Stel je persoonlijke vraag #48

Karakter uit de serie Mad Men

1 like

Aaaah ok, dankje

Nee maar wel als ik geen tijd heb/neem om te ontbijten en alleen een zwarte koffie achterover tik, dan denk ik altijd aan haar

3 likes

Heb jij een Oura ring?

• Nee geen interesse in
  • Ja heb ik
  • Nee maar wel interesse in

0 stemmers

Zegt Big Four jou iets?

• Ja ik weet gelijk welke vier bedrijven ze bedoelen
  • Ik weet er een paar
  • Nog nooit van Big Four gehoord
  • Wel van Big Four gehoord maar geen idee welke bedrijven dit zijn

0 stemmers

Nee ik heb een whoop :heart: als je regelmatig sport is die veel fijner

3 likes

moet je niet ineens worden opgeroepen door jerry tijdens het sporten

10 likes

Vind jij jouw leeftijd passen bij jou gedrag?

• Ja, ik gedraag mij naar mijn leeftijd.
  • Ja, maar in sommige dingen niet.
  • Nee, Ik probeer mij volwassen te gedragen maar fake alles bij elkaar
  • Nee, Ik ben echt nog een kleuter
  • Nee, Ik ben echt al een oma

0 stemmers

Ik heb namelijk als ik het zou moeten vergelijken met hoe ik het voor me zag toen ik jong was en mijn ouders ongeveer mijn leeftijd hadden het idee dat ik alles bij elkaar fake. :sweat_smile:

1 like

Als je handcrème smeert…

• Doe je dat (meestal) kort na het handenwassen
  • Doe je dat op random momenten
  • NVT, je gebruikt nooit handcrème

0 stemmers

Hahaa, ligt dat aan jouw volwassenheid of aan hoe hard jouw ouders weer hun fakeheid nailden?!

2 likes

Nee, meer een puber.

2 likes

Voor de mensen die borstvoeding hebben gegeven: Heb jij je schuldig gemaakt aan zulke cringe termen als boobie juice?

• Nee ik zei gewoon melk
  • Ja schuldig
  • Ja nog erger dan dit

0 stemmers

1 like

gatverdamme ze maken bars met borstvoeding en geven die weg aan vrienden??? Ik vind de term ‘boob juice’ hier niet het meest shocking :cry:

3 likes

Haha volgens mij horen ze de melkaanmaak te stimuleren, zijn ze niet met melk gemaakt!!!

14 likes

oh hahahhahahaha ja niks verbaast me meer van Mascha

8 likes

valt het jullie ook op dat vrouwen in de media hier alsnog vaker als “gemeen” of “onaardig” worden gezien dan mannen?

• ja, mij ook opgevallen
  • nee, mij niet opgevallen

0 stemmers

gaat me er hier niet om of ze dat wellicht daadwerkelijk zijn, maar dat deze eigenschappen ook hier vaker worden toegerekend aan vrouwen

1 like

Was ook laatst over de tweede termijn van Halsema tot burgemeester. NOS noemde expliciet haar leeftijd erbij. Vroeg me af waarom dat relevant was en of ze dat bij mannen dat ook doen.

Maar als je niet een jonge deerne bent, ben je een valse heks als vrouw. Jinek was ook jarenlang een ijskonijn genoemd

2 likes

's avonds voordat ik ga slapen, dus vast moment op de dag :sweat_smile:

1 like

dat dacht ik in eerste instantie ook omg de horror

1 like

als jouw pakketje bij de buren wordt bezorgd, wat doe je dan meestal?

• ik haal het zelf op
  • ik wacht tot zij het komen brengen
  • anders/nvt

0 stemmers

mijn buurmeisje heeft wekelijks pakketjes die hier worden bezorgd maar ze komt ze eigenlijk nooit halen. en ik vergeet het dan en breng het na 4 dagen een keer langs, en dan voel ik me altijd schuldig. maar eigenlijk vind ik het logischer als zij het gewoon komt halen haha

Vind het echt aso als ze het altijd zo lang bij jou laat liggen, je bent toch geen pakketpunt. Was denk ik allang gestopt met pakketjes aannemen als ik jou was.

57 likes