Omg nee dit lijkt me zooooooo kut hoelang geleden was dit? Vroeger postten wij ook hele albums van een weekendje weg maar dat was echt 10+ jaar terug
Bijzonder hoe muziek die ik niet echt bewust heb geluisterd (alleen als er toevallig een clip op tmf/mtv/the box if een nummer op de radio kwam) toch ineens weer in mijn hoofd kan zitten.
U make me wanna in mijn geval.
Ik ben weleens voetmodel geweest
Ik heb familie uit Japan en bij hen krijg ik altijd slippers aangeboden! Super chill
Ik doe dit ook altijd, maar volgens mij heb ik toen ook een poll gemaakt over met welke duim je scrollt. Voor de volledigheid nog een keer.
Als ik scroll, dan is dat meestal met:
- Mijn linker duim
- Mijn rechter duim
- Mijn linker wijsvinger
- Mijn rechter wijsvinger
- Een andere vinger/ik heb geen vingers/anders
0 stemmers
Een frietje speciaal is:
- Met curry
- Met ketchup
0 stemmers
Heb net een catamaran speciaal besteld maar er zit ketchup op. Welke zieke geest verzint dit.
Mayo ketchup is de beste combo change my mind
Met oliehoorn curry
Welkom in Noord-Holland.
Ik was echt in shock toen ik in Friesland een frietje speciaal bestelde en ik curry kreeg. Wist niet dat mensen dat aten.
Nee echt 3 jaar geleden was dit nog maar. Ik merkte ons leeftijdsverschil niet zo, maar hierbij kwam het wel maar boven
Wooow is mayo + ketchup = speciaal een Noord-Holland ding? Ik dacht vroeger altijd die combo te krijgen (toen ik nog in N-H woonde), maar dacht dat ik dat verzonnen had omdat ik nu overal (in Gelderland) mayo + curry krijg.
- Ik was naar Parijs gegaan
- Ik was thuis gebleven
- Ik ken deze iconische serie niet
0 stemmers
- Ik was naar Parijs gegaan, fuck Emily
- Ik was thuis gebleven
- Ik ken deze iconische film niet
0 stemmers
In het geval van LC; Parijs geskipt voor fuckboi Jason. Dat vond ik nog het ergste.
Die scene na Parijs dat die vrouw Lauren vraagt “How did that work out for you” terwijl ze uit elkaar zijn gegaan was echt een leermoment voor mijn puber zelf
Wacht, ik snap het niet. In België is friet met speciaalsaus mayonaise+ketchup+ajuintjes. Ik dacht dat de discussie hierboven was of dat normale ketchup of curryketchup moet zijn?
Maar als ik dan in NL een frietje speciaal bestel dan krijg ik dus gele curry?
Nee ook curryketchup. Of ketchup. Meestal specificeer je het zelf bij je bestelling, en dan zeg je speciaal met curry of speciaal met ketchup. Dan krijg je mayo + uitjes + curryketchup/ketchup.
In Nederland gebruiken we het woord curry ook voor curryketchup. Dus in dit geval gaat het om curryketchup.
Oja Lauren ging niet naar Parijs om dat suffe vriendje van haar toch. Iig een hele stomme reden.
Ketchup en mayo is lekker (pommes rot-weiß ), maar speciaal is 100% met curry
Oprecht een gemis voor de 43% die the hills niet kennen. Als 19-jarige afspreken met vriendinnen op terras en doen alsof je in the hills zat was de main character vibes van de de late 2000s.