extra vierge maar goed plan om die van jullie eens uit te proberen!

1 like

Melkopschuimer

3 likes

Twee koffiezetapparaten zelfs (espresso en nespresso), een magnetron en een Kitchenaid cook processor naast de andere dingen in de lijst :sweat_smile:
Groot aanrecht was een harde eis voor ons, haha.

4 likes

Keukenmachine, dus heel veel van de lijst in 1 apparaat en de melkopschuimer

3 likes

O ja ik gebruik het ook voor andere dingen dus even niet aan ged8

1 like

Wel een apparaat niet perse keukenapparaat maar hier staan de elketrische tandenborstels er ook

1 like

Waarom in je keuken?

3 likes

Ik vind deze van oil&vinegar ook lekker:
nocellara extra vierge olijfolie

5 likes

Was je een kopp/kov kind vroeger?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

4 likes

Helemaal niets. Heb een werkeiland en geen keuken langs de muur. Staat alleen een fruitmand op de keuken en nu een bos bloemen

3 likes

Bedankt voor de tip! Met olijven uit Sicilië lees ik :blush:

3 likes

Wat is kov?

ik moet hier echt om lachen hahahah

13 likes

Volgens google Kinderen van Ouders met Verslavingsproblemen

4 likes

Ijsblokjes machine :ice_cube::ice_cube::ice_cube:

3 likes