La vie en rosé is altijd een goed idee!
Naja telt zo’n blauw blik nivea mee? Anders was m’n gezicht heel droog maar of dat nou echt onder skincare valt.
Ja ik zou dit ook wel waarderen. Laatst zag ik ook iemand trots de vlag van Luxemburg in zijn bio hebben staan dat heb ik toen ook maar subtiel gezegd.
Zou ik ook een leuke caption vinden haha. Maar le zou ik wel dom vinden staan, Franse vriendin of niet. DM dat alleen ff ofzo.
is jan kooijman gehackt
- ja
- nee, hij is gewoon aan het pranken
0 stemmers
Stel je ziet een vlogger/influencer die je volgt in het wild, zou je diegene dan aanspreken?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan
0 stemmers
Zou je als je een vlogger/influencer die je volgt in het wild ziet een post plaatsen op dit forum of op social met “hoe aardig” of “hoe onaardig en arrogant” diegene was?
- Ja
- Nee
- Ligt eraan
0 stemmers
Ik denk dat ik hem verkeerd omgevat had, ik dacht dat je bedoeld dat diegene mij aan het filmen en achtervolgen is
Meestal zou ik dat niet doen, maar ik kan geen nee antwoorden want ik heb het wel eens gedaan. Ik kwam Claire (Lucia, toen nog Trendgloss) tegen in New York, en omdat het toch iets specialer voelt om een Nederlander die je volgt in zo’n grote stad in een ander land tegen te komen ben ik toch op haar afgestapt ook al vond ik het heel ongemakkelijk. Ik zit ook in een van de vlogs daardoor hahaha.
Het bizarre toeval wil dat ik haar 2 jaar later op EXACT dezelfde plek in New York wéér tegenkwam. Toen weer hoi gezegd en ze herkende me nog (vooral omdat het precies daar was I guess) en toen een foto samen gemaakt omdat het zo’n gek toeval was.
dit is echt de vloerversie van een dolfijnen wc-bril
alleen het verschil is dat ik de dolfijnen wc bril stiekem wel wil hebben
Wat lelijk. Ik dacht ff, oh grappig, past precies bij die bloesemboom buiten. Maar dat staat gewoon binnen op tafel lol.
Mijn oom had een wc-bril die doorzichtig was met allemaal punasises erin
Vooral heel lelijk dat 'ie op sommige plekken niet helemaal glad lijkt te zijn?
Nu je het zegt! Waarschijnlijk gewoon zo’n DIY resultaat
dit is echt zoiets wat ze in extreme home make-over zouden doen
vrouw des huizes zegt één keer kersenbloesem op zich wel mooi te vinden
BAM epoxy kersenbloesem vloer
Nee tenzij iemand echt heel extreem onaardig is/zich echt misdraagt. Maar dan denk ik echt aan situaties a la Glennis Grace in de supermarkt.
Prachtig, maar niet te doen qua onderhoud
Ik dacht dat het een AI foto was, want de stoelpoten lijken ook niet echt te kloppen?