Ik hou best wel van m’n ruggengraat, wervels en alles wat daar in de buurt zit dus nee.
Heel vaak, haha en ben op dit moment ook alleen een nachtje weg!
Wat ik vooral zo leuk vind als ik alleen weg ga is dat ik veel meer kleine contact momentjes heb met mensen om mee heen! Vandaag in de bus kreeg bijvoorbeeld de hond een bal dan 3 jongens en kwamen ze helemaal bij me zitten om met de hond te knuffelen!
Zulke dingen maak ik echt nooit mee als er iemand samen is.
Binnen hoe lang lig jij gemiddeld in bed nadat je besloten hebt dat je naar bed gaat? En dan bedoel ik vanaf het moment dat je echt van de bank opstaat (of stopt met whatever je aan het doen bent en in actie komt om naar bed te gaan).
- Minder dan 5 min
- 5 min
- 10 min
- 15 min
- 20 min
- 25 min
- 30 min
- 45 min
- Meer dan 45 min
0 stemmers
Ik ben zelf namelijk altijd verbaasd over hoe sloom ik ben? Ik denk altijd dat ik binnen 5 minuten wel in bed kan liggen maar is vaker 20-25 min.
Beneden alle kopjes enzo nog even in de vaatwasser en deuren dicht. Dan douchen, tandenpoetsen, plassen, lenzen, crème.
Doe ik een klein half uurtje over.
Ik ga als ik thuiskom meestal direct m’n nest in
Tanden poetsen, make-up eraf halen, skin care routine voor ‘s avonds etc kosten mij ook altijd veel meer tijd dan ik van te voren denk. Ik ben echt al snel 20 min verder terwijl ik blijf denken dat ik binnen 5 min in bed lig
- Achterlijk concept
- Lachen
- Hoef ik niet heen
- Wil ik wel heen
- Ben ik geweest en was…
- Wie is Karen?
0 stemmers
Ik zou echt een perfecte werknemer zijn daar. Lijkt me zo leuk
Heb jij moeite met jezelf ziek melden bij je werk?
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Al het hele weekend niet lekker. Zwaar verkouden met lichte koorts en ik heb altijd zo’n strijd met mijzelf of ik ziek genoeg ben
Ik vind vooral het “dagelijks voor 10 uur 's ochtends even bellen of je alweer beter bent” heel vervelend en dat houdt me tegen om me ziek te melden.
Ja, maar ik vind wel dat je je verantwoordelijkheid moet nemen met anderen niet aansteken. Dus dan werk ik wel thuis. Maar dat moet maar net kunnen met je werk.
Ik vind het vooral lastig als ik een beetje ziek ben. Als ik 40 graden koorts heb of ik moet de hele tijd overgeven ofzo dan vind ik het alsnog vervelend om me ziek te melden omdat het lastig voor m’n werkgever is maar voel ik me er verder niet schuldig over of iets dergelijks. Maar als ik inderdaad bijvoorbeeld snipverkouden ben met hoofdpijn dan zit ik altijd zo in dubio omdat ik denk ja als ik er gewoon pijnstillers in gooi blijf ik op zich wel overeind.
Ik vind eten in de trein sowieso ![]()
![]()
doe dat lekker thuis
Doe ik niet, maar prima als een ander dat doet.
Soms blijf ik zelfs langer wakker omda ik geen zin heb in al mijn crap haha. Tandenpoetsen, flossen, mondwater, gezicht wassen, skincare en soms ook nog mijn haar oliën. Ja dan ben ik wel een half uur bezig als ik dat allemaal moet doen haha.
Het boeit me echt in de verste verte niet of iemand eet in de trein. Van mijn part trek je een complete rijsttafel uit je tas. Enige hoe ik er last van heb is als ik zelf honger heb en jaloers word op Smullerslucht.
Muziek luisteren
- Koptelefoon
- Oordopjes
- Allebei, ik wissel af
0 stemmers
Vind ik prima
Tenzij het van die mensen zijn die op hun bestek lopen te kauwen pfz
Soms eet iemand yoghurt oid en dan bijten ze de hele tijd met de tanden op het bestek. Daar kan ik echt niet tegen
ja het boeit mij ook echt 0? ik vind ook wel eens iets stinken maar pech, als ik een treinreis heb van een uur en ik heb honger dan ga ik ook echt niet al die tijd wachten
Geen hele rijsttafel maar wel de airfryer ![]()
![]()