Stel je persoonlijke vraag #48

Ligt er aan wat het is, ik kan eigenlijk alles heel goed weggooien behalve als ik het van iemand heb gekregen want dan hecht ik er op een heel andere manier waarde aan. Ook al is het tijd om t weg te doen en ligt de ander daar geen seconde wakker van, meer de herinnering ofzo

5 likes

Zeker in kleine vliegtuigen waar de ruimte al beperkt is vind ik het niet echt kunnen. Al zou ik wel meer ergernissen dan dit kunnen hebben in het vliegtuig, vind het meer aso wanneer buren half op je stoel gaan zitten.

3 likes

Maar dat is wel je eigen keuze dan toch. Ik vind niet dat degene voor jou dan niet naar achter mag omdat dat jou onhandig uitkomt.

22 likes

Voor de luie mensen, de quote:

• Ze heeft helemaal gelijk
  • Ik voel me hier persoonlijk door aangevallen, ook al heeft ze gelijk

0 stemmers

3 likes

Ik heb er zelf helemaal niks mee maar als mensen een HP bruiloft willen lekker doen :+1:t3:

19 likes

Maar je kan toch even achter je kijken en aangeven dat je de stoel naar achteren zet als je ziet dat iemand al krap zit. Ook zonder baby heb ik geen zin om m’n knieschijven te breken omdat iemand die stoel naar achteren gooit.

6 likes

Zo eng hoeveel HP fanfic er is, of over z’n ouders toen die nog jong waren (15) en dat lezen dan volwassen vrouwen (en vast ook mannen) :tired_face::tired_face::tired_face:

Waarom fantaseren jullie over middelbare scholieren.

5 likes

Ik heb voor het laatst allemaal Harry Potter gender reveal parties gezien 🫠
Kan je niet voor een keertje je fandom laten voor wat het is?

1 like

prima als je iets dat in eerste instantie voor kinderen is nog leuk vindt – tot op zekere hoogte, hp bruiloften en fanfics over kinderen zijn altijd bizar – maar als volwassene nog een obsessie met iets dat eigenlijk vol zit met racisme en geschreven is door een hardcore transfoob en dat gewoon allemaal negeren vind ik vooral bizar.

7 likes

Zolang je geen geld spendeert aan J.K Rowling vind ik het prima dat je nog steeds fan bent van Harry Potter.
Ik heb ook het idee dat de meeste Harry Potter fans vooral de sfeer (magisch Edinburgh) geweldig vinden en niet zo zeer het verhaal

4 likes

Een roos bij Jumbo, ik was echt belachelijk enthousiast want had dit totaal niet verwacht en word altijd blij van bloemen. De vrouw die het me gaf werd er ook helemaal blij van haha :smiley: Verder heb ik niets met die dag dus van mij hoefde het ook echt niet, ik zie het gewoon maar als een random act of kindness

3 likes

In mijn cultuur is het al heel lang een belangrijke dag en word je ook echt “gefeliciteerd” en een kleinigheidje hoort erbij.

4 likes

Mannen aan vrouwen sowieso, maar ik doe ook aan vrouwen, weet niet of het gebruikelijk is. Vind het wel mooi om er even bij stil te staan! Kan ook zonder gekochte cadeaus natuurlijk.

2 likes

ik hoor dit ook van vriendinnen uit de balkan! die krijgen ook echt cadeautjes en bloemen van vrienden en familieleden enzo

4 likes

Als je ergens bent waar niet gefotografeerd en gefilmd mag worden, zeg jij er dan wat van als je ziet dat iemand dat toch doet? Bijv een concert, theater, bios.

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

In een heeeeel uitzonderlijk geval dat ik er zelf ook echt last van heb en genoeg moed heb verzameld om er wat van te zeggen.

8 likes

Ik zeg er alleen in clubs wat van

3 likes

Op de een of andere manier komt daar altijd gezeur van en ik heb daar geen energie voor
Alleen als ik ergens ben met kind zou ik die uit het beeld weghalen want die hoeft niet als een aapje op andermans foto (vaak in restaurant hadden mensen commentaar op de koptelefoon bijvoorbeeld)

3 likes

Heb jij hoogtevrees?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij meer mannen dan vrouwen met hoogtevrees?

• Ja
  • Nee
  • Geen idee

0 stemmers

Ik ken 10 mannen en 0 vrouwen met hoogtevrees en vraag me af of er een verband is.

1 like

Ja, bijna iedere week in de sportschool

4 likes