Stel je persoonlijke vraag #48

Ja, snap ik. Mijn vraag kwam eigenlijk door het lezen van dit artikel: https://www.vogue.nl/cultuur/voices/it-takes-a-village-vogue-juni-2022/

1 like

Ik word spontaan ongelukkig van dit stuk beetje een gevalletje van je doet het jezelf ook aan hoor

8 likes

Nou extreem idd.

6 likes

Oh mijn god wat een baggerstuk, conclusie uit 3 weken covid ook boehoe echt onmogelijk hè 3 weken.

5 likes

Haha ik ben blij dat ik niet de enige ben die er zo over denkt. Ik hoor het ook steeds vaker in mijn omgeving, terwijl ik soms denk dat je er zelf ook een aandeel in kan hebben.

1 like

Wat een gezeik, misschien kan ze komen meeposten op het forum.

10 likes

Ooh zie net dat het online stukje niet het hele artikel is. Vond het al raar want uit het stukje klinkt juist dat ze het heeel erg vinden hoe alleen ze ervoor staan en dat strookt niet met de titel. Maar goed de rest van het artikel wil ik voor geen goud lezen :smile:

1 like

Kaas met keep kantjes

• Wat?
  • Ja, dat zegt me wel iets
  • Ja, nu je het zegt. Mis ik niet
  • Ja, ik mis dat dagelijks

0 stemmers

Ik moest ineens aan deze uitvinding denken en dat het stilletjes verdwenen is volgens mij?

1 like

Eet jij ooit parrano vlokken?

• Ja lekker
  • Nee vies
  • Wat de hel is dat

0 stemmers

3 likes

Dit kocht mijn schoonvader toen ik hem vroeg parmezaanse kaas mee te nemen :sob:

Dit gooien ze toch altijd over carpaccio in restaurants? Vind het lekker over het algemeen.

2 likes

Nee parrano is het merk van nep parmezaanse kaas

5 likes

is dat geen grana padano?

1 like

Wat vinden jullie dan de beste parmezaanse kaas?

nou het gaat er meer om dat parrano nep is toch? parmigiano reggiano is een beschermd keurmerk dus er zijn veel skere versies. maar dat is dus geen echte parmezaanse kaas

1 like

Ik was net even het influencertopic aan het lezen en ik vraag me nu iets af…

ANONIEM:
Heb je wel eens een orgasme gehad tijdens een massage?

• Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

Zo ja (ook anoniem):

• Dit was bewust en gewenst
  • Dit was onbewust, maar gewenst
  • Dit was onbewust en neutraal (niet gewenst of ongewenst)
  • Dit was onbewust en ongewenst
  • Dit was bewust, maar ongewenst

0 stemmers

Ik bedoel een professionele massage, niet van je partner/scharrel oid

2 likes
Tajin kruiden
  • Lekker
  • Niet mijn ding
  • Nooit gegeten

0 stemmers

Ik heb het 2 weken geleden voor het eerst geprobeerd en ben helemaal verslaafd. Ik gooi het overal overheen om maar te kijken of het lekker is :joy:

1 like

heb je het al met mango geprobeerd? echt zo lekker

1 like

Oeh! Ik kom hier snel op terug :drooling_face:

3 likes

Rijpe mango of groen? Ik ga het ook proberen