Stel je persoonlijke vraag #48

Whyyyy

2 likes

Ik vind die kneuterigheid zo gezellig, en dat veel mensen het ook kijken. Het eindresultaat om te zien(dit vind ik het leukste) Het is aandoenlijk met dat hondje Naan. Maar ik zou echt geen Jannie willen zijn, want ik zou het allemaal niks vinden hahaha

1 like

Nee als ik het in huis heb, moet het zo snel mogelijk op. Het ligt mij namelijk in de weg (waarom dat is, weet ik ook niet)

1 like

Ohhh ik wilde ook alleen maar zuur snoep tijdens mn zwangerschap! Terwijl ik normaal echt van het hartige was/ben.

3 likes

Ik was benieuwd wat het doet met mn slaap en energie niveaus gedurende de dag!
Ben ook begonnen met een intensieve mindfulness training afgelopen maandag dus dacht nou mooi startpunt
Ga het iig 8 weken doen (tijdens de training), erna kijken wat ik er mee wil

7 likes

Ik eet normaal altijd hartig en chips. En dit staat me allemaal tegen en ineens eet ik super veel snoep sinds ik zwanger ben. Ik hou niet eens van snoep😂

Hahaha ja ik dus echt van chocolade enzo maar ik moet er nu niet aan denken. Zure matjes daarentegen😍. Alleen niet best voor t maagzuur hahah

2 likes

Maar afwisseling is het allerbeste.

8 likes

Ja klopt, daar zijn ze zich ook bewust van en mee bezig om dit te veranderen gelukkig!

1 like

Ja ik weet niet er mis met me is. Ik kan er niet van genieten. Op verjaardagen vroeger zat ik al met een knoop in mn maag als ik moest zeggen dat ik liever geen taart wilde. Al-tijd de reactie. “Oh meisje je doet toch niet aan de lijn he?!”

NEEHEE, ik vind het niet lekker en het maakt me misselijk. ( Word pas toevallig volgende week voor het eerst in mn leven getest op lactoseintolerantie trouwens)

Heb jij wel eens gevraagd of iemand aan de lijn deed als ze geen taart wilden?

• Ja
  • Nee maar mn tantes of buurvrouwen wel
  • Eh nee

0 stemmers

Of om 11 uur ‘s ochtends

7 likes

Ja echt dit. Wordt dit echt nog als richtlijn aangehouden? Bizar. Ik eet nooit/zeer zelden brood en aardappelen sowieso nooit, m.u.v. friet (nee geen friet) of zoete aardappel.

1 like

Wat ik zoete aardappel

• Een zetmeel zoals aardappel of pasta
  • Een groente
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik heb ergens gewerkt waar de traktatie vaak bestond uit saucijzenbroodjes. Om tien uur in de ochtend. Meh

3 likes

Volgens mij is het een groente maar ik gebruik het als zetmeel component in de maaltijd haha.
Maar goed, aardappels zijn in Frankrijk bijv toch ook groenten?

3 likes

Zondagochtend 11:00 überhaupt een verjaardag :thinking:

1 like

Zelfs als bejaarde heb je toch wel gezelligere tijden dan dat.

3 likes

Koffie drinken of brunchen kan toch ook om 11 uur ‘s ochtends, waarom dan samenkomen voor iemands verjaardag niet?

4 likes

Eerlijk gezegd spreek ik nooit voor 12/13 uur af, behalve als het om sporten gaat. En dan is 12uur afspreken voor lunch niet mijn keuze.

2 likes

Brunchen om 11 uur

• Ja dit is normaal in mijn omgeving
  • Nee dit is niet normaal in mijn omgeving

0 stemmers

1 like