Ik heb 's ochtends best vaak haast en dan is het eerste wat ik oversla mijn gezichtsverzorging.
Onzin
Zou je het een afknapper vinder als je partner in het vastgoed zit?
- Ja weg ermee
- Nee leuk juist
- Ik heb hier geen mening over
0 stemmers
Ik vind uphypen wel heel belangrijk in een meer bredere zin, dus een vriendin aanmoedigen een kans te pakken of als ze over zichzelf twijfelt etc. In plaats van iemand die juist twijfel zaait met dingen als kan je dat wel/weet je het zeker/is dit wel de goede keuze.
Als je de mogelijkheid om een āongewoneā woning te kunnen kopen (of eventueel huren als het niet mag) en het geld had om alles op te knappen /in te richten naar eigen wensen, wat zou je dat dan leuk lijken?
- Ja
- Nee
- Geen idee
- Andersā¦
0 stemmers
Waar zou je dan graag in willen wonen?
- Kerk
- Oud station
- Boerderij
- Molen
- Warenhuis
- KasteelruĆÆne
- Werfkelder
- Tankstation
- Oude school
- Watertoren
- Boorplatform
- Groot schip
- Brandweerkazerne
- Bajes
- Enkele containers
- Ondergronds grottenstelsel
- Vuurtoren
- Garage
- Oud filiaal van bijvoorbeeld de Bijenkorf, Hema of V&D
- Anders namelijkā¦
0 stemmers
Met verbouwen heb je meestal onaangename aanpassingen. Daar bedank ik voor
Die laatste moest meerkeuze want kon eigenlijk niet kiezen.
Ah beeld je in dat je kleine 4 miljard hebt ofzo . Dan maakt het allemaal niet uit wat je tegenkomt
Mijn stem was inderdaad op basis dat ik alles uit kan besteden en nog geen verfkwast op hoef te tillen
En niet een soort Grand Designs waar ze halverwege door al het geld heen zijn en je dan met een half af huis zit.
Maar je moet wel nadenken
Mij lijkt een kasteel wel leuk, maar hoe er is het geruĆÆneerd
Ook dat kan je uitbesteden haha
Dan moet je toch alsnog bedenken wat je wil
kijk jij nu nog steeds anders naar (on)gevaccineerden? dus niet extreme wappies ofzo maar mensen die een andere keuze hebben gemaakt dan jij (met corona dus!)
- ik ben gevaccineerd en ik kijk anders naar ongevaccineerden
- ik ben niet gevaccineerd en ik kijk anders naar gevaccineerden
- ik ben gevaccineerd en sta daar nooit meer bij stil
- ik ben niet gevaccineerd en sta daar nooit meer bij stil
0 stemmers
Ik eet alleen deze
Ik ben altijd geintrigeerd door van die Engelse verlaten cottage huizen. Maar een hel om te verbouwen waarschijnlijk, maar dat kan ik lekker laten doen.
@praline ja daar heb ik mn hele middelbareschooltijd mee ontbeten. Alleen niet altijd exact dat merk. Maar altijd wit en puur.
Er is geen betere dus als je in Belgiƫ komt zeker kopen dan .
ja corona! zal ik er idd bij zetten want normale antivaxxers judge ik wel
Haha ik veegde chocola van mijn scherm en tikte per ongeluk ondergrondse grotten aan, ik ga nog liever meteen dood