Stel je persoonlijke vraag #48

Ik heb veel opbergruimte grenzend aan de keuken dus hier staat alleen de standmixer samen met een grote fruitschaal altijd op het aanrecht en verder is het (meestal) opgeruimd.

2 likes

Omdat we daar meer stopcontacten hebben dan in de badkamer en meer plek.
Verder heb ik ook niet echt een wasbak

2 likes

Rijstkoker!

5 likes

Magnetron

2 likes

Ik kijk nu met m’n kinderen de oldskool Nickelodeon serie. Echt genieten.
Zowel dat de oudste net zo hard kan lachen om de droge humor van Sokka als de herinneringen haha

11 likes

wow ik vind 5 echt heel weinig?? als je je lichaam + gezicht wast en insmeert en elke dag zonnebrand draagt ben je daar toch al

5 likes

Facewash, gewone zeep, Dagcrème met spf

Mis ik voor de hand liggende opties?

1 like

In 2025 komt er een film uit van de “gaang” in hun volwassen jaren. :disguised_face: Just so you know. Door de originele makers, dus daar heb ik veel meer vertrouwen in haha

3 likes

hmm ik zit denk ik te diep in de skincare want ik kan ook echt niet slapen zonder bijv double cleansen. dus eigenlijk ook wat @kali zegt, maar vroeger gebruikte ik alsnog wel douchegel + bodybutter + makeup remover + micellair water + dagcreme oid.

ik vind 5 gewoon heel laag voor een gemiddelde. want dat lijkt me echt bijna het minimum?

6 likes

Douchegel en make-up doekjes en klaar :sweat_smile:

5 likes

Ik vind douchegel niet echt skincare, meer hygiëne, dus die heb ik niet meegeteld. Verder gebruik ik een dagcrème met SPF en een voedende crème 's nachts, die kan ik ook op m’n lichaam smeren mocht ik dat willen, maar doe ik nooit. In de zomer wel zonnebrand voor mijn lichaam. En mijn gezicht was ik met water.

Ik heb wel veel meer producten staan trouwens, maar dat gebruik ik af en toe een week en dan ga ik toch weer terug naar de basics.

5 likes

maar ze zei ‘voor het wassen’, daarom tel ik het mee. en heb je dan geen last van je huid? jij ook @YangBo, voordat ik dubbel cleansede (lol) en goede moisturizer gebruikte had ik altijd echt een doffe huid en snel droge plekken enzo

3 likes

Douchegel, gezichtsreiniger en crème zijn de enige dingen die ik echt altijd gebruik. Haha vind je dat nou echt zo onvoorstelbaar dat niet heel Nederland een hele routine heeft, ik denk dat dat de meerderheid is eigenlijk.

36 likes

Nee ik krijg juist meer last van m’n huid als ik producten gebruik. Misschien zijn het niet de juiste producten geweest maar ik vind het prima zo. Ik heb echt geen flawless skin ofzo maar heb er geen last van.

5 likes

Ik denk dat de gemiddelde persoon geen idee heeft wat een double cleanse is haha. Volgens mij is dat een beetje niche en vooral besteed aan mensen die hier veel mee bezig zijn. Dat is wellicht ook een beetje de forumbubbel. Maar de gemiddelde Nederlander zal niet veel verder komen dan douchegel, make-up remover en een crème.

19 likes

en @Lemongrab nee ja ik verwacht ook niet dat iedereen een 10 step routine heeft natuurlijk maar best veel forummers zijn wel met skincare bezig dus ik vind 5 alsnog een laag gemiddelde voor wekelijks gebruik als ik kijk naar mn eigen stem :sob:

2 likes

Wow ik zit echt ver boven het gemiddelde :joy: Als ik alles ging tellen wat ik gebruik voor mijn uiterlijk. Dus ook haar producten, kwam ik serieus uit op 21 producten hahaha wtf. Maar dat zijn dan ook bodylotions en scrubs

2 likes

Haha ja ik vind 5 ook echt zo weinig maar ik gebruik ook gewoon veel en zeker icm mn werk zou het gek zijn als niks zou gebruiken.

2 likes

0

7 likes

ohja haar heb ik niet meegeteld, dan kom ik ook wel op zo’n getal uit hahaha

5 likes