Voel jij je onrustig als je een vrije dag hebt en geen plannen hebt?
- Altijd
- Soms
- Nooit
0 stemmers
Voel jij je onrustig als je een vrije dag hebt en geen plannen hebt?
0 stemmers
Maar Instagram is geen nieuwsplatform. Een abonnement op een kwaliteitskrant met een serieuze afdeling buitenland is niet onbetaalbaar (trouw en nrc hebben bijvoorbeeld hele schappelijke instap tarieven voor je eerste jaren) en het verschil is dat je alles aangeboden krijgt en niet wat volgens de krant op dat moment goede promootwaardige verhalen voor op de socials zijn. Ook dan krijg je niet alles mee, maar er is echt wel een verschil tussen er wordt niet over geschreven en Ad en Nos schrijven er niet over.
Edit: en ik weet zelf ook lang niet anders (ben amper ingelezen in Congo) en ben een mega pulp liefhebber, maar het verbaast mij soms echt welke bronnen mensen aanhalen als ze beweren dat ergens geen aandacht voor is.
Nja, ik vind het best heftig om in mijn eentje naar een voor mij veelal onbekende stad te gaan. Als ik wel met iemand samen zou gaan zou ik het al minder erg vinden of als het wel in mijn stad is alleen gaan.
Snap ik hoor! Is voor mij ook een drempel. Ik ben afgelopen jaar voor het eerst alleen gegaan en het voelt altijd heel verbroederend en uiteindelijk niet alsof je alleen bent. Juist krachtig. Maar ja het is wel comfortabeler om iemand bij je te hebben, snap ik.
Ik haal het zelf op. Behalve bij 1 buurvrouw. Ik kom thuis en sta in de gang mân schoenen uit te trekken en dan staat ze al voor de deur met het pakket.
Dus daar heb ik de tijd niet eens om het zelf op te halen, super lieve vrouw is dat. Ik denk ook haar enige vorm van contact op een dag want ze blijft ook mega lang aan de deur staat om te kletsen.
Ga jij nog weleens naar de wc zonder je telefoon mee te nemen?
0 stemmers
Maar soms moet ik dan ineens poepen en dan mis ik hem wel
En PSG en Arsenal worden gesponsord door Kagame, met geld dat wss ook uit de drc komt.
Hierdoor wil ik nu podimo opzeggen en nrc aanschaffen
nee dat is natuurlijk zo maar ik vind âopen eens een krant ipv instagramâ gewoon een domme reactie. want social media biedt wel een platform, bijvoorbeeld aan motaz, bisan, hind, plestia en alle andere journalisten uit gaza die weinig middelen hebben. en ik weet dat er wel over wordt geschreven maar het verbaast me alsnog dat veel toegankelijke kranten/platforms die door een grote groep mensen bekeken worden (mijn ouders lezen elke dag het ad en kijken standaard het achtuurjournaal) er heel weinig aandacht aan besteden. terwijl het een heel groot ding is, helaas
Ik ging altijd naar superveel met en zonder anderen, maar voel me kwetsbaarder ofzo sinds ik een kind heb. Ben niet meer bereid om gewond te raken of gearresteerd te worden, dat maakte me voorheen echt minder uit. Maar het wordt natuurlijk lang niet altijd zo heftig en dat kan je ook prima vermijden dus ik weet niet waarom ik dat ârisicoâ zo groot heb gemaakt in mân hoofd, dus ik denk dat ik binnenkort maar wel weer gewoon mee ga.
Ik denk dat mensen vooral proberen te zeggen dat als jij of jouw ouders of welke Nederlander dan ook merkt dat het journaal of het AD of de NOS of Instagram onvoldoende aandacht besteedt aan zaken die je interessant of belangrijk vindt je ook serieus verder kunt gaan kijken. Uiteindelijk kan één platform geen aandacht besteden aan alles wat er in de wereld gebeurt, maar je kunt wel een selectie voor jezelf maken die meer voedend is.
Nou, bijna niet. Ik brak mân schouderblad doormidden in december vorig jaar. Ik viel van 1 van de bovenste trappen naar beneden. Ik had geen mobiel direct bij me en heb echt kruipend en strompelend moeten lopen naar de woonkamer in een extreme pijn wat ik nog nooit had ervaren. Ik wil dus nu OVERAL mijn mobiel bij me hebben. Als ik op de wc zit, en de trap af ga etc.
Vind jij fel gekleurde diner borden leuk?
0 stemmers
Anders: ik krijg niemand mee en wil niet alleen gaan. Ja ik snap dat je daar niet als enige staat maar hoewel ik heel veel dingen prima alleen doe vind ik dit dan weer iets wat ik samen wil doen. Heb mensen mee proberen te krijgen naar het abortus protest maar helaas.
Haha jij bent net zoals die BNâers bij de slimste mens die met een vet random verhaal komen voordat ze hun vraag stellen.
Ik zag gisteren dit in de winkel en vond de kleuren mooi zonder te fel te zijn. Ben nu ook op zoek naar een gekleurd servies maar vind geen leuke alternatieven.
Wel de reden dat ik als 8-jarige al bang was voor toxic shock syndroom (iets met de bijsluiter van mân moeders tampons), viel echt in de categorie drijfzand en Bermudadriehoek voor mij
âIt takes a village to raise a childâ
Voor de FFâers met kind(eren) (anoniem): heb jij een âvillageâ?
Met een village bedoel ik: meer dan één persoon/gezin die kan bijspringen voor jouw kinderen wanneer het nodig is.
Bv. wanneer jij en je partner plotseling ziek zijn, die kan helpen zorgen voor het kind. Of iemand naar wie je kan bellen om bv. je kind af te halen op school mocht dat plotseling niet lukken voor jou of je partner.
0 stemmers
0 stemmers
(Dit was niet bedoeld als reactie op @Daelyss, daar is iets misgegaan, sorry)
Its my match van Villeroy & Boch is misschien iets?
Ik word wel echt verdrietig als de interpretatie van âeen villageâ tegenwoordig is dat je mensen hebt die in geval van nood kunnen bijspringen