Huh dat is de omgekeerde wereld hoor, zij zou zich eerder moeten schamen. Zou gewoon een keer wachten tot ze zelf komt
nou het stoort me niet want ik vergeet het gewoon hahaha maar ik begrijp gewoon haar logica niet
Haal het altijd zsm zelf op, maar we hebben buren die heel ongeduldig zijn en dezelfde dag nog langskomen om het te brengen (ze zien bijv dat we thuiskomen) en daarbij zeggen dat het al een tijdje bij hun ligt (dus zelfde dag nog bezorgd is). Krijg niet eens de kans het op te halen haha.
Ben jij wel eens random bang voor dingen die niet eens bestaan als je in het donker buiten loopt? Zoals vampiers ofzo ![]()
- Ja
- Alleen als ik een enge film heb gekeken
- Nee
- Anders
0 stemmers
Aanvulling: ik heb ooit de film 30 days of night gekeken en sinds dien denk ik daar regelmatig aan als ik savonds de hond uitlaat ![]()
![]()
Ik hoef hier niet eens buiten voor te lopen. Heb als tiener een keer een horrorfilm gekeken en daarna een halve nacht mezelf wijsgemaakt dat de schaduw van een boom die op mijn gordijn viel iets of iemand was die voor m’n raam stond.
Die scène uit de film signs dat er dan zo’n grote alien ergens op het dak staat… brrrr
Wat vind jij het engste?
- Weerwolven
- Heksen
- Vampiers
- Aliens
- Monsters
- Geesten
0 stemmers
Ojaa!! En die ene scene op dat kinderfeestje dat er eentje ineens achter die heg vandaan komt.
als ik buiten loop niet maar als ik 's nachts wil slapen eerder. ik heb toen ik 12 was maandenlang slecht geslapen omdat ik bang was voor bloody mary door een of andere amateuristische korte film op YouTube
Heksen door the blair witch project
Ugh, kom ook altijd van die stomme enge geest filmpjes tegen op tiktok in de avond als ik alleen in bed lig😢
Wat voor beeld heb je van de Big Four en de mensen die er werken?
- Overwegend negatief
- Overwegend positief
- Geen idee
0 stemmers
Tot ik er achter kwam dat een vriend van me daar werkte. Snapte al nooit wat hij deed en snap het nog steeds niet. Iig iets met veel powerpoints maken
Ja ik snap ook nooit wat mensen daar doen? Dan zijn ze consultant? Is dat gewoon accountant?
Nee, accountant wordt gewoon accountant genoemd.
Nee, als consultant run je vaak projecten, doe je data analyses, onderzoek, en bent inderdaad heel veel met powerpoint slides bezig om dit allemaal inzichtelijk te krijgen
Hangt er vanaf wat je daar doet. Consultant (heel breed, ben je jurist of nog elke andere opleiding), accountant etc. Of je werkt gewoon voor het bedrijf zelf. Er is niet 1 baan zeg maar. En zelfs als zou je 1 van deze dingen doen, dan verschilt het ook weer enorm in welke tak je werkt (van gemeentes tot beursgenoteerd etc. En dan nog IT audit, Financial audit bijv bij accountancy.). Je bent geen boekhouder (al zullen ze die vast ook in dienst hebben). Salarissen verschillen dus ook enorm onderling, net als aantal uren (van gewoon lange werkweek tot insane in busy season).
De salarissen in de advocatuur zijn voor mijn gevoel wel alen hoger trouwens (bij het equivalent van de big four dan en specifieke takkenn). (Al verschilt dat ook weer, consultant verdient weer meer dan accountant vaak,
Haha nee, heb al genoeg dingen die wél bestaan om bang voor te zijn in het donker.
(Mannen.)
Moet jij wel eens uitrekenen/narekenen hoe oud je bent?
- Nee ik weet het altijd meteen
- Ja ik weet het soms niet zeker
0 stemmers