Dan ben ik misschien niet de beste om hierover te praten want dat is juist hetgene wat bij mij dus mislukt is
Nooit hoeven vragen, want had geen vriendje in die tijd. Denk als het wel zo zijn, mijn ouders niet moeilijk hadden gedaan. Mijn moeder haar motto was daarin: Als je seks wil hebben, heb je het toch wel, dan liever in je eigen bed dan ergens in een auto oid
Haha ik woonde toen half bij mân vriendje. Achteraf snap ik ook niet dat dat kon ⌠hij had ook een baan (want iets ouder en tussenjaar), en soms ging ik later van huis dan hij haha. Of was eerder thuis
Wanneer had jij je eerste serieuze relatie? Dus niet 2 weken verkering maar wel wat langer
- 14 of jonger
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25+
- Nog nooit een relatie gehad
0 stemmers
Beantwoord vanuit een Uber
Ben je weleens alleen op vakantie/reis geweest?
- Ja, een weekend weg
- Ja, een week
- Ja, meerdere weken
- Ja, voor een langere periode
- Nee nog nooit
0 stemmers
Nee, staat wel op mijn bucketlist!
Vijf maanden naar Zuid-Afrika, Mozambique, Zimbabwe en Botswana geweest in mân eentje, echt de beste tijd van mân leven
Ik hou best wel van mân ruggengraat, wervels en alles wat daar in de buurt zit dus nee.
Heel vaak, haha en ben op dit moment ook alleen een nachtje weg!
Wat ik vooral zo leuk vind als ik alleen weg ga is dat ik veel meer kleine contact momentjes heb met mensen om mee heen! Vandaag in de bus kreeg bijvoorbeeld de hond een bal dan 3 jongens en kwamen ze helemaal bij me zitten om met de hond te knuffelen!
Zulke dingen maak ik echt nooit mee als er iemand samen is.
Binnen hoe lang lig jij gemiddeld in bed nadat je besloten hebt dat je naar bed gaat? En dan bedoel ik vanaf het moment dat je echt van de bank opstaat (of stopt met whatever je aan het doen bent en in actie komt om naar bed te gaan).
- Minder dan 5 min
- 5 min
- 10 min
- 15 min
- 20 min
- 25 min
- 30 min
- 45 min
- Meer dan 45 min
0 stemmers
Ik ben zelf namelijk altijd verbaasd over hoe sloom ik ben? Ik denk altijd dat ik binnen 5 minuten wel in bed kan liggen maar is vaker 20-25 min.
Tanden poetsen plassen en omkleden, max 5 minuten
Beneden alle kopjes enzo nog even in de vaatwasser en deuren dicht. Dan douchen, tandenpoetsen, plassen, lenzen, crème.
Doe ik een klein half uurtje over.
Ik ga als ik thuiskom meestal direct mân nest in
Tanden poetsen, make-up eraf halen, skin care routine voor âs avonds etc kosten mij ook altijd veel meer tijd dan ik van te voren denk. Ik ben echt al snel 20 min verder terwijl ik blijf denken dat ik binnen 5 min in bed lig
- Achterlijk concept
- Lachen
- Hoef ik niet heen
- Wil ik wel heen
- Ben ik geweest en wasâŚ
- Wie is Karen?
0 stemmers
Ik zou echt een perfecte werknemer zijn daar. Lijkt me zo leuk
Heb jij moeite met jezelf ziek melden bij je werk?
- Ja
- Nee
- Anders?
0 stemmers
Al het hele weekend niet lekker. Zwaar verkouden met lichte koorts en ik heb altijd zoân strijd met mijzelf of ik ziek genoeg ben
Ik vind vooral het âdagelijks voor 10 uur 's ochtends even bellen of je alweer beter bentâ heel vervelend en dat houdt me tegen om me ziek te melden.
Ja, maar ik vind wel dat je je verantwoordelijkheid moet nemen met anderen niet aansteken. Dus dan werk ik wel thuis. Maar dat moet maar net kunnen met je werk.