Stel je persoonlijke vraag #48

Meestal zou ik dat niet doen, maar ik kan geen nee antwoorden want ik heb het wel eens gedaan. Ik kwam Claire (Lucia, toen nog Trendgloss) tegen in New York, en omdat het toch iets specialer voelt om een Nederlander die je volgt in zo’n grote stad in een ander land tegen te komen ben ik toch op haar afgestapt ook al vond ik het heel ongemakkelijk. Ik zit ook in een van de vlogs daardoor hahaha.

Het bizarre toeval wil dat ik haar 2 jaar later op EXACT dezelfde plek in New York wéér tegenkwam. Toen weer hoi gezegd en ze herkende me nog (vooral omdat het precies daar was I guess) en toen een foto samen gemaakt omdat het zo’n gek toeval was.

15 likes

• Mooi
  • Lelijk
  • Zou ik willen
  • Zou ik misschien willen
  • Zou ik absoluut niet willen

0 stemmers

1 like

dit is echt de vloerversie van een dolfijnen wc-bril

129 likes

alleen het verschil is dat ik de dolfijnen wc bril stiekem wel wil hebben

16 likes

Wat lelijk. Ik dacht ff, oh grappig, past precies bij die bloesemboom buiten. Maar dat staat gewoon binnen op tafel lol.

10 likes

Mijn oom had een wc-bril die doorzichtig was met allemaal punasises erin

6 likes

Vooral heel lelijk dat 'ie op sommige plekken niet helemaal glad lijkt te zijn?

2 likes

Nu je het zegt! :joy: Waarschijnlijk gewoon zo’n DIY resultaat

4 likes

dit is echt zoiets wat ze in extreme home make-over zouden doen

vrouw des huizes zegt één keer kersenbloesem op zich wel mooi te vinden

BAM epoxy kersenbloesem vloer

53 likes

Nee tenzij iemand echt heel extreem onaardig is/zich echt misdraagt. Maar dan denk ik echt aan situaties a la Glennis Grace in de supermarkt.

4 likes

Prachtig, maar niet te doen qua onderhoud

3 likes

Ik dacht dat het een AI foto was, want de stoelpoten lijken ook niet echt te kloppen?

9 likes

Hahah nee ik bedoel dat jij die influencer/vlogger volgt op socials. Dus vlogs kijkt van die persoon enz

3 likes

Is sowieso niet echt inderdaad. Het eilandblad klopt niet, de stoelpoten zijn raar, de theepot, de takken links die zowel buiten als binnen zijn. Heb mezelf intussen geoefend op herkennen van AI, leek me een handige futureskill

4 likes

Iemand die gewoon op straat loopt niet. Maar ik ging laatst wat afrekenen bij de tuinen en ik volg het meisje achter de balie. Dus toen zei ik wel ohh grappig ik kijk je video’s!

Doe jij (weleens) zo:
ge - kus - fe - kus - lici - kus - teerd

• ja
  • nee

0 stemmers

8 likes

Tegen mijn zin in

9 likes

maar je kan toch ook eerst gefeliciteerd zeggen en dan kussen (of andersom)? Ik bedoel ermee echt dat je het zo uitspreid over de kussen haha

1 like

Ja I know, maar ik krijg echt error van het hele idee van begroeten, handen geven, kus geven, omhelzen etc :sob:

6 likes

Sinds de hele coronashit heb ik niemand meer gedriekust en ik mis het niet kan ik je zeggen

13 likes