Stel je persoonlijke vraag #48

k dacht dat het kind de push present was

5 likes

Ja hoe vaak mijn vriend wel niet langzaam woord voor woord is aangesproken is niet op een hand te tellen. Hij gaat altijd naar het cjg en daar hebben ze er helemaal een handje van (bij die van ons tenminste). Echt alsof hij niets weet en geholpen moet worden bij een luier omdoen. En dan wel weer een compliment krijgen dat hij komt en dat dat zo betrokken van hem is.

7 likes

Herinner jij je de Q-koorts pandemie die we kennelijk 15 jaar geleden in Nederland hadden?

• Zegt me niks
  • Zegt me vaag iets
  • Ik had er tot vandaag al 15 jaar niet aan gedacht
  • Ja dat weet ik nog goed

0 stemmers

Voor de mensen zonder kinderen: zou je eerder aan kinderen beginnen wanneer je een man zou zijn?

• Ja
  • Nee
  • Geen kinderwens

0 stemmers

1 like

Het cadeau: top. Hier ook “baargoud” gehad haha. Maar de term baargoud / push present: nee. :unamused:

3 likes

Iets met geiten

4 likes

Ja, helaas wel. Mijn vader heeft q koorts gekregen iets na de piek en hij is nooit hersteld.

7 likes

Kennelijk toch ook 100 Nederlanders aan gestorven, maar daar staat me echt niks van bij. Ik dacht ook aan de geiten.

1 like

Ik kende wel iemand die het had en het gaat er op mijn werk nog regelmatig over

1 like

ik had het hier laatst met een vriendin over. opeens zien we allebei niemand meer met opgerekte oren terwijl vroeger echt veel mensen dat hadden. zien jullie dit nog vaak?

• ik zie nu vaak mensen met opgerekte oren
  • ik zie nu bijna geen mensen met opgerekte oren
  • vroeger zag ik vaak mensen met opgerekte oren
  • vroeger zag ik bijna geen mensen met opgerekte oren
  • ik heb nu zelf opgerekte oren
  • ik had vroeger opgerekte oren, nu niet meer
  • ik heb nooit opgerekte oren gehad

0 stemmers

2 likes

Ik ken ook best wel wat mensen die ze best groot gestretcht hadden maar ze later weer dicht/kleiner hebben laten maken

4 likes

• Nou wat ongezond zeg, zou ik nooit doen
  • Vakvrouw

0 stemmers

2 likes

Ik ken wel wat mensen die hun oren nog steeds opgerekt hebben, maar vroeger waren het er inderdaad veel meer/zag ik veel meer willekeurige mensen ermee! Heb dat ook met traguspiercings, vroeger had ieeedereen die (in Italië in elk geval, het was in mijn ervaring een tijdje net zo populair/populairder dan een helix), tegenwoordig bijna niemand meer.

3 likes

Goeie kaf van het koren poll weer

5 likes

Ik heb dat ook met wenkbrauwpiercings of lippiercings. Toen ik een tiener was zag ik dat echt vaak en nu echt nooit meer.

• Ik kende vroeger iemand met een wenkbrauw- en/of lippiercing
  • Ik kende vroeger niemand met een wenkbrauw- en/of lippiercing
  • Ik zie nu nog wel eens iemand met een wenkbrauw- en/of lippiercing
  • Ik zie nu nooit meer iemand met een wenkbrauw- en/of lippiercing
  • Ik heb vroeger zelf een wenkbrauw- en/of lippiercing gehad
  • Ik heb nu een een wenkbrauw- en/of lippiercing

0 stemmers

3 likes

maar die zijn nu juist weer terug toch? ik zie zo’n piercing door het midden van je lip en wenkbrauwpiercings sinds zo’n 2 jaar juist weer vaker

2 likes

Ja, helaas is dat bij jou geen verrassing. Helemaal niet extreem materialistisch eh

1 like

Huh echt? Ik zie het nooit haha in tegenstelling tot vroeger

3 likes

Ewl ewl ewl, ik doe dit wel anoniem.

Vind jij jezelf een hebberig persoon? Of iemand die altijd maar meer wil qua spullen?

• Ja
  • Nee
  • Een beetje
  • Ja heel erg
  • Nee absoluut niet

0 stemmers

2 likes

misschien is het toeval maar een paar vriendinnen van me hebben er juist een genomen en ik zie het ook vaak op pinterest voorbij komen

1 like