Stel je persoonlijke vraag #48

Wat een onzin. Ik zou persoonlijk de erfstukken voor evt kinderen bewaren of in huwelijkse voorwaarden afspreken dat de ring terug komt. Lijkt me echt kut als je ooit de ring verliest of wat dan ook dat ik niet alleen zelf verdrietig ben maar ook gelijk de hele schoonfamilie teleurstel haha.

7 likes

Ja dit. De horror! Ik was mijn verlovingsring in de eerste maand al kwijt (zat in de wasmachine) en toen voelde ik me al vreselijk. Laat staan als je aan de schoonfamilie moet uitleggen dat je hun precious erfstuk bent kwijtgeraakt.

4 likes

Voor de mensen die schoenen uit hebben in huis ook voor visite, hebben jullie dan allemaal pantoffels/dikke sokken voor gasten?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Heb je speciale mooie schoenen die je alleen binnen draagt?

• Ja
  • Nee
  • Nvt draag altijd sloffen/sokken

0 stemmers

2 likes

Dit idd. Ik zou een erf stuk ook niet willen houden na een scheiding of verloving afbreking ofzo

2 likes

Wat vind je vervelender, als iemand deze :laughing: geeft op je post zo van lol wat zeg jij nou weer, of deze :+1: spreekt voor zich denk ik

• :laughing:
  • :+1:

0 stemmers

Heb je liever een mannelijke kapper of een vrouwelijke kapper?

• Maakt mij echt niets uit
  • Vrouw
  • Man

0 stemmers

Ik had gister dus een man en hij bleef maar tetteren

2 likes

Ik dacht dat ā€œhet hoordeā€ om de ring dan terug te geven, maar ik kijk ook te veel films

1 like

Oh maar ik doe wel eens met :laughing: reageren als ik er (niet lullig of sarcastisch) om moet lachen. Wist niet dat die ook al een dubbele/andere interpretatie had haha

13 likes

Mijn ex heeft een keer ons hele vakantiealbum zonder te vragen op facebook gegooid. Zonder enige filtering ook, nclusief cringe kusfoto op de top van een berg. Was echt razend. Geen van die foto’s was gemaakt met de bedoeling om ooit publiek te zijn.
Kwam er ook pas heel laat achter want ik zit zelf niet op facebook.

Top tip date geen boomers!!

8 likes

Nou ja, hij geeft de eventueel verloren jaren ook niet terug dus dan kan ik net zo goed de ring houden. Vind dat zo treurig als je dan gaat miepen over gegeven cadeaus. Enige uitzondering zou idd erfstukken oid zijn.

1 like

Boeit mij sowieso niet. Ik krijg geen meldingen van likes, staat uit :woman_shrugging:t4:

1 like

Ik zie duimen van sommige mensen eigenlijk als een soort compliment

7 likes

Ik like steeds per ongeluk, mijn duim scrollt precies daar bij de hartjes (en soms per ongeluk dus een verkeerde reactie)

15 likes

Als je model moest staan voor een specifiek lichaamsdeel, waarin zou je dan het meest uitblinken?

• Handmodel
  • Haarmodel voor een kapperszaak oid
  • Prodent smile model
  • Lingeriemodel
  • Model voor verschillende soorten kleding
  • Model voor enkel sportkleding
  • Model voor een brillenzaak
  • Voetmodel
  • Oormodel bijv. voor een piercingzaak

0 stemmers

1 like

Damn heb maar brillenzaak gekozen omdat ik een bril draag verder zou ik echt niks kunnen verkopen :joy:

1 like

model voor skikleding :joy: lekker warm en fotoshoot in de sneeuw, perfect

6 likes

Dagboekposts

• Doe ik zelf, is daar wat mee?
  • Doe ik zelf, boeit me niet dat anderen dat irritant vinden
  • Doe ik zelf. Vervelend dat anderen daar iets van vinden maar ik doe het toch
  • Prima toch
  • Boeit me niet
  • Irritant
  • Ik geef duimpjes
  • Wat is een dagboekpost?
  • Ik zie nooit dagboekposts
  • Who fucking cares. Kap eens met deze saaie kutdiscussie.

0 stemmers

1 like

Lol de enige 2 die er echt last van hebben , die hebben gestemd. Sluit de poll maar weer.

22 likes

Valt het jou op dat Usher vroeger altijd singles had die begonnen met een U? (U got it bad, u turn, u remind me, u don’t have to call)

• Ja die fascineert me al jaren
  • Nee nooit gezien maar wat interessant zeg
  • Nee maar dat is ook super onboeiend
  • Überhaupt geen interesse in Usher

0 stemmers

Zou jij een man vergeven als ie iets kuts had gedaan maar daarna dit deed?

IMG_2656

• Ja
  • Ja, maar alleen Usher
  • Nee flikker op

0 stemmers

3 likes

Zei direct al dat Chilli beter verdiende toen ze iets kregen.

7 likes

Ik zou zo hard stukgaan dat ik echt niet meer boos kan reageren op dat moment. Hij grijpt dr ook vol bij dr bil, dat zijn de echte gemeende excuses uiteraard

4 likes