Ga jij nog weleens naar de wc zonder je telefoon mee te nemen?
- Nee
- Ja hoor
- Jawel maar als ik hem vergeet ben ik wel zuur
- Alleen als het lang gaat duren
- Ik neem hem wel mee maar doe er niks mee
0 stemmers
Ga jij nog weleens naar de wc zonder je telefoon mee te nemen?
0 stemmers
Maar soms moet ik dan ineens poepen en dan mis ik hem wel ![]()
En PSG en Arsenal worden gesponsord door Kagame, met geld dat wss ook uit de drc komt.
Hierdoor wil ik nu podimo opzeggen en nrc aanschaffen ![]()
![]()
nee dat is natuurlijk zo maar ik vind âopen eens een krant ipv instagramâ gewoon een domme reactie. want social media biedt wel een platform, bijvoorbeeld aan motaz, bisan, hind, plestia en alle andere journalisten uit gaza die weinig middelen hebben. en ik weet dat er wel over wordt geschreven maar het verbaast me alsnog dat veel toegankelijke kranten/platforms die door een grote groep mensen bekeken worden (mijn ouders lezen elke dag het ad en kijken standaard het achtuurjournaal) er heel weinig aandacht aan besteden. terwijl het een heel groot ding is, helaas
Ik ging altijd naar superveel met en zonder anderen, maar voel me kwetsbaarder ofzo sinds ik een kind heb. Ben niet meer bereid om gewond te raken of gearresteerd te worden, dat maakte me voorheen echt minder uit. Maar het wordt natuurlijk lang niet altijd zo heftig en dat kan je ook prima vermijden dus ik weet niet waarom ik dat ârisicoâ zo groot heb gemaakt in mân hoofd, dus ik denk dat ik binnenkort maar wel weer gewoon mee ga.
Nou, bijna niet. Ik brak mân schouderblad doormidden in december vorig jaar. Ik viel van 1 van de bovenste trappen naar beneden. Ik had geen mobiel direct bij me en heb echt kruipend en strompelend moeten lopen naar de woonkamer in een extreme pijn wat ik nog nooit had ervaren. Ik wil dus nu OVERAL mijn mobiel bij me hebben. Als ik op de wc zit, en de trap af ga etc.
Vind jij fel gekleurde diner borden leuk?
0 stemmers
Anders: ik krijg niemand mee en wil niet alleen gaan. Ja ik snap dat je daar niet als enige staat maar hoewel ik heel veel dingen prima alleen doe vind ik dit dan weer iets wat ik samen wil doen. Heb mensen mee proberen te krijgen naar het abortus protest maar helaas.
Haha jij bent net zoals die BNâers bij de slimste mens die met een vet random verhaal komen voordat ze hun vraag stellen.
Ik zag gisteren dit in de winkel en vond de kleuren mooi zonder te fel te zijn. Ben nu ook op zoek naar een gekleurd servies maar vind geen leuke alternatieven.
Wel de reden dat ik als 8-jarige al bang was voor toxic shock syndroom (iets met de bijsluiter van mân moeders tampons), viel echt in de categorie drijfzand en Bermudadriehoek voor mij
âIt takes a village to raise a childâ
Voor de FFâers met kind(eren) (anoniem): heb jij een âvillageâ?
Met een village bedoel ik: meer dan één persoon/gezin die kan bijspringen voor jouw kinderen wanneer het nodig is.
Bv. wanneer jij en je partner plotseling ziek zijn, die kan helpen zorgen voor het kind. Of iemand naar wie je kan bellen om bv. je kind af te halen op school mocht dat plotseling niet lukken voor jou of je partner.
0 stemmers
0 stemmers
(Dit was niet bedoeld als reactie op @Daelyss, daar is iets misgegaan, sorry)
Its my match van Villeroy & Boch is misschien iets?
Ja, snap ik. Mijn vraag kwam eigenlijk door het lezen van dit artikel: https://www.vogue.nl/cultuur/voices/it-takes-a-village-vogue-juni-2022/
Nou extreem idd.
Oh mijn god wat een baggerstuk, conclusie uit 3 weken covid ook boehoe echt onmogelijk hĂš 3 weken.
Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik hoor het ook steeds vaker in mijn omgeving, terwijl ik soms denk dat je er zelf ook een aandeel in kan hebben.
Wat een gezeik, misschien kan ze komen meeposten op het forum.
Ooh zie net dat het online stukje niet het hele artikel is. Vond het al raar want uit het stukje klinkt juist dat ze het heeel erg vinden hoe alleen ze ervoor staan en dat strookt niet met de titel. Maar goed de rest van het artikel wil ik voor geen goud lezen ![]()
Kaas met keep kantjes
0 stemmers
Ik moest ineens aan deze uitvinding denken en dat het stilletjes verdwenen is volgens mij?