Stel je persoonlijke vraag #48

Dan ben ik misschien niet de beste om hierover te praten want dat is juist hetgene wat bij mij dus mislukt is :joy:

3 likes

Nooit hoeven vragen, want had geen vriendje in die tijd. Denk als het wel zo zijn, mijn ouders niet moeilijk hadden gedaan. Mijn moeder haar motto was daarin: Als je seks wil hebben, heb je het toch wel, dan liever in je eigen bed dan ergens in een auto oid

11 likes

Haha ik woonde toen half bij m’n vriendje. Achteraf snap ik ook niet dat dat kon :rofl:… hij had ook een baan (want iets ouder en tussenjaar), en soms ging ik later van huis dan hij haha. Of was eerder thuis :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wanneer had jij je eerste serieuze relatie? Dus niet 2 weken verkering maar wel wat langer

• 14 of jonger
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25+
  • Nog nooit een relatie gehad

0 stemmers

1 like

Beantwoord vanuit een Uber :wave:

1 like

Ben je weleens alleen op vakantie/reis geweest?

• Ja, een weekend weg
  • Ja, een week
  • Ja, meerdere weken
  • Ja, voor een langere periode
  • Nee nog nooit

0 stemmers

1 like

Nee, staat wel op mijn bucketlist!

1 like

Vijf maanden naar Zuid-Afrika, Mozambique, Zimbabwe en Botswana geweest in m’n eentje, :heart: echt de beste tijd van m’n leven

19 likes

Ik hou best wel van m’n ruggengraat, wervels en alles wat daar in de buurt zit dus nee.

8 likes

Heel vaak, haha en ben op dit moment ook alleen een nachtje weg!

Wat ik vooral zo leuk vind als ik alleen weg ga is dat ik veel meer kleine contact momentjes heb met mensen om mee heen! Vandaag in de bus kreeg bijvoorbeeld de hond een bal dan 3 jongens en kwamen ze helemaal bij me zitten om met de hond te knuffelen!

Zulke dingen maak ik echt nooit mee als er iemand samen is.

5 likes

Binnen hoe lang lig jij gemiddeld in bed nadat je besloten hebt dat je naar bed gaat? En dan bedoel ik vanaf het moment dat je echt van de bank opstaat (of stopt met whatever je aan het doen bent en in actie komt om naar bed te gaan).

• Minder dan 5 min
  • 5 min
  • 10 min
  • 15 min
  • 20 min
  • 25 min
  • 30 min
  • 45 min
  • Meer dan 45 min

0 stemmers

Ik ben zelf namelijk altijd verbaasd over hoe sloom ik ben? Ik denk altijd dat ik binnen 5 minuten wel in bed kan liggen maar is vaker 20-25 min.

4 likes

Tanden poetsen plassen en omkleden, max 5 minuten

3 likes

Beneden alle kopjes enzo nog even in de vaatwasser en deuren dicht. Dan douchen, tandenpoetsen, plassen, lenzen, crème.

Doe ik een klein half uurtje over.

6 likes

Ik ga als ik thuiskom meestal direct m’n nest in

4 likes

Tanden poetsen, make-up eraf halen, skin care routine voor ‘s avonds etc kosten mij ook altijd veel meer tijd dan ik van te voren denk. Ik ben echt al snel 20 min verder terwijl ik blijf denken dat ik binnen 5 min in bed lig

5 likes
Karen’s Diner
  • Achterlijk concept
  • Lachen
  • Hoef ik niet heen
  • Wil ik wel heen
  • Ben ik geweest en was…
  • Wie is Karen?

0 stemmers

2 likes

Ik zou echt een perfecte werknemer zijn daar. Lijkt me zo leuk

2 likes

Heb jij moeite met jezelf ziek melden bij je werk?

• Ja
  • Nee
  • Anders?

0 stemmers

Al het hele weekend niet lekker. Zwaar verkouden met lichte koorts en ik heb altijd zo’n strijd met mijzelf of ik ziek genoeg ben

1 like

Ik vind vooral het “dagelijks voor 10 uur 's ochtends even bellen of je alweer beter bent” heel vervelend en dat houdt me tegen om me ziek te melden.

12 likes

Ja, maar ik vind wel dat je je verantwoordelijkheid moet nemen met anderen niet aansteken. Dus dan werk ik wel thuis. Maar dat moet maar net kunnen met je werk.

1 like