Stel je persoonlijke vraag #48

Wat lijkt je het meest eng om in je huis te ontdekken?

• Een grote slang
  • Een vogelspin
  • Een rat

0 stemmers

Ik denk dat ik overlijd aan een hartaanval bij een slang.

Dan mogen ze de toko plat branden echt

2 likes

Of die verhalen dat er een slang in de wc pot omhoog kruipt. Ben blij dat in Nederland niet allemaal vreselijke enge insecten rondlopen.

Ik heb een welkom/niet storen bordje op m’n deur hangen, maar collega’s kijken er heel vaak niet naar.

1 like

Ik zou wel beledigd zijn, maar ik zou iemand ook alleen uitnodigen als ik zou denken dat we óók heel goede vrienden zijn.

4 likes

Ik ben gewoon zo bang voor muizen en ratten dat ik denk ik nog liever een slang aan tref dan dat :joy:

3 likes

Heb jij vrienden in het buitenland?

NL/BE telt niet

• Ja 1
  • Ja meerdere
  • Nee

0 stemmers

Op zich is het wel zo dat die slang voor jou de muizen opeet :smile:

3 likes

Ik heb al twee babyshowers georganiseerd voor collega’s zelfs. Wel op het werk en niet daarbuiten

3 likes

Ik heb nog steeds vrienden van verschillende reizen van vroeger, altijd leuk om te horen hoe het dan met ze gaat

Ja omdat iedereen wegverhuisd! :triumph::triumph:

3 likes

Ja behalve die ene van vandaag!

1 like

Als je bij de zelfscan in een supermarkt een (plastic) tasje pakt waarvoor je dient te betalen, betaal je er dan dan voor?

• Ja, altijd (tenzij ik het vergeet)
  • Soms
  • Nooit
  • Dit is niet van toepassing op mij
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Ik scan het elke keer trouw omdat ik totaal geen zin heb in gezeik, maar het gaat wel met zuchten en steunen omdat het betekent dat ik alwéér mijn stoffen tas ben vergeten :smiling_face_with_tear:

23 likes

Ik loop echt liever met tachtig losse boodschappen tussen m’n armen, lijf en kin geklemd naar huis dan dat ik zo’n plastic tassie pak

16 likes

Kan de laatste keer dat ik een tas moest kopen niet herinneren. Heb altijd een tas in de auto of in mijn handtas zitten namelijk.

6 likes

Was ik maar zo georganiseerd

10 likes

Heb jij iemand weleens een pistool/wapen zien trekken?

• Ja, een politieagent of iemand anders die legaal een wapen mag hebben
  • Ja, een persoon (op straat bijv)
  • Nee, nog nooit
  • Nvt

0 stemmers

Ik zag dit laatst voor het eerst op straat :open_mouth: gelukkig schoot ie niet

1 like

Op het kinderdagverblijf waar ik werkte

Whut? Wil je wat meer vertellen

1 like