Stel je persoonlijke vraag #48

Alleen als ik me echt heel kut voel en iets troostends nodig heb, slaap ik met een knuffel. Maar over het algemeen voldoet mijn man ook wel :joy:

1 like

Speaking of The Hills, mijn favo paparazzi shoot is die van Heid toen ze verdrietig was dat haar single negatieve reviews kreeg. Super casual een stoel op de stoep, cd in haar hand. Spencer die de dag redt. @Zemraluani weet sowieso waar ik het over heb :smile:

49 likes

Nooit geweten maar hilarisch. Ben nog steeds verrast dat die 2 het zo lang met elkaar uithouden. Mijn favo moment van Heidi is dat ze met haar compleet verbouwde hasses terug gaat naar haar moeder in Colorado. En ze kan niet eens huilen, als ze aan het huilen is ziet het er gewoon eng uit. Ergens ook heel sneu natuurlijk maar vooral grappig.

9 likes

Ik keek op insta waar die twee nu zijn en zij brengt nog steeds muziek uit en hij zit nog steeds in de edelstenen. Never change :heart:

2 likes

Over The Hills gesproken, weet iemand of je het ergens online kunt kijken? Netflix, Prime en Disney heb ik al gecheckt.

Seizoen 3 en 4 staan op Netflix

1 like

Oh bij mij niet, woon je wellicht in België?

1 like

YouTube! Account van MTV UK

2 likes

Nee, ook in Nederland. Wat gek!

3 likes

@George heeft heeft soms ook te maken met welke taal/ondertiteling je in hebt gesteld.
Als je hem op bv Nederlands hebt staan krijg je geen dingen te zien waar geen NL ondertitels voor beschikbaar zijn.
Misschien is dat het?

Hoe langer ik erover nadenk hoe meer ik denk: niks gemeen maar wel heel fijn gevoel als we samen zijn.
Iedereen: jaren getrouwd, tig kinderen, succesvolle carrière, koophuis, hond
Ik: 0 carrière, 0 kinderen etc hahah maar goed we hebben gemeenschappelijke interesses zoals koken, bakken, uit eten, wandelen en blijkbaar genoeg gespreksstof

11 likes

Ik dacht stiekem altijd (hun leven is voorbij). :rofl: en nog steeds. Succes ermee

6 likes

Vooral overwegend niet omdat de meesten een gezin hebben en ik chronisch vrijgezel ben.

3 likes

Zoveel mensen curry. :astonished:

Mn beste vriendin rijdt paard en gaat daarmee naar wedstrijden en shows, is anti kinderen en klust aan tractoren in haar vrije tijd (en geeft al haar geld uit aan nieuwe tractoren) en gaat daarmee naar shows.

Zo niet mijn levensstijl. :joy:

1 like

Ik maak vaak veel pastasaus op zondagavond, dat doe ik dan in bakjes of zakjes. Maar niet zo gek toch?! Een vriendin vindt dat wel heel raar, die bijna 6 jaar ouder is. Oja, bijna alles vries ik in.

• Echt raar
  • Nmvvpe
  • Doe ik ook
  • Goed idee
  • Geen mening
  • Ik doe nog iets anders namelijk:

0 stemmers

1 like

Ik denk niet dat dit aan jullie enorme generatiekloof ligt :joy:

5 likes

Wat vind ze dan precies raar? Dit is toch gewoon letterlijk meal peppen en dat doen heel veel mensen.

5 likes

As we speak staat er een lasagne in de oven waarvan we een groot deel invriezen, alleen maar handig voor de weken/dagen dat we druk zijn en weinig tijd hebben om te koken.

5 likes

Behalve als je hele vriezer vol ligt met pastasaus van de afgelopen jaren en je stug blijft preppen, kan ik echt niet inzien wat iemand hier raar aan zou vinden

17 likes