Stel je persoonlijke vraag #48

Mijn leven is vooral anders, geen idee of het “leuker” of minder leuk is.

21 likes

Nou dit inderdaad, en misschien vindt een ander het wel vreselijk hoe het hier gaat of juist fantastisch, geen idee

2 likes

Ik heb het geantwoord met de gedachte dat ik mijn eigen leven leuk vind. En dat ik dus mijn leven leuker vind dan meer mensen hier hun eigen leven vinden.

4 likes

ik vind mezelf soms een zeikerd maar dan kijk ik waar mensen hier over vallen en dan valt het best mee. dus leuker

5 likes

Laat jij veel van je leven zien op internet?

• Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat altijd op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat altijd op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker wel dan niet op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker wel dan niet op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker niet dan wel op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat vaker niet dan wel op het forum
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat nooit op social media
  • Als ik leuke activiteiten heb deel ik dat nooit op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat altijd op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat altijd op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker wel dan niet op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker wel dan niet op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker niet dan wel op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat vaker niet dan wel op het forum
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat nooit op social media
  • Als er minder leuke dingen gebeuren deel ik dat nooit op het forum

0 stemmers

Edit: mijn hemel ik raak zelf helemaal in de war van deze volgorde. Die ga ik even fixen eerst hahah

1 like

als ik het deel is het wel op prive account op twitter of insta waar alleen vrienden me volgen. niet m’n instagram waar iedereen die ik ken op zit zegmaar (daar post ik sowieso niks behalve stories over palestina enzo eigenlijk)

1 like

Vroeger deelde ik echt alles, maar tegenwoordig echt bijna niks meer. Niet spelen met mijn privé.

5 likes

Wij hebben hier laatst 2x 5l vaten besteld want de verzendkosten scheelden niet
Hebben hier een x geslapen en die olie was zooo lekker, wel jammer dat je nu alles daarmee overgiet en het dus ook zo weer op is

3 likes

Social media aparte vragenlijst maken en een aparte voor forum zou handiger zijn
OF omg misschien ben ik wel zo’n luie lezer :rofl:

Ik deel iig alleen heel random dingen op social media, 1% van wat ik doe. Soms een foto van leuke activiteit of reisje. Of soms memes met gezeik over wat er speelt zoals scriptie oid.

2 likes

Dit heb ik dus met al die reisberichten. Dan denk ik “oh, ik zal ook wel een verre reis willen maken”
Maar dan besef ik me al gauw weer dat ik een hekel heb aan inpakken, onderweg zijn en het actief zijn om de hele dag iets uit je vakantie halen.
Dus ja, ik vind andere forummers hun leven soms leuker, maar niet voor mij

8 likes

Ja was handiger geweest. Ook teveel werk om het nu nog te splitsen :woman_shrugging:

1 like

Ken jij een moeder/vader (eventueel via via) die met de ex van diens dochter of zoon is gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die met de vader/moeder van diens (vorige) partner is gegaan?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Poll is te moeilijk, maar ik vind het bizar dat ik forummers op mijn Insta heb waarvan ik beter weet hoe hun kind eruit ziet dan hoe zij er zelf uit zien. Ik heb een kind in mijn hoofd nu en daar weet ik echt veel van. :smiling_face_with_tear: Weet overigens niet eens meer wie ze hier is.

17 likes

Nou dat eigenlijk precies! Sommige dingen zijn superleuk maar ik beleef er nul plezier aan dus maakt mij dat saai voor een ander maar ik ben tevreden

3 likes

Muten

6 likes

Unfollow

6 likes

Ja

1 like

Nog steeds slaan volgens mij veel mensen hun bed 's ochtends dicht en gooien er 10 kussens op. Dat is echt veel onhygienischer. Zie dat ook altijd in die ‘my morning routine’ enzo.

3 likes

Als je bed gewoon in een slaapkamer staat waar je bed niet echt de hele dag in het zicht staat, vind ik elke handeling extra nadat je opstaat (openslaan, dichtslaan, opmaken) echt een waste of time.

12 likes

Waarom? Als je je bed openslaat dan kan het toch luchten. Je hebt er dan zo’n 7 uur ingelegen. Gaat niet om hoe mooi het eruit ziet bij mij.

17 likes