Wat lijkt je het meest eng om in je huis te ontdekken?
- Een grote slang
- Een vogelspin
- Een rat
0 stemmers
Ik denk dat ik overlijd aan een hartaanval bij een slang.
Wat lijkt je het meest eng om in je huis te ontdekken?
0 stemmers
Ik denk dat ik overlijd aan een hartaanval bij een slang.
Dan mogen ze de toko plat branden echt
Of die verhalen dat er een slang in de wc pot omhoog kruipt. Ben blij dat in Nederland niet allemaal vreselijke enge insecten rondlopen.
Ik heb een welkom/niet storen bordje op m’n deur hangen, maar collega’s kijken er heel vaak niet naar.
Ik zou wel beledigd zijn, maar ik zou iemand ook alleen uitnodigen als ik zou denken dat we óók heel goede vrienden zijn.
Ik ben gewoon zo bang voor muizen en ratten dat ik denk ik nog liever een slang aan tref dan dat
Heb jij vrienden in het buitenland?
NL/BE telt niet
0 stemmers
Op zich is het wel zo dat die slang voor jou de muizen opeet
Ik heb al twee babyshowers georganiseerd voor collega’s zelfs. Wel op het werk en niet daarbuiten
Ik heb nog steeds vrienden van verschillende reizen van vroeger, altijd leuk om te horen hoe het dan met ze gaat
Ja omdat iedereen wegverhuisd!
Ja behalve die ene van vandaag!
Als je bij de zelfscan in een supermarkt een (plastic) tasje pakt waarvoor je dient te betalen, betaal je er dan dan voor?
0 stemmers
Ik scan het elke keer trouw omdat ik totaal geen zin heb in gezeik, maar het gaat wel met zuchten en steunen omdat het betekent dat ik alwéér mijn stoffen tas ben vergeten
Ik loop echt liever met tachtig losse boodschappen tussen m’n armen, lijf en kin geklemd naar huis dan dat ik zo’n plastic tassie pak
Kan de laatste keer dat ik een tas moest kopen niet herinneren. Heb altijd een tas in de auto of in mijn handtas zitten namelijk.
Was ik maar zo georganiseerd
Heb jij iemand weleens een pistool/wapen zien trekken?
0 stemmers
Ik zag dit laatst voor het eerst op straat gelukkig schoot ie niet
Op het kinderdagverblijf waar ik werkte
Whut? Wil je wat meer vertellen