Ah dit is echt schattig
Ik kan sowieso 's ochtends al alles etrn. Maakt mn lichaam niks uit of het ochtend is of middag. Sigarettengeur van mensen in de ochtend in de trein vind ik 10000 keer erger. Mn maag draait om.
Nou helemaal in thema: trein rijdt niet dus ipv een kwartier met de trein zit ik nu 1.5uur in de bus, lekker rond etenstijd dus HONGER. Heeft er serieus iemand 2 stoelen verder een zak McDonalds mee voor onderweg wat natuurlijk superlekker ruikt jaloersss
Friet helemaal goed. Maar pindakaas daar in tegen
Ja ik heb zeg maar het tegenovergestelde van een resting bitch face, zo’n rond gezicht die zegt “praat tegen mij dat vind ik leuk” (vind ik vaak oprecht ook wel hoor) en ik kan moeilijk doen alsof ik niet merk dat iemand ook wel wat lust dus die combo zorgt ervoor dat ik tijdens het reizen eigenlijk regelmatig met mijn buur klets en eten deel.
Het enige wat ik echt vreselijk vind is mensen die van de Haagse Markt komen en met hun gekochte vis in de tram gaan zitten
Echt heel benieuwd naar dit gezicht
Bij mij is yoghurt eten in de trein altijd schaamyoghurt, want dan vond ik mijn bed veel te lekker en heb ik mijn wekker uitgedrukt en had ik uiteindelijk geen tijd meer om thuis te ontbijten.
Dus echt het tegenovergestelde van zelfvoldaan.
Hahaha al deze gevoelens bij yoghurt. Dit forum is echt wel een bijzondere plek.
Ik heb ook collega’s die zodra ze binnenkomen gelijk gaan ontbijten met zo’n (compartimenten)potje geprepte yoghurt.
Hebben jullie daar ook zo’n sterke mening over?
Heel benieuwd hoe dit scoort op de schaal van schaamyoghurt tot intens zelfvoldaan.
Dit doe ik ook
Ik ben ook wel heel zelfvoldaan.
Geprept niet, maar ik had een collega die tijdens de overdracht uitgebreid nog haar fruit ging snijden voor haar bak yoghurt en die dan dus ging opeten tijdens de vergadering. Daar vond ik wel wat van; vond het ongeïnteresseerd overkomen.
Yoghurt eten op je werk en zelfs in een meeting is gewoon onprofessioneel, als ik de leiding zou hebben zou ik echt zeggen van ho eens Marloes, bewaar die voor de pauze
Maar dit is volgens mij een tijd geleden op precies dezelfde wijze hier besproken
Ik vind yoghurt ook echt walgelijk ruiken als het niet direct uit de ijskast komt. Van die half lauwe yoghurt lekker wild uit een tupperware schrapen die dan ook al verkleurd is van de tomatensaus. Zo goor.
Oh dit doe ik altijd: ontbijten op mijn werk. In de kantoortuin en publique dus.
Dat ligt toch aan je werkzaamheden? Tijdens een meeting eten vind ik wel not done tenzij iedereen het doet (gezamenlijk lunch overleg of iets anders waarbij dit zo overeengekomen is.
Ja ik zit meestal het eerste half uur achter m’n bureau m’n mail te doen. Lijkt me niet dat iemand er echt last van heeft als ik ondertussen even m’n ontbijt eet.
Haha ja dat was volgens mij omdat ik precies over deze situatie een poll had gemaakt. Kan het niet loslaten blijkbaar