Stel je persoonlijke vraag #48

Ik woonde in een dorp, la place zat 45minuten met de bus verderop haha. Wij kwamen niet verder dan een loempia op de markt op woensdagmiddag

En die loempia voelde ook als heel wat :joy:

12 likes

Haha zelfde ervaring hier! Halverwege de middelbare kwam er een toko (!) met 3 plastic tuinset stoelen en voelde me idd al heel stoer als ik in een tussenuur daar een loempia of bapao ging eten.

5 likes

Deze kinderen leren straks gewoon beleggen in plaats van naar het onderste schap in de supermarkt te kijken.

10 likes

De paar groep 8 kinderen die 1.50 per week krijgen, ja dan kun je je rot sparen maar een videospel van 60 euro gaat em niet worden, zo frustrerend voor ze. Doe dan niets denk ik dan. Ze halen vaker wat snoep van Kruidvat en soms snoep van de Jamin als ze sparen. Vind de Jamin ook duur zeg.

Ik voelde me helemaal stoer toen ik op mijn 14e voor het eerst met vriendinnen naar de plaatselijke pizzaria ging. Maar goed toen speelde ik volgens mij ook nog stiekem met barbies.

6 likes

Altijd de chocoladerepen van een paar cent heerlijk

Kent iemand de maak de smaak van lays nog
Echt nostalgie

3 likes

de bedoeling van dit topic is dat je een poll hiervan maakt

18 likes

Kent iemand de maak de smaak van lays nog echt nostalgie

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vergeten dat het dit topic was
Dankjewel😅

3 likes

Kun jij knipogen?

  • Ja, heel goed
  • Jawel, maar ik doe het bijna nooit
  • Mwah, het ziet er niet zo goed uit
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een collega die fantastisch kan knipogen en dat regelmatig op een supercharmante manier doet en ik vind het echt een bewonderingswaardige vaardigheid (toen ze voor het eerst naar me knipoogde dacht ik echt: ik wil vrienden met je worden)

30 likes

Ik heb mezelf net gefilmd hoe ik een knipoog geef en conclusie: het kan beter.

9 likes

Oooh zo fantastisch is dat als mensen goed kunnen knipogen! Echt een jaloersmakende skill

2 likes

Rihanna kan niet knipogen en dat vind ik altijd grappig om te zien

2 likes

Hahaha mijn zusje vraagt nu aan ons 13 jarige zusje wat haar favoriete geur is van sol de janeiro en we hebben haar voor kerst nog allemaal tiktok skincare gegeven :joy::joy:

3 likes

Ik kan het alleen als ik in een bepaalde vibe Ben en dan gaat het dus automatisch/onbewust. Geen idee hoe het eruitziet want ik heb mezelf nog nooit gefilmd in zo’n situatie :sweat_smile: als ik het gewoon droog doe ziet het er iig niet uit

3 likes

Met hoeveel geld groeit jouw spaarrekening of aandelen of andere investeringen ongeveer per jaar? Anoniem. Overwaarde voor een huis telt niet. Neem een gemiddelde en laat bv een schenking of erfenis achterwege.

  • Niet
  • 0-2000
  • 2000-5000
  • 5000-10000
  • 10000-15000
  • 15000-20000
  • 20000-25000
  • 25000-30000
  • Meer dan 30k

0 stemmers

Ik betrap mezelf er vaak op dat ik per ongeluk knipoog naar mensen en dan word ik achteraf altijd helemaal ongemakkelijk

5 likes

Je bent een weekendje weg geweest naar Parijs met vriendinnen en post daarover iets op social media met de caption: ‘Le vie en rose’ (even een ander Franse zin gebruikt als voorbeeld). Een andere vriendin (die je altijd al verbeterd) stuurt je een bericht: ‘is het niet la vie en rose’? Met deze smiley: :blush:

Ik vind dit:

  • Bloedirritant
  • Aardig
  • Maakt me niets uit
  • Reageer ik op
  • Reageer ik niet op

0 stemmers

Ik vind dit wat anders dan spelfouten verbeteren in WhatsApp ofzo, dit staat gewoon dom

68 likes