Stel je persoonlijke vraag #48

Maarrrr de natuurlijke “speenleeftijd” (wanneer een kind van de borst/moedermelk af gaat) ligt tussen de 2-7jr… dus dan zou je zeggen dat tot 7jr zuivelproducten/melk/vervanger daarvan, wel weer nodig is.
Maar hier drinken ze ook geen glazen melk per dag haha. Op de opvang geven ze peuters wel trouw melk geloof ik. Of plantaardige vervangers.

2 likes

Ik jank nu al om de uitkomst van deze poll. Bij mijn nieuwe werk is dit blijkbaar ook geen algemeen geaccepteerde regel maar hoe de fuck krijg je werk gedaan? :cry: Elke drie minuten: “Hee branko, branko, hoor je me? Moet je dit eens kijken!!”

1 like

Allemaal geprobeerd, doet niks helaas.

2 likes

Ik heb het vooral nog nooit meegemaakt dat iemand met koptelefoon op ging zitten werken.

10 likes

Je kan dan toch zeggen dat als jij je koptelefoon op doet je echt niet gestoord wil worden?

Ik doe altijd m’n hoofdtelefoon op als ik werk anders kan ik mij überhaupt niet concentreren, en veel collega’s hebben ook muziek in. Dan ga je dus niet heel de tijd small talk doen want je bent aan het werk maar we storen elkaar dan wel voor meer dan alleen hoogst urgente dingen, ook gewoon voor een vraag.

14 likes

Ik doe mijn koptelefoon op als ik me moet concentreren, mar alsnog komen collega’s me storen :sob: wel met goede vragen hoor, geen onzin dingen, maar alsnog, laat me werken :angry::angry::angry:

1 like

@anon86562306 Dit vind ik dan weer heel opvallend, maar dat zal wel aan mijn bubbel/ werk liggen. Jij werkt ook bij een zorginstelling toch? Misschien dat dat anders is. En kan me ook voorstellen dat het bij sommige soorten werk je niet echt in een diepe focus hoeft te raken.

En @zompig Jij doet ook IT werk toch? Als ik helemaal in een code of analyse zit moet je me gewoon effe echt niet storen, dat kost me zo veel energie om weer terug in de flow te raken. Wordt er soms echt moedeloos van.

En @boonie ja tuurlijk zeg ik heel vaak dat ik me nu echt even moet concentreren. Maar dat helpt bij sommige mensen niets hoor.

3 likes

Dit is al echt heel irritant als je diep in je focus zit

3 likes

Ik werk op een kantoor, maar heb dit nog nooit gezien of meegemaakt. Als ik me moet focussen ga ik apart zitten en stoort vrijwel niemand me en anders werk ik thuis.

7 likes

Ligt aan de situatie ook. Als iemand een koptelefoon op heeft om zich heel even heel erg te focussen op een ingewikkelde taak, dan stoor ik alleen voor urgente dingen. Maar sommige collega’s hebben altijd een koptelefoon op. Dan stoor ik wel makkelijker.

6 likes

Ik werk bij een groentesnijderij en heb ook een fiets in mijn handtekening staan omdat ik op de fiets kom hahaha :sweat_smile:

Collega’s wilde trouwens een perzik in hun handtekening, maar niet gedaan haha

5 likes

Nee, niet meer. Werk nu op een universiteit, heb ook ander kantoorwerk gedaan nog en ben het in geen van m’n 3 banen waarbij ook op kantoor gewerkt ben tegengekomen eigenlijk. Zeg niet dat het raar is hoor, ik ben het alleen nooit tegengekomen dus zou het niet als vanzelfsprekend zien.

1 like

Herinneren jullie je Helly nog?

Ik vond dit zoooo lekker oo de basisschool. Dit is ook de enige foto die ik kon vinden. Op den duur hadden ze iets veranderd aan de smaak en toen was het niet meer lekker.

IMG_9264

• Ja! Heerlijk
  • Ja! Smerig
  • Zegt me vaag iets
  • Ken ik niet
  • Anders

0 stemmers

1 like

Hahah nou heerlijk zou ik het niet noemen (als ik het me goed herinner), maar ook niet smerig. Dus iets er tussenin

4 likes

ohh ja, ik was het bestaan hiervan helemaal vergeten haha. vond het toen heel lekker, wel waterig? denk dat ik het nu heel vies zou vinden haha

1 like

Jaa het was inderdaad een soort aangelengde sinaasappelsap. Vond het zo lekker zurig. En toen ineens kreeg het een soort bittere nasmaak, zo jammer

3 likes

hahaha omg ik wil dit dan zet ik hem altijd op rood
en een collega van mij heeft sowieso altijd dat vraagteken voor zich

33 likes

dit deed ik met mijn ex tijdens corona toen we allebei in dezelfde ruimte thuis moesten werken haha
anders waren we elkaar de hele tijd aan het vervelen

21 likes

Uitzondering voor mensen die standaard met koptelefoon op zitten.

2 likes

Ik werk in een team met ontwikkelaars, ik denk dat ze m’n hoofd er af zouden trekken als ik tegen ze ga praten als ze een koptelefoon op hebben. :skull:

4 likes