Stel je persoonlijke vraag #48

Ga jij nog weleens naar de wc zonder je telefoon mee te nemen?

• Nee
  • Ja hoor
  • Jawel maar als ik hem vergeet ben ik wel zuur
  • Alleen als het lang gaat duren
  • Ik neem hem wel mee maar doe er niks mee

0 stemmers

Maar soms moet ik dan ineens poepen en dan mis ik hem wel :broken_heart:

27 likes

En PSG en Arsenal worden gesponsord door Kagame, met geld dat wss ook uit de drc komt.

3 likes

Hierdoor wil ik nu podimo opzeggen en nrc aanschaffen :thinking::wave:

2 likes

nee dat is natuurlijk zo maar ik vind ‘open eens een krant ipv instagram’ gewoon een domme reactie. want social media biedt wel een platform, bijvoorbeeld aan motaz, bisan, hind, plestia en alle andere journalisten uit gaza die weinig middelen hebben. en ik weet dat er wel over wordt geschreven maar het verbaast me alsnog dat veel toegankelijke kranten/platforms die door een grote groep mensen bekeken worden (mijn ouders lezen elke dag het ad en kijken standaard het achtuurjournaal) er heel weinig aandacht aan besteden. terwijl het een heel groot ding is, helaas

5 likes

Ik ging altijd naar superveel met en zonder anderen, maar voel me kwetsbaarder ofzo sinds ik een kind heb. Ben niet meer bereid om gewond te raken of gearresteerd te worden, dat maakte me voorheen echt minder uit. Maar het wordt natuurlijk lang niet altijd zo heftig en dat kan je ook prima vermijden dus ik weet niet waarom ik dat ‘risico’ zo groot heb gemaakt in m’n hoofd, dus ik denk dat ik binnenkort maar wel weer gewoon mee ga.

5 likes

Nou, bijna niet. Ik brak m’n schouderblad doormidden in december vorig jaar. Ik viel van 1 van de bovenste trappen naar beneden. Ik had geen mobiel direct bij me en heb echt kruipend en strompelend moeten lopen naar de woonkamer in een extreme pijn wat ik nog nooit had ervaren. Ik wil dus nu OVERAL mijn mobiel bij me hebben. Als ik op de wc zit, en de trap af ga etc.

Vind jij fel gekleurde diner borden leuk?

• Nee is niet mijn smaak
  • Ja leuk juist
  • Ik heb geen mening

0 stemmers

1 like

Anders: ik krijg niemand mee en wil niet alleen gaan. Ja ik snap dat je daar niet als enige staat maar hoewel ik heel veel dingen prima alleen doe vind ik dit dan weer iets wat ik samen wil doen. Heb mensen mee proberen te krijgen naar het abortus protest maar helaas.

4 likes

Haha jij bent net zoals die BN’ers bij de slimste mens die met een vet random verhaal komen voordat ze hun vraag stellen.

46 likes

Ik zag gisteren dit in de winkel en vond de kleuren mooi zonder te fel te zijn. Ben nu ook op zoek naar een gekleurd servies maar vind geen leuke alternatieven.

20 likes

Wel de reden dat ik als 8-jarige al bang was voor toxic shock syndroom (iets met de bijsluiter van m’n moeders tampons), viel echt in de categorie drijfzand en Bermudadriehoek voor mij

10 likes

“It takes a village to raise a child”

Voor de FF’ers met kind(eren) (anoniem): heb jij een “village”?
Met een village bedoel ik: meer dan één persoon/gezin die kan bijspringen voor jouw kinderen wanneer het nodig is.

Bv. wanneer jij en je partner plotseling ziek zijn, die kan helpen zorgen voor het kind. Of iemand naar wie je kan bellen om bv. je kind af te halen op school mocht dat plotseling niet lukken voor jou of je partner.

• Ja, ik ben in een relatie
  • Ja, ik ben alleenstaand
  • Nee, slechts één persoon/gezin, ik ben in een relatie
  • Nee, slechts één persoon/gezin, ik ben alleenstaand
  • Nee, niemand, ik ben in een relatie
  • Nee, niemand, ik ben alleenstaand

0 stemmers

• Ik heb geen kinderen

0 stemmers

(Dit was niet bedoeld als reactie op @Daelyss, daar is iets misgegaan, sorry)

2 likes

Its my match van Villeroy & Boch is misschien iets?

Ja, snap ik. Mijn vraag kwam eigenlijk door het lezen van dit artikel: https://www.vogue.nl/cultuur/voices/it-takes-a-village-vogue-juni-2022/

1 like

Nou extreem idd.

6 likes

Oh mijn god wat een baggerstuk, conclusie uit 3 weken covid ook boehoe echt onmogelijk hĂš 3 weken.

5 likes

Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik hoor het ook steeds vaker in mijn omgeving, terwijl ik soms denk dat je er zelf ook een aandeel in kan hebben.

1 like

Wat een gezeik, misschien kan ze komen meeposten op het forum.

10 likes

Ooh zie net dat het online stukje niet het hele artikel is. Vond het al raar want uit het stukje klinkt juist dat ze het heeel erg vinden hoe alleen ze ervoor staan en dat strookt niet met de titel. Maar goed de rest van het artikel wil ik voor geen goud lezen :smile:

1 like

Kaas met keep kantjes

• Wat?
  • Ja, dat zegt me wel iets
  • Ja, nu je het zegt. Mis ik niet
  • Ja, ik mis dat dagelijks

0 stemmers

Ik moest ineens aan deze uitvinding denken en dat het stilletjes verdwenen is volgens mij?

1 like