Stel je persoonlijke vraag #48

Precies, ligt aan de leeftijd,karakter etc.
Ik hoop dat we dat op moment mijn werk goed heb gedaan als ouder(s) en een goede band hebben dat we hier goed over kunnen hebben.

Lijkt me als je verbiedt dat ze dan alleen maar meer willen doen. En als ze willen doen ze het toch wel. Dan liever veilig thuis dan ergens in een steegje.

Nav. deze poll.

Vanaf welke leeftijd mocht je met je vriend/vriendin een nachtje weg of weekendje weg?

• Jonger dan 12
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21+
  • Nog nooit relatie gehad

0 stemmers

1 like

hahaha hoezo observeer je het dan helemaal als je het zo haat? of is het een soort ongeluk waarbij je niet kunt wegkijken

8 likes

Ja maar echt waarom ben je hier zo mee bezig :joy:

10 likes

Ik ga volgende keer nog extra hard genieten van mijn bakje yoghurt in de trein!

8 likes

Dat was het enige licht in mijn leven toen ik nog studeerde

4 likes

Ja wel extra hard uitlepelen aub

6 likes

Ja die smullerslucht. Zat een keer in de trein en had vet honger. Tegenover mij zat een meisje p.a.tat te eten en ik zei tegen mn studiegenootje van ohhh man ik wil ook p.atat! Toen bood ze mij haar bakje aan haha, dat ik er een wel een paar uit mocht halen
Heel schattig maar vond het ook ongemakkelijk.
Ik haalde vaak zo’n lahmachun met veel knoflook etc. Maar die durfde ik echt no way in de trein op te eten. En soms hebben mensen toch geen andere keuze dan in de trein te eten?

3 likes

Heb jij wel eens p. atat in de trein gegeten? Die je dus uiteraard zelf hebt gekocht

• Nooit
  • Ja zovaak
  • Een enkele keer

0 stemmers

2 likes

Lijkt me niet dat het perse is dat ze geen andere keuze hebben? Denk dat het de meeste mensen gewoon niet boeit. Ik ga geen halfuur wachten op een trein later omdat mensen het misschien niet chill vinden om in mijn Smullers lucht te zitten :sweat_smile:

22 likes

Denk idd ook dat het de meeste mensen niet boeit. Vooral niet als je p.a.tat in de trein gaat zitten eten maar dat er zeker wel gevallen zijn dat ze alleen in de trein ff de tijd hebben en daarna direct weer door moeten naar iets anders.

4 likes

Mensen mogen alles eten van me in de trein, als ze maar van dat ellendig klepperende afvalbakje afblijven.

58 likes

Ik vind het echt next level om je te ergeren aan mensen die eten in de trein :joy: boeie als je om half 6 klaar bent en nog 3 uur in de trein moet zitten, ga je toch niet zitten wachten omdat een paar zeikerds nergens tegen kunnen? Neem het er lekker van zou ik zeggen lol. Ik zal iedereen de volgende keer nog even extra diep in de ogen aankijken en een knipoog geven als ik een friet speciaal weg loop te kanen in de trein :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

64 likes

Al menig hartverzakking door gehad inderdaad.

4 likes

Denk dat het vaker om de geur sensatie gaat dan het eten zelf

3 likes

Ook dat vind ik overdreven (wel enigszins voor te stellen). Maar ja, liever de geur van een friet speciaal dan een stinkbek of 3 dagen oud zweet.

6 likes

ik zat ooit als 15 jarige in de trein mn moeder te bellen omdat er vertraging was en ik het avondeten zou missen en dat ik honger had blabla, en na het ophangen was een oudere vrouw uit dezelfde vierzits die een geplette krentebol uit haar tas haalde en die aan me gaf.
en ik vond het maar een vies idee en ik wilde het ook echt niet eten maar ik wou ook niet zeggen dat ik hem niet wou, echt een duivels dilemma was dat. volgens mij heb ik er een hapje van genomen en hem daarna een beetje weggemoffeld in mn tas

@megusta
flashback naar die post een paar dagen geleden van iemand die uitjes rook in de trein en dacht mmmm patatje speciaal maar bleek dat het zweetgeur was toen de bron van de geur opstond

16 likes

HAHAHA daar moest ik ook aan denken, vandaar de verwijzing naar een friet speciaal

2 likes

Wel uitdelen he :rofl: haha ik vind dat nog steeds schattig dat ze dat deed maar echt no way dat ik dat zelf zou doen lol.

Zou jij wat pa.tatjes uitdelen in de trein aan een vreemde die zegt honger te hebben?

• Nee
  • Ligt eraan of ik die persoon er verzorgd uit vind zien
  • Ja waarom niet

0 stemmers

2 likes

Ik kan hier ook echt niet tegen. Van die geur op mijn lege maag in de ochtend moet ik altijd bijna kotsen. En dat geschraap zorgt ook voor woede.

1 like