Ik zeg niet dat het raar is, ik zeg dat ik iemand ken die dat op deze manier aanpakte
Als ik zelf een erfstuk had wat in mijn familie moest blijven zou ik het al eerder aan mijn partner hebben laten weten, niet bij het aanzoek
Ik zeg niet dat het raar is, ik zeg dat ik iemand ken die dat op deze manier aanpakte
Als ik zelf een erfstuk had wat in mijn familie moest blijven zou ik het al eerder aan mijn partner hebben laten weten, niet bij het aanzoek
Oh Jezus bij het aanzoek
is het iig wel duidelijk dat het iemand is die lomp en onhandig elk gesprek uit de weg gaat tot het echt niet anders kan
Ja dat is toch zeldzaam ongemakkelijk of niet. Weg romantiek ook haha
Ik zou ook eigenlijk niet zitten wachten op een erfstuk als verlovingsring. Zou er voor mij een soort druk op leggen.
Dan is trouwen misschien ook nog een stap te ver.
Ja, en het hele persoonlijke idee erachter valt dan ook in het niet
Waarom? Dat hoeft toch niks te zeggen over de ‘druk’ van de keuze van het huwelijk? Ik zou een ring die voor mij / van mij is, zorgelozer kunnen dragen in het dagelijks leven dan een ring wat een erfstuk is. Ik zou bij alles bang zijn dat het misschien beschadigd oid.
0 stemmers
Wat een onzin. Ik zou persoonlijk de erfstukken voor evt kinderen bewaren of in huwelijkse voorwaarden afspreken dat de ring terug komt. Lijkt me echt kut als je ooit de ring verliest of wat dan ook dat ik niet alleen zelf verdrietig ben maar ook gelijk de hele schoonfamilie teleurstel haha.
Ja dit. De horror! Ik was mijn verlovingsring in de eerste maand al kwijt (zat in de wasmachine) en toen voelde ik me al vreselijk. Laat staan als je aan de schoonfamilie moet uitleggen dat je hun precious erfstuk bent kwijtgeraakt.
Voor de mensen die schoenen uit hebben in huis ook voor visite, hebben jullie dan allemaal pantoffels/dikke sokken voor gasten?
0 stemmers
Heb je speciale mooie schoenen die je alleen binnen draagt?
0 stemmers
Dit idd. Ik zou een erf stuk ook niet willen houden na een scheiding of verloving afbreking ofzo
Wat vind je vervelender, als iemand deze geeft op je post zo van lol wat zeg jij nou weer, of deze
spreekt voor zich denk ik
0 stemmers
Heb je liever een mannelijke kapper of een vrouwelijke kapper?
0 stemmers
Ik had gister dus een man en hij bleef maar tetteren
Ik dacht dat “het hoorde” om de ring dan terug te geven, maar ik kijk ook te veel films
Oh maar ik doe wel eens met reageren als ik er (niet lullig of sarcastisch) om moet lachen. Wist niet dat die ook al een dubbele/andere interpretatie had haha
Mijn ex heeft een keer ons hele vakantiealbum zonder te vragen op facebook gegooid. Zonder enige filtering ook, nclusief cringe kusfoto op de top van een berg. Was echt razend. Geen van die foto’s was gemaakt met de bedoeling om ooit publiek te zijn.
Kwam er ook pas heel laat achter want ik zit zelf niet op facebook.
Top tip date geen boomers!!
Nou ja, hij geeft de eventueel verloren jaren ook niet terug dus dan kan ik net zo goed de ring houden. Vind dat zo treurig als je dan gaat miepen over gegeven cadeaus. Enige uitzondering zou idd erfstukken oid zijn.
Ik zie duimen van sommige mensen eigenlijk als een soort compliment
Ik like steeds per ongeluk, mijn duim scrollt precies daar bij de hartjes (en soms per ongeluk dus een verkeerde reactie)
Als je model moest staan voor een specifiek lichaamsdeel, waarin zou je dan het meest uitblinken?
0 stemmers