Stel je persoonlijke vraag #48

Kent iemand de maak de smaak van lays nog echt nostalgie

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Vergeten dat het dit topic was
DankjewelšŸ˜…

3 likes

Kun jij knipogen?

• Ja, heel goed
  • Jawel, maar ik doe het bijna nooit
  • Mwah, het ziet er niet zo goed uit
  • Nee

0 stemmers

Ik heb een collega die fantastisch kan knipogen en dat regelmatig op een supercharmante manier doet en ik vind het echt een bewonderingswaardige vaardigheid (toen ze voor het eerst naar me knipoogde dacht ik echt: ik wil vrienden met je worden)

30 likes

Ik heb mezelf net gefilmd hoe ik een knipoog geef en conclusie: het kan beter.

9 likes

Oooh zo fantastisch is dat als mensen goed kunnen knipogen! Echt een jaloersmakende skill

2 likes

Rihanna kan niet knipogen en dat vind ik altijd grappig om te zien

2 likes

Hahaha mijn zusje vraagt nu aan ons 13 jarige zusje wat haar favoriete geur is van sol de janeiro en we hebben haar voor kerst nog allemaal tiktok skincare gegeven :joy::joy:

3 likes

Ik kan het alleen als ik in een bepaalde vibe Ben en dan gaat het dus automatisch/onbewust. Geen idee hoe het eruitziet want ik heb mezelf nog nooit gefilmd in zo’n situatie :sweat_smile: als ik het gewoon droog doe ziet het er iig niet uit

3 likes

Met hoeveel geld groeit jouw spaarrekening of aandelen of andere investeringen ongeveer per jaar? Anoniem. Overwaarde voor een huis telt niet. Neem een gemiddelde en laat bv een schenking of erfenis achterwege.

• Niet
  • 0-2000
  • 2000-5000
  • 5000-10000
  • 10000-15000
  • 15000-20000
  • 20000-25000
  • 25000-30000
  • Meer dan 30k

0 stemmers

Ik betrap mezelf er vaak op dat ik per ongeluk knipoog naar mensen en dan word ik achteraf altijd helemaal ongemakkelijk

5 likes

Je bent een weekendje weg geweest naar Parijs met vriendinnen en post daarover iets op social media met de caption: ā€˜Le vie en rose’ (even een ander Franse zin gebruikt als voorbeeld). Een andere vriendin (die je altijd al verbeterd) stuurt je een bericht: ā€˜is het niet la vie en rose’? Met deze smiley: :blush:

Ik vind dit:

• Bloedirritant
  • Aardig
  • Maakt me niets uit
  • Reageer ik op
  • Reageer ik niet op

0 stemmers

En dan moet je eigenlijk zeggen jeej wat goed dat je het zegt ik verander het meteen
:expressionless:

4 likes

Ik vind dit wat anders dan spelfouten verbeteren in WhatsApp ofzo, dit staat gewoon dom

68 likes

Ja gebruik dan geen Frans als je het niet kan

63 likes

Haha nou ik zou liever zo’n bericht krijgen dan dat ik een foute Franse zin bij mijn foto’s heb staan.

49 likes

Ik vind vooral de manier waarop irritant
ā€˜Moet het niet zijn…’ en dan zo’n smiley
Alsof diegene ook twijfelt maar je gewoon wil verbeteren

ā€˜Yo het wordt anders gespeld’ zou ik beter waarderen

17 likes

Eens! Maar had de caption overlegd met mijn Franse vriendin die ook bijdrager is aan de post (dat het op beide profielen wordt gepost) en zij zei er niets van, denk dat we het allebei niet hebben gezienšŸ˜….

1 like

Dit is toch ook niet juist.
Als ik het foutief op socials zet, vind ik het wel fijn wanneer iemand dat even zegt.

Edit las rosƩ hahaha

2 likes

La vie en rosƩ is altijd een goed idee! :wine_glass:

23 likes

Naja telt zo’n blauw blik nivea mee? Anders was m’n gezicht heel droog maar of dat nou echt onder skincare valt.

1 like