Stel je persoonlijke vraag #48

Oh echt noooit meer! Met lichaamstaal kan je dat die andere ook al wel afleren haha

3 zoenen op de wang:

• Zo leuk, houd de Nederlandse traditie in stand
  • Eh het maakt mij allemaal geen flikker uit
  • Ik wil 2 kussen aan elke zijde van de wang
  • Ik wil een stevige handschud
  • Ik wil gewoon nog iets anders

0 stemmers

2 likes

Ik wil met de meeste mensen gewoon helemaal geen fysiek contact.

69 likes

Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand dat niet wil maar de eerste keer tijdens corona dat ik mijn vrienden weer begroette met een kus en knuffel moest ik bijna huilen :joy::sweat_smile:

9 likes

Nee maar wel gefee - kus - li - kus - ci - kus - teerd en dan voel ik me net zo in de val gelokt

2 likes

Wow jij hebt gevoel, echt leuk om te weten. Nu weer verder naar het afslachten en trollen van polls. Huilie

3 likes

Sinds corona geef ik vrienden, familie etc een knuffel en dat vind ik eigenlijk veel fijner dan 3 zoenen geven.

9 likes

Jaaaa dat gezoen, hou op. Beter een knuffel

12 likes

Goede vrienden geef ik graag een kus op de wang (en sommige op de mond), drie zoenen op verjaardagen enzo hoeft van mij niet perse maar ik vind het ook niet vervelend

2 likes

BLIJF VAN ME AF

6 likes

hahahaha ik ben bergamot niet maar ik heb echt zo extreem geen idee wat je bedoelt

3 likes

Hoeft ook niet, je hoeft niet alles te weten in deze wereld, vuile bitch. Heb elkaar lief :innocent:

Zou jij ooit een dier zelf kunnen slachten?

• Ja
  • Nee
  • Alleen in extreme omstandigheden
  • Eeeew ga liever dood

0 stemmers

1 like

je hebt geluk dat die poll op tijd was aangepast jumpsuit :eye:

Ben benieuwd was bergamot vandaag in het bos geschoten heeft voor het diner, lijkt me veel kakkerige neef wel. Alleen dat is echtttt een kakker haha

Wat gebeurt hier allemaal

27 likes

Zou jij het leuk vinden als je vriend een jachtgeweer/vergunning uiteraard ook heeft. En dan je huis vol hangt met trofees van echte hertennogwat hoorns etc.?

• Ja moet je trots op zijn
  • Eh nee
  • Weet het niet

0 stemmers

Zijn vriendin, die echt zeker 15 jaar ouder is heb ik een goede band mee. Maar ik vind dit zo confronterend in hun huis.

1 like

Mensen die niet op “niet” hebben gestemd, teach us :joy:

3 likes

17 likes

Begin maar met een slak doorsnijden, you will get there. Maar is toch alleen maar grappen en grollen.

Dat niet maar heb wel eens een levende kreeft gekookt. En ik vis ook in griekenland. Vind ik er ook wel onder vallen.
Maar ik eet vlees vind het hypocryt om dan te zeggen “Nee ik zou nooit zoiets kunnen doen omdat ik het zielig vind” als het kant en klaar in de winkel ligt is het ineens niet meer zielig?

14 likes

Ik sterf als eerste als ik nu vermist raak in de wildernis :smiling_face_with_tear:

2 likes