Ik doe dit ook altijd, maar volgens mij heb ik toen ook een poll gemaakt over met welke duim je scrollt. Voor de volledigheid nog een keer.
Als ik scroll, dan is dat meestal met:
- Mijn linker duim
- Mijn rechter duim
- Mijn linker wijsvinger
- Mijn rechter wijsvinger
- Een andere vinger/ik heb geen vingers/anders
0 stemmers