Badkamer, toilet en gootsteen in de keuken!
Chloor is behoorlijk slecht voor milieu (heel slecht afbreekbaar, schadelijk lucht die je inademt, kan je huid bijten en kost veel energie en transport om het te maken) en er zijn echt wel alternatieven beschikbaar.
Ja poeh, ben er soms echt jaloers op
Echt alleen in de pot
Nee man, 90 jaar terug in de tijd. Bij my big fat gypsy wedding zijn die 16 jarige bruidjes ook altijd de hele dag hun wagen aan het poetsen, tussen het kinderen opvoeden door.
Echt dat wil je niet. Geen gezonde cultuur
Staat jouw kerstboom nog?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Het is ieder jaar hetzelfde liedje, gewoon echt te lui om het mid januari ofzo weg te hebben gehaald. Maar op zich vind ik het wel gezellig nog
Voor de ja stemmers
- Nep kerstboom
- Echte kerstboom
0 stemmers
Hahahha ja hij staat nog!!! Maar alle ballen zijn wel opgeruimd, moet hem alleen nog naar boven brengen
Ik kan geen taalvragen topic vinden:
- Vrouwelijk contactpersoon
- Vrouwelijke contactpersoon
0 stemmers
Ik dacht het eerste maar heb een discussie, iets met ‘de’ of ‘het’ ofzo waardoor er zogenaamd een e achter zou moeten?
Het is de contactpersoon, mannelijk.
De vrouwelijke contactpersoon.
Denk ik haha? Geen idee of het klopt.
het is de persoon, ik probeer het altijd even met huis en auto bij twijfel. Het vrouwelijke huis, een vrouwelijk huis, de vrouwelijke auto
edit: goeie vraag gezien de topictitel
De vrouwelijke contactpersoon
Een vrouwelijk contactpersoon
Vraag jij toestemming aan mensen als je een foto/filmpje van ze wil posten als instagram story/post?
- Ja, ik vraag toestemming
- Nee, ik vraag geen toestemming
- Soms vraag ik het wel, soms niet
- Ik post nooit (andere mensen) op instagram
0 stemmers
Wil je dat iemand jou toestemming vraagt?
- Ja, vind het anders niet okee
- Ja, waardeer ik maar vind ik niet noodzakelijk
- Nee, maakt me niet uit
- Ik weet het niet
0 stemmers
Een vriendin vroeg dit laatst aan ons en toen heeft ze bij diegene die nee zei er een sticker opgeplakt met: no image available
Ik post alleen fotos van mensen die het zelf ook zouden posten (bijvoorbeeld met vrienden op vakantie, die zelf ook fotos posten). Als ik van mensen al weet dat ze het ok vinden vraag ik het niet meer elke keer. Vrienden die zelf geen social media gebruiken post ik sowieso niet.
Heb er nooit zo over nagedacht, ik vraag wel om toestemming maar nu ik er zo over nadenk heb ik wel een select groepje mensen waarbij ik het niet erg zou vinden als ze me zouden posten zonder iets te vragen/laten weten, en bij anderen wel. Weet ook niet echt waar het verschil tussen die twee groepen in zit eigenlijk?
dit geeft me echt flashbacks naar van die vriendinnen van vroeger die dan alle foto’s postten waar zij leuk opstonden ookal zag jij eruit als karbonkel
Als het een foto van mezelf is vind ik het wel prettig msaar geen ramp. Tenzij ik er op de foto gewoon echr beschamen uitzie. Wat betreft mijn dochter is dat wel anders. Ik post haar zelf al bijna nooit, heb een prive instagram en ben heel voorzichtig met wie mij volgen. Als ik haar post, ben ik mij er ook bewust van wat ik post of post ik haar semi onbekend. Mijn zus en zwager vragen ook altijd super lief of ze een foto van haar mogen posten oid. Ik weet dat er heel veel mensen zijn die zullen zeggen dat dat niet meer dan normaal moet zijn, maar de praktijk laat wel eens anders zien