Stel je persoonlijke vraag #48

Ik heb gehoord dat de juicytubes terug komen :eyes::eyes::eyes:

9 likes

16 likes

Haha echt zo waar dit! Zorg denk ik pas 5 jaar écht goed voor m’n (gezichts)huid.

4 likes

Toen je 10 was al ja? Ik deed dat eerder rond m’n 16e. Rijke 10 jarige was je dan!

Oh nee 12/13, ik dacht mss overdrijft @Spaarlamp want ik kan leeftijden echt niet meer inschatten.

Op mijn 10e kocht ik Spice Girl kaarten gok ik (of was dat ook later?).

3 likes

Ik op mijn twaalfde: Touche Eclat is echt mijn holy grail!!!

7 likes

Nouja achteraf denk ik dat Touche Eclat alleen voor wallen van twaalfjarigen geschikt was (is???), bedekte geen drol. Heeft er wel vier jaar ofzo heel mooi uitgezien in mijn makeuptasje. :full_moon_with_face:

1 like

Die dupes van Essence zijn nu toch helemaal je van het?

Ik wil een terugkeer van de Bourjois lipglosshanger!
afbeelding

33 likes

Mijn collega heeft een dochter van 12, die stuurt haar zowat dagelijks tikkies omdat ze ergens wil lunchen, naar de bios etc. Dus ik vroeg: “krijgt ze geen zakgeld dan?” “Jawel, maar dat is echt niet voldoende daarvoor.” Ben ik dan heel ouderwets als ik denk, als je zakgeld op is heb je pech? Tuurlijk keertje naar de bios kan prima, maar zo vaak extra geld overmaken…

43 likes

Wat is dan nog ook het nut van zakgeld geven

16 likes

Met dat zakgeld leren kinderen toch ook met geld omgaan. En als ze constant hun ouders om extra geld kunnen vragen leren ze dus alsnog niks.
Ik ben met je mee ouderwets.

17 likes

Ja boeien als je het geld hebt

10 likes

Boeie jongens die kinderen gaan toch allemaal op hun 30e dood als we allemaal zo blijven doorgaan.

33 likes

En een eigen huis zit er toch nooit in voor hen, dus lekker spenden

1 like

Bron?

1 like

Haha nou ja ergens denk ik wel dat het goed is om met geld om te leren gaan. Waar haal je anders het besef van geld vandaan en ga je dat doen als je op kamers gaat.

1 like

Dan krijg je waarschijnlijk ook geld van je ouders

7 likes

Of een kind van 12 het nodig heeft is maar de vraag, maar een twaalfjarige geef je toch sowieso nooit zoveel zakgeld dat je in een maand kan lunchen, naar de bios kan etc. Op die leeftijd praat je toch nog over bedragen waarvan je niet eens een keer naar de bios kan? Lijkt mij vrij logisch dat je daar als ouders nog regelmatig voor betaalt.

7 likes

En ben als 12 jarige echt nog nooit uit lunchen geweest met mede 12 jarigen. Maargoed nu voel ik me wel een boomer

53 likes

Ook niet bij de La Place? Ik voelde me echt mega stoer met mijn cappuccino en broodje dan hahaha.

20 likes