Stel je persoonlijke vraag #48

Ja behalve die ene van vandaag!

1 like

Als je bij de zelfscan in een supermarkt een (plastic) tasje pakt waarvoor je dient te betalen, betaal je er dan dan voor?

• Ja, altijd (tenzij ik het vergeet)
  • Soms
  • Nooit
  • Dit is niet van toepassing op mij
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik scan het elke keer trouw omdat ik totaal geen zin heb in gezeik, maar het gaat wel met zuchten en steunen omdat het betekent dat ik alwéér mijn stoffen tas ben vergeten :smiling_face_with_tear:

23 likes

Ik loop echt liever met tachtig losse boodschappen tussen m’n armen, lijf en kin geklemd naar huis dan dat ik zo’n plastic tassie pak

16 likes

Kan de laatste keer dat ik een tas moest kopen niet herinneren. Heb altijd een tas in de auto of in mijn handtas zitten namelijk.

6 likes

Was ik maar zo georganiseerd

10 likes

Heb jij iemand weleens een pistool/wapen zien trekken?

• Ja, een politieagent of iemand anders die legaal een wapen mag hebben
  • Ja, een persoon (op straat bijv)
  • Nee, nog nooit
  • Nvt

0 stemmers

Ik zag dit laatst voor het eerst op straat :open_mouth: gelukkig schoot ie niet

1 like

Op het kinderdagverblijf waar ik werkte

Whut? Wil je wat meer vertellen

1 like

Haha ja maar dat is dan toch precies de reden dat jullie met partner mochten komen, zodat je een clubje mensen hebt die je wel kent, behalve alleen die twee anderen? Vind het wel lief van die collega die trouwde dat ze daar over nagedacht had. Ik had dit ook gedaan op mijn bruiloft, 2 collega’s met hun partners (die ik wel een beetje kende trouwens) uitgenodigd, gewoon gratis feestje met open bar dan toch :partying_face:

6 likes

Jawel, het was echt heel eng, een vader was het niet eens met de omgangsregeling en die kwam zijn kind ophalen maar kreeg het niet mee, toen bleek dat hij een pistool bij zich had. Er waren gelukkig amper nog kinderen want het was al laat en het liep goed af ook maar dat heeft nog een hele tijd een moeilijke sfeer gegeven.

13 likes

Anoniem

Een dikke diëtiste neem ik wel/niet serieus

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Een relatietherapeut die gescheiden is, neem ik wel/niet serieus

• Wel
  • Niet

0 stemmers

Een psycholoog met een angststoornis neem ik wel/niet serieus

• Wel
  • Niet

0 stemmers

3 likes

De ultieme praktijkervaring wat mij betreft.

16 likes

Een huisarts met een gekneusde voet neem ik wel/niet serieus. :upside_down_face:

• Wel
  • Niet

0 stemmers

4 likes

Pas bij gebroken voet, want zo doen ze ook bij ons :joy:

21 likes

Ik ga ervan uit dat elke psycholoog mentale problemen heeft of dat er mentale problemen zijn in zijn/haar/hun omgeving. Tenminste dat is mijn ervaring

9 likes

Ik ben psycholoog en dit is ook mijn ervaring haha

8 likes

Ik heb 1 vriendin waarbij dit niet zo is maar verder sowieso

2 likes

Haha ja dit is ook mijn ervaring haha (niet perse van mijn eigen therapeuten want dat weet ik gewoon niet goed, maar wel van mn vrienden die therapeut zijn)

7 likes

Ja politie bij een actie waar ik voor werk bij was.

En bij mijn ouderlijk huis heeft de overbuurman ooit midden in de nacht iemand op straat beschoten. Was een familieconflict. Werd wakker van een knal en toen ik uit het raam keek zag ik die mafkees zwaaien met een pistool.

1 like