Heb jij vandaag gezeik had met ov/treinen?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Heb jij vandaag gezeik had met ov/treinen?
0 stemmers
Niet direct maar m’n vriend kon na werk niet naar huis dus die is nu hier terwijl ik eigenlijk geen behoefte had aan gezelschap hahaha dus indirect wel afzien
Ik heb zaterdag zo’n tube smeerkaas van Danish Chef gekocht (die voor bij de Bugles)
Bij de AH lagen ze buiten de koeling, op de verpakking staat na aankoop gekoeld bewaren. Ik zie dat nu pas. Kan ik dit nog eten als het niet raar ruikt?
Ik ben altijd een beetje bang voor net over datum dingen/ dingen die blijkbaar toch de koelkast in moesten.
0 stemmers
Nope, na aankoop gekoeld bewaren
Bij jumbo liggen ze altijd buiten de koeling. Kan me niet voorstellen dat die elke dag gewisseld haha. Gewoon lekker eten dus.
Ik zou wel zeggen dat als je hem eenmaal gebruikt het het wel van belang is, meer omdat je waarschijnlijk met de opening constant tegen de chips aankomt, bij mij is alleen die tube met hele zak bugles toch in 1 keer verdwenen dus dat probleem heb ik niet
Dat was ik dat plaatste ik in wjekw volgens mij.
en het was een verschrikkelijk besef, echt. maar ik was alsnog wel geinfluenced want de dag daarna wel patatje speciaal gehad
Volgens mij is dat omdat het in de supermarkt gemiddeld kouder is dan bij iemand thuis, dus thuis moet het dan in de koelkast liggen. Eieren is dat hetzelfde voor dacht ik: supermarkt in het schap maar thuis in de koelkast
Maar aangezien het nu geen hoogzomer is zou ik het in dit geval nog prima vertrouwen haha
Het zit afgesloten in een tube. Daar kan echt niks mee gebeuren, ik denk dat je dit wel 100 jaar buiten de koeling kunt bewaren en dan smaakt het nog hetzelfde
Die tube weet echt niet of hij bij jou thuis is of nog in de ap
Hahah wat raar dit. Dus als je het jat hoeft het nooit in de koelkast #lifehack.
Gewoon lekker opeten, zit toch helemaal luchtdicht verpakt.
Hoe oud was jij toen je skincare ging gebruiken?
0 stemmers
Ik kwam gisteren een filmpje tegen van de nos dat steeds meer jonge kinderen aan de skincare beginnen.
10 of 11 maar dat kwam door (hormonale) acne
een jaar of 15 toen ik dingen als micellairwater en creme ging gebruiken en maar wat deed. pas toen ik 25 was ben ik me goed gaan verdiepen in welke producten ik nodig heb en wat ze doen
Roaccutane op m’n 11e
Skincare klinkt gelijk heel hip, maar ik smeerde gewoon wat crème op m’n gezicht omdat ik een vochtarme huid heb
Haha ja dit
Wat versta je onder skincare? Ik had altijd een heel droge en moeilijke huid en werd vanaf kleins af aan elke dag ingesmeerd, zowel lichaam als gezicht, en had ook mijn eigen crèmes daarvoor. Maar nu heb ik wel veel meer smeerseltjes en serums en dingen dan toen, toen was het gewoon wassen en insmeren, 's ochtends en 's avonds.
Maar dat was gewoon een Nivea crème ofzo, had geen hele routine net zoals die kinderen nu wel hebben
Ja dit altijd eczeem en droge huid gehad, volgens mij gebruik ik de bodylotion en gezichtscrème die ik nu gebruik al sinds m’n 12e ofzo? En daarvoor ook allerlei ander spul al haha