Stel je persoonlijke vraag #48

Clearasil

28 likes

Toen ik naar de 3e van middelbare ging dus 14 gok ik? Ik had ook een youtubekanaal waar ik make-upvideo’s op maakte en reiningsmelk reviewde

4 likes

Ehm wat @Spaarlamp zegt een hele routine wat eerder vooral volwassenen deden en nu ook kinderen.

@Spaarlamp krijg jij ook veel kinderen dan die dit soort producten willen kopen?

2 likes

Ja houuuu op, ben echt helemaal klaar met die kinderen. Regelmatig wel kinderen die geen flauw idee hebben wat ze nou eigenlijk gaan kopen, gewoon iets met zo’n pipetje willen van TikTok en als je dan zegt dat dat product niet goed voor hun huid is dan worden ze gewoon boos. Of ze gaan huilen. :smiling_face_with_tear:

10 likes

Werk jij in een skincarewinkel? Wat bizar zeg… Waar vragen ze dan zoal naar, wat schadelijk zou kunnen zijn?

2 likes

Willen ze zeker zo’n glad kinderhuidje gaan exfolieren ofzo haha wat erg.

2 likes

Retinol! Eigenlijk alles van Drunk Elephant, ziet er heel kinderlijk uit qua kleuren maar van de 30 producten zijn er 5 die goed zijn voor kinderen en dat is dan net niet hetgeen ze op TikTok hebben gezien. Of de rode peeling van de Ordinary. Maarja eigenlijk is Sol de Janeiro ook al niet goed want die crèmes zijn firming en hebben ook retinol, maar die discussie heb ik echt opgegeven.

Er zijn ook vaak ouders die het hele verhaal aanhoren waarom de producten niet goed zijn voor een kind van 10 en die het uiteindelijk toch kopen want “ze wil het echt zooooo graag hebben en dat is toch leuk” en dan staan die kinderen je echt met zo’n kutgrijns aan te kijken.

15 likes

Wow en Drunk Elephant is hartstikke duur ook?

6 likes

Het zal je echt verbazen hoeveel die doelgroep uitgeeft, ook aan dingen die wel goed voor ze zijn. Lipolie van Dior van €43? No problemo. Zonder blikken of blozen betalen ze dat.

2 likes

Ik heb zon zin om die generatie op te zien groeien. Wat een chaos is dat. Hebben ze een vreselijke huid straks en ze kunnen niet lezen top!

19 likes

Hahaha ja wordt echt een groot drama hoor :joy:

3 likes

Ik gaf op die leeftijd ook al m’n geld uit aan McDonalds, Lancôme juicy tubes en Dior mascara.

13 likes

Ik heb gehoord dat de juicytubes terug komen :eyes::eyes::eyes:

9 likes

16 likes

Haha echt zo waar dit! Zorg denk ik pas 5 jaar écht goed voor m’n (gezichts)huid.

4 likes

Toen je 10 was al ja? Ik deed dat eerder rond m’n 16e. Rijke 10 jarige was je dan!

Oh nee 12/13, ik dacht mss overdrijft @Spaarlamp want ik kan leeftijden echt niet meer inschatten.

Op mijn 10e kocht ik Spice Girl kaarten gok ik (of was dat ook later?).

3 likes

Ik op mijn twaalfde: Touche Eclat is echt mijn holy grail!!!

7 likes

Nouja achteraf denk ik dat Touche Eclat alleen voor wallen van twaalfjarigen geschikt was (is???), bedekte geen drol. Heeft er wel vier jaar ofzo heel mooi uitgezien in mijn makeuptasje. :full_moon_with_face:

1 like

Die dupes van Essence zijn nu toch helemaal je van het?

Ik wil een terugkeer van de Bourjois lipglosshanger!
afbeelding

33 likes