Ik dacht dat het een AI foto was, want de stoelpoten lijken ook niet echt te kloppen?
Hahah nee ik bedoel dat jij die influencer/vlogger volgt op socials. Dus vlogs kijkt van die persoon enz
Is sowieso niet echt inderdaad. Het eilandblad klopt niet, de stoelpoten zijn raar, de theepot, de takken links die zowel buiten als binnen zijn. Heb mezelf intussen geoefend op herkennen van AI, leek me een handige futureskill
Iemand die gewoon op straat loopt niet. Maar ik ging laatst wat afrekenen bij de tuinen en ik volg het meisje achter de balie. Dus toen zei ik wel ohh grappig ik kijk je video’s!
Doe jij (weleens) zo:
ge - kus - fe - kus - lici - kus - teerd
- ja
- nee
0 stemmers
Tegen mijn zin in
maar je kan toch ook eerst gefeliciteerd zeggen en dan kussen (of andersom)? Ik bedoel ermee echt dat je het zo uitspreid over de kussen haha
Ja I know, maar ik krijg echt error van het hele idee van begroeten, handen geven, kus geven, omhelzen etc
Sinds de hele coronashit heb ik niemand meer gedriekust en ik mis het niet kan ik je zeggen
Oh echt noooit meer! Met lichaamstaal kan je dat die andere ook al wel afleren haha
3 zoenen op de wang:
- Zo leuk, houd de Nederlandse traditie in stand
- Eh het maakt mij allemaal geen flikker uit
- Ik wil 2 kussen aan elke zijde van de wang
- Ik wil een stevige handschud
- Ik wil gewoon nog iets anders
0 stemmers
Ik wil met de meeste mensen gewoon helemaal geen fysiek contact.
Ik heb er geen enkel probleem mee als iemand dat niet wil maar de eerste keer tijdens corona dat ik mijn vrienden weer begroette met een kus en knuffel moest ik bijna huilen
Nee maar wel gefee - kus - li - kus - ci - kus - teerd en dan voel ik me net zo in de val gelokt
Wow jij hebt gevoel, echt leuk om te weten. Nu weer verder naar het afslachten en trollen van polls. Huilie
Sinds corona geef ik vrienden, familie etc een knuffel en dat vind ik eigenlijk veel fijner dan 3 zoenen geven.
Jaaaa dat gezoen, hou op. Beter een knuffel
Goede vrienden geef ik graag een kus op de wang (en sommige op de mond), drie zoenen op verjaardagen enzo hoeft van mij niet perse maar ik vind het ook niet vervelend
BLIJF VAN ME AF
hahahaha ik ben bergamot niet maar ik heb echt zo extreem geen idee wat je bedoelt
Hoeft ook niet, je hoeft niet alles te weten in deze wereld, vuile bitch. Heb elkaar lief
Zou jij ooit een dier zelf kunnen slachten?
- Ja
- Nee
- Alleen in extreme omstandigheden
- Eeeew ga liever dood
0 stemmers