Haha ja maar dat is dan toch precies de reden dat jullie met partner mochten komen, zodat je een clubje mensen hebt die je wel kent, behalve alleen die twee anderen? Vind het wel lief van die collega die trouwde dat ze daar over nagedacht had. Ik had dit ook gedaan op mijn bruiloft, 2 collega’s met hun partners (die ik wel een beetje kende trouwens) uitgenodigd, gewoon gratis feestje met open bar dan toch
Jawel, het was echt heel eng, een vader was het niet eens met de omgangsregeling en die kwam zijn kind ophalen maar kreeg het niet mee, toen bleek dat hij een pistool bij zich had. Er waren gelukkig amper nog kinderen want het was al laat en het liep goed af ook maar dat heeft nog een hele tijd een moeilijke sfeer gegeven.
Anoniem
Een dikke diëtiste neem ik wel/niet serieus
- Wel
- Niet
0 stemmers
Een relatietherapeut die gescheiden is, neem ik wel/niet serieus
- Wel
- Niet
0 stemmers
Een psycholoog met een angststoornis neem ik wel/niet serieus
- Wel
- Niet
0 stemmers
De ultieme praktijkervaring wat mij betreft.
Een huisarts met een gekneusde voet neem ik wel/niet serieus.
- Wel
- Niet
0 stemmers
Pas bij gebroken voet, want zo doen ze ook bij ons
Ik ga ervan uit dat elke psycholoog mentale problemen heeft of dat er mentale problemen zijn in zijn/haar/hun omgeving. Tenminste dat is mijn ervaring
Ik ben psycholoog en dit is ook mijn ervaring haha
Ik heb 1 vriendin waarbij dit niet zo is maar verder sowieso
Haha ja dit is ook mijn ervaring haha (niet perse van mijn eigen therapeuten want dat weet ik gewoon niet goed, maar wel van mn vrienden die therapeut zijn)
Ja politie bij een actie waar ik voor werk bij was.
En bij mijn ouderlijk huis heeft de overbuurman ooit midden in de nacht iemand op straat beschoten. Was een familieconflict. Werd wakker van een knal en toen ik uit het raam keek zag ik die mafkees zwaaien met een pistool.
Ik denk dat een dikke diëtist duizend keer beter weet hoe complex overgewicht kan zijn dan een diëtist die altijd dun is geweest.
In mijn ervaring zijn er weinig mensen die meer weten over voeding dan dikke vrouwen, geschoold of niet
Maar je kan voor zoveel redenen naar een diëtist die niks met afvallen te maken hebben.
Je kan beter zeggen neem je afvaltips serieus van iemand die dik is.
Want een diëtist alleen zien als iemand die je helpt afvallen doet echt de hele beroepsgroep tekort.
Relatietherapie is er niet alleen om je relatie koste wat kost te redden, maar ook om in te zien dat het gewoon niet werkt. Dus bij een scheiding kan relatietherapie heel goed zijn, vooral als er kinderen bij betrokken zijn kom je nooit meer van elkaar af. Therapie kan dan helpen om onverwerkte gevoelens te verwerken waardoor je toch met elkaar door een deur kunt. Dus een gescheiden relatietherapeut heeft iig persoonlijke ervaring
maar alsnog wordt er ook in andere gevallen wel zo naar gekeken door veel mensen, ik volg iemand die werkt als eetstoornisdiëtist en zij krijgt ook reacties van ‘nou voor een diëtist ben je echt te stevig!!!’ echt zo raar
een eetstoornisdietist met ondergewicht lijkt me vervelender dan andersom
ondergewicht kan ook gewoon genetisch zijn en heeft vaak niks met een eetstoornis te maken, misschien moeten we ons gewoon niet druk maken om andermans gewicht
Precies, dus dat maakt het extra dom om een dikke diëtist niet serieus te nemen.
Pas als ie een paracetamol op heeft hoor