Stel je persoonlijke vraag #48

Ik vind het vooral lastig als ik een beetje ziek ben. Als ik 40 graden koorts heb of ik moet de hele tijd overgeven ofzo dan vind ik het alsnog vervelend om me ziek te melden omdat het lastig voor m’n werkgever is maar voel ik me er verder niet schuldig over of iets dergelijks. Maar als ik inderdaad bijvoorbeeld snipverkouden ben met hoofdpijn dan zit ik altijd zo in dubio omdat ik denk ja als ik er gewoon pijnstillers in gooi blijf ik op zich wel overeind.

3 likes

Ik vind eten in de trein sowieso :-1::-1:
doe dat lekker thuis

4 likes

Doe ik niet, maar prima als een ander dat doet.

35 likes

Yoghurt eten in de trein:

• Prima
  • Smerig
  • Doe ik wel
  • Doe ik niet
  • Dat geluid van dat schrapende lepeltje aaaah :rage:

0 stemmers

Soms blijf ik zelfs langer wakker omda ik geen zin heb in al mijn crap haha. Tandenpoetsen, flossen, mondwater, gezicht wassen, skincare en soms ook nog mijn haar oliën. Ja dan ben ik wel een half uur bezig als ik dat allemaal moet doen haha.

7 likes

Het boeit me echt in de verste verte niet of iemand eet in de trein. Van mijn part trek je een complete rijsttafel uit je tas. Enige hoe ik er last van heb is als ik zelf honger heb en jaloers word op Smullerslucht.

78 likes

Muziek luisteren

• Koptelefoon
  • Oordopjes
  • Allebei, ik wissel af

0 stemmers

2 likes

Vind ik prima
Tenzij het van die mensen zijn die op hun bestek lopen te kauwen pfz
Soms eet iemand yoghurt oid en dan bijten ze de hele tijd met de tanden op het bestek. Daar kan ik echt niet tegen

3 likes

ja het boeit mij ook echt 0? ik vind ook wel eens iets stinken maar pech, als ik een treinreis heb van een uur en ik heb honger dan ga ik ook echt niet al die tijd wachten

29 likes

Geen hele rijsttafel maar wel de airfryer :sunglasses::grimacing:

26 likes

Eigenlijk altijd koptelefoon, behalve als ik in bed nog een podcast of luisterboek wil luisteren of als ik onderweg ben om uit te gaan want vet kut om je koptelefoon in zo’n krap kluisje te moeten proppen

4 likes

Nog eentje, omdat ik dit de ware hel op aarde vind.
Mandarijnen eten in de trein:

• Inderdaad hel op aarde
  • Lekkerrr
  • Neutraal
  • Doe ik wel eens
  • Doe ik nooit

0 stemmers

1 like

Dit vind ik echt het goorste wat er bestaat en ik wil al deze mensen wat aandoen. Vooral omdat ze er ook zo van genieten en niet lijken door te hebben hoe ranzig het is om aan te moeten zien en horen

2 likes

Hahah wij kunnen elkaar de hand schudden. Zooo vies hoe mensen die lepel dan aflikken en dat eindeloos schrapen in die bakjes, ik word altijd helemaal gek. Lang leve noise cancelling

7 likes

ohh ik kan er altijd van genieten als iemand op kantoor of in de trein een mandarijntje eet, zo’n lekkere citrusgeur!

25 likes

Haha ja dit! Bovendien snap ik heel goed dat je de tijd in het ov gebruikt om te eten.

7 likes

Als iemand een complete rijsttafel gaat eten in de trein zou ik wel echt heel jaloers zijn

6 likes

Ja dit!! Haha. Ik zie het al aan hoe ze uit hun ogen kijken zo van yummmm ik ga het er nu even lekker van nemen. En als ze dan ook nog dat tafeltje uitklappen en dan een apart bakje hebben voor de muesli en die een half uur door de yoghurt gaan roeren zie je ze gewoon denken: dit goede begin van de dag neemt niemand me meer af.

15 likes

Door dit gesprek heb ik mezelf beïnvloed slechte keuzes te maken voor lunch.

lunch

Maar ik ben al uit de trein, dus het mag.

21 likes

Geniet ervan

5 likes