Karakter uit de serie Mad Men
Aaaah ok, dankje
Nee maar wel als ik geen tijd heb/neem om te ontbijten en alleen een zwarte koffie achterover tik, dan denk ik altijd aan haar
Heb jij een Oura ring?
- Nee geen interesse in
- Ja heb ik
- Nee maar wel interesse in
0 stemmers
Zegt Big Four jou iets?
- Ja ik weet gelijk welke vier bedrijven ze bedoelen
- Ik weet er een paar
- Nog nooit van Big Four gehoord
- Wel van Big Four gehoord maar geen idee welke bedrijven dit zijn
0 stemmers
Nee ik heb een whoop
als je regelmatig sport is die veel fijner
moet je niet ineens worden opgeroepen door jerry tijdens het sporten
Vind jij jouw leeftijd passen bij jou gedrag?
- Ja, ik gedraag mij naar mijn leeftijd.
- Ja, maar in sommige dingen niet.
- Nee, Ik probeer mij volwassen te gedragen maar fake alles bij elkaar
- Nee, Ik ben echt nog een kleuter
- Nee, Ik ben echt al een oma
0 stemmers
Ik heb namelijk als ik het zou moeten vergelijken met hoe ik het voor me zag toen ik jong was en mijn ouders ongeveer mijn leeftijd hadden het idee dat ik alles bij elkaar fake. ![]()
Als je handcrème smeertâŚ
- Doe je dat (meestal) kort na het handenwassen
- Doe je dat op random momenten
- NVT, je gebruikt nooit handcrème
0 stemmers
Hahaa, ligt dat aan jouw volwassenheid of aan hoe hard jouw ouders weer hun fakeheid nailden?!
Nee, meer een puber.
Voor de mensen die borstvoeding hebben gegeven: Heb jij je schuldig gemaakt aan zulke cringe termen als boobie juice?
- Nee ik zei gewoon melk
- Ja schuldig
- Ja nog erger dan dit
0 stemmers
gatverdamme ze maken bars met borstvoeding en geven die weg aan vrienden??? Ik vind de term âboob juiceâ hier niet het meest shocking ![]()
Haha volgens mij horen ze de melkaanmaak te stimuleren, zijn ze niet met melk gemaakt!!!
oh hahahhahahaha ja niks verbaast me meer van Mascha
valt het jullie ook op dat vrouwen in de media hier alsnog vaker als âgemeenâ of âonaardigâ worden gezien dan mannen?
- ja, mij ook opgevallen
- nee, mij niet opgevallen
0 stemmers
gaat me er hier niet om of ze dat wellicht daadwerkelijk zijn, maar dat deze eigenschappen ook hier vaker worden toegerekend aan vrouwen
Was ook laatst over de tweede termijn van Halsema tot burgemeester. NOS noemde expliciet haar leeftijd erbij. Vroeg me af waarom dat relevant was en of ze dat bij mannen dat ook doen.
Maar als je niet een jonge deerne bent, ben je een valse heks als vrouw. Jinek was ook jarenlang een ijskonijn genoemd
's avonds voordat ik ga slapen, dus vast moment op de dag ![]()
dat dacht ik in eerste instantie ook omg de horror
als jouw pakketje bij de buren wordt bezorgd, wat doe je dan meestal?
- ik haal het zelf op
- ik wacht tot zij het komen brengen
- anders/nvt
0 stemmers
mijn buurmeisje heeft wekelijks pakketjes die hier worden bezorgd maar ze komt ze eigenlijk nooit halen. en ik vergeet het dan en breng het na 4 dagen een keer langs, en dan voel ik me altijd schuldig. maar eigenlijk vind ik het logischer als zij het gewoon komt halen haha
Vind het echt aso als ze het altijd zo lang bij jou laat liggen, je bent toch geen pakketpunt. Was denk ik allang gestopt met pakketjes aannemen als ik jou was.