Zolang je geen geld spendeert aan J.K Rowling vind ik het prima dat je nog steeds fan bent van Harry Potter.
Ik heb ook het idee dat de meeste Harry Potter fans vooral de sfeer (magisch Edinburgh) geweldig vinden en niet zo zeer het verhaal
Een roos bij Jumbo, ik was echt belachelijk enthousiast want had dit totaal niet verwacht en word altijd blij van bloemen. De vrouw die het me gaf werd er ook helemaal blij van haha Verder heb ik niets met die dag dus van mij hoefde het ook echt niet, ik zie het gewoon maar als een random act of kindness
In mijn cultuur is het al heel lang een belangrijke dag en word je ook echt “gefeliciteerd” en een kleinigheidje hoort erbij.
Mannen aan vrouwen sowieso, maar ik doe ook aan vrouwen, weet niet of het gebruikelijk is. Vind het wel mooi om er even bij stil te staan! Kan ook zonder gekochte cadeaus natuurlijk.
ik hoor dit ook van vriendinnen uit de balkan! die krijgen ook echt cadeautjes en bloemen van vrienden en familieleden enzo
Als je ergens bent waar niet gefotografeerd en gefilmd mag worden, zeg jij er dan wat van als je ziet dat iemand dat toch doet? Bijv een concert, theater, bios.
- Ja
- Nee
- Soms
0 stemmers
In een heeeeel uitzonderlijk geval dat ik er zelf ook echt last van heb en genoeg moed heb verzameld om er wat van te zeggen.
Ik zeg er alleen in clubs wat van
Op de een of andere manier komt daar altijd gezeur van en ik heb daar geen energie voor
Alleen als ik ergens ben met kind zou ik die uit het beeld weghalen want die hoeft niet als een aapje op andermans foto (vaak in restaurant hadden mensen commentaar op de koptelefoon bijvoorbeeld)
Heb jij hoogtevrees?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ken jij meer mannen dan vrouwen met hoogtevrees?
- Ja
- Nee
- Geen idee
0 stemmers
Ik ken 10 mannen en 0 vrouwen met hoogtevrees en vraag me af of er een verband is.
Ja, bijna iedere week in de sportschool
Ik had eigenlijk nooit echt hoogtevrees, maar sinds ik een keer met mijn broertje in een verlaten gebouw op het dak stond en zeven kleuren stront scheet voor hem ben ik wel ietsje angstiger
Heb alleen hoogtevrees als er geen barrière tussen mij en de afgrond zit.
Bovenop een hoog gebouw staan met een hek eromheen, geen probleem.
Op bijvoorbeeld een hoge kast staan zonder dat ik me kan vasthouden, no way
Is het dan niet meer de angst voor vallen dan voor hoogte?
Als iemand iets van je kapot maakt van ongeveer 20 euro door onoplettendheid, verwacht je dan een vergoeding of een nieuw product?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Ik maak vaker iets kapot van anderen
- Anderen maken vaker iets kapot van mij
0 stemmers
Ik snap dit helemaal. Ik moest laatst over een bruggetje met maar aan een kant een railing en ik kreeg er helemaal kriebels van in mijn maag.
Ik verwacht alleen een vergoeding of nieuw item in de zin van dat degene die het kapotmaakt dit in ieder geval aanbiedt. Dat zou ik zelf ook doen en vind ik wel zo netjes. En dan zeg ik daarna natuurlijk nee joh hoeft niet. Maar als diegene het niet eens aanbiedt vind ik dat wel aso.
Mijn (ex-) partner is:
- meer dan 8 jaar jonger
- 8 jaar jonger
- 7 jaar jonger
- 6 jaar jonger
- 5 jaar jonger
- 4 jaar jonger
- 3 jaar jonger
- 2 jaar jonger
- 1 jaar jonger
- even oud
- 1 jaar ouder
- 2 jaar ouder
- 3 jaar ouder
- 4 jaar ouder
- 5 jaar ouder
- 6 jaar ouder
- 7 jaar ouder
- 8 jaar ouder
- meer dan 8 jaar ouder
0 stemmers
Voor het gemiddelde, jonger:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
Voor het gemiddelde, ouder:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
0 stemmers
Beoordeel de volgende supermarkten op schaal van 0 - 10. Hoe hoger hoe positiever.
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- 9
- 10
0 stemmers
- 1