43% dit doet gewoon pijn.
Ik vond hem altijd heeeel lelijk haha. Ik googelde net en hij is er wel op vooruit gegaan. In mijn herinnering had hij zo’n vies ringbaardje, maar dat heeft ie blijkbaar nooit gehad.
Heb op ken ik niet gestemd bij The Hills. Ken het wel, maar keek het niet. Puber Mrs.Fraser was nogal dwars en keek de dingen die andere meisjes keken niet, dat vond ik stom en keek voetbal. Was echt zo een verschrikkelijk not like the other girls persoon
Heb bijvoorbeeld ook nooit SatC of Desperate Housewives gekeken. Gilmore Girls pas toen ik volwassen was. Puber ik was een bijzonder type, hha
Begin COVID ben ik alles (the Hills, the city) opnieuw gaan kijken samen met Whitney port en haar man op YouTube! Echt een guilty pleasure
Whitney vond ik ook het leukste maar ze praatte heel vreemd.
Niet?!?!? Ik zie het ook helemaal voor me. Een spiritueel ringbaardje dan.
Ik heb het grote probleem met die tweede nooit begrepen.
Miranda wilde Emily niet meer meenemen.
Had Andrea dan moeten weigeren te gaan, zodat ze zelf ontslagen werd (en Emily waarschijnlijk alsnog niet mee had gemogen). Het is haar werk.
En het stomste is nog dat voordat Emily of iemand anders überhaupt weet dat ze niet mee mag, ze een ongeluk krijgt waardoor ze niet eens mee kan dan was er toch sowieso geen andere optie.
Nalv Bonnie die een enorme knuffel meeneemt op vakantie met haar man (Bonnie 🪴 on Instagram: "Love her 🥰")
- Ik heb (nog) een knuffel
- Ik heb geen knuffel
- Ik slaap soms met mijn knuffel
- Ik slaap altijd met mijn knuffel
- Mijn knuffel gaat mee op vakantie/nachtje weg
- Mijn knuffel gaat niet mee op vakantie
- Mijn vrienden weten van mijn knuffel
- Mijn knuffel is geheim
- Anders…
0 stemmers
Ik snapte ook niet waarom Andy eerlijk was tegen Emily. Dat Miranda haar niet meer mee wilde hebben. Ik was gewoon gegaan en had niks gezegd. Ze kon toch niet met dat gebroken been
@Jumpsuit Jason was echt nmsvpe. Team Justin Bobby.
Team Brody! Vond hem echt hot
Ugh ja, ik vond Justin Bobby zo lekker destijds. Nu denk ik echt wtf.
Maar alles was beter dan Spencer, hij leek echt op een 16-jarige Jeroen.
Jason was volgens mij ook verslaafd
Spencer noemden wij een kaasschaaf omdat zn hoofd daarop leek met die kaken.
Nou ja… ik keek het wel, maar kan me er echt niks van herinneren. Het enige wat ik weet is dat ze altijd achter de computer zaten.
Neee ze gingen altijd naar Le Deux
The Hills was echt iconisch en ik zou het constant willen quoten maar al mijn vrienden waren er te goed voor.
“I guess all we can do is forgive and forget. Because I want to forgive you, and I want to forget you” en dan met zwarte ogen van de mascara en tranen.
“You don’t want to call him your boyfriend! Homeboy wore combat boots to the beach”
Deze hebben mijn vriendinnen en ik echt nog vaak gequote😂
“HE’S A SUCKY PERSON!!!”
Lauren was echt the voice of a generation
YOU KNOW WHAT YOU DID