Eet jij ooit parrano vlokken?
- Ja lekker
- Nee vies
- Wat de hel is dat
0 stemmers
Eet jij ooit parrano vlokken?
0 stemmers
Dit kocht mijn schoonvader toen ik hem vroeg parmezaanse kaas mee te nemen ![]()
Dit gooien ze toch altijd over carpaccio in restaurants? Vind het lekker over het algemeen.
Nee parrano is het merk van nep parmezaanse kaas
is dat geen grana padano?
Wat vinden jullie dan de beste parmezaanse kaas?
nou het gaat er meer om dat parrano nep is toch? parmigiano reggiano is een beschermd keurmerk dus er zijn veel skere versies. maar dat is dus geen echte parmezaanse kaas
Ik was net even het influencertopic aan het lezen en ik vraag me nu iets afâŠ
ANONIEM:
Heb je wel eens een orgasme gehad tijdens een massage?
0 stemmers
Zo ja (ook anoniem):
0 stemmers
Ik bedoel een professionele massage, niet van je partner/scharrel oid
0 stemmers
Ik heb het 2 weken geleden voor het eerst geprobeerd en ben helemaal verslaafd. Ik gooi het overal overheen om maar te kijken of het lekker is ![]()
heb je het al met mango geprobeerd? echt zo lekker
Oeh! Ik kom hier snel op terug ![]()
Rijpe mango of groen? Ik ga het ook proberen
rijpe! ik ken het uit mexico, toen ik daar op vakantie was kon je het overal kopen. soms zat er ook een sriracha-achtige saus overheen
Chamoy bedoel je?
Met watermeloen ![]()
geen idee ik weet dat het geen sriracha was maar had een soortgelijke smaak
Oeh lekker, ga ik halen! Ik heb het in Mexico ook gegeten, toen zat het op ananas. Was zo lekker, was dit helemaal vergeten
Ik had er hoge verwachtingen van maar vind het zo zuur! Echt niet lekker.
geloof jij dat melk gezond is? ik krijg het mân hele leven al gewoon niet in mân hoofd dat voeding voor babydieren thuishoort in een menselijk dieet. zeker ook met alle hormonen etc. die erin zitten kan ik me niet voorstellen dat het (ondanks de goede stoffen) gezond voor je is. en je hebt natuurlijk ook allerlei bronnen die elkaar tegenspreken volgens mij
0 stemmers
Naja alleen dan misschien voor de calcium. Ik heb ook echt bijna nooit melk in huis tenzij ik aardappelpuree maak.
Heb jij melk in in huis?
0 stemmers