en @Jumpsuit oh gadverdamme ja dan is het kut natuurlijk. ik blijf zo ver mogelijk bij zulke mensen uit de buurt dus geen idee wat zij hebben hangen
Altijd die landhuizen van vroeger hanger er vol mee, maar dat vind ik nog meevallen. Wat ik echt verschrikkelijk vind zijn van die ijsberen etc op de grond, met kop er nog aan als kleedje
ben jij tegen jacht maar eet je wel (eens) vlees?
- ja, ik ben in principe tegen jacht maar eet wel vlees
- nee, ik ben niet tegen (bepaalde vormen van) jacht en eet vlees
- nvt - ik ben vegetariër/veganist
0 stemmers
Ik denk dat ik jacht op bepaalde dieren waar er heel veel van zijn en die anders overlast (kunnen) veroorzaken misschien wel beter vind dan dieren die geboren worden voor de slacht. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, heb er een dubbel gevoel bij.
Bepaalde dieren die geen natuurlijke vijanden hebben in nederland kunnen uiteindelijk ook het ecosysteem aanpassen en verpesten. Dus op die manier kan jacht goed zijn, maar jagen op dieren zoals leeuwen etc voor de lol of neushoorns voor de hoorn etc ben ik zwaar op tegen
Ja same.
Ik herinner me nog dat meisje uit belgie die met het wk in het publiek zat, ineens een model werd, maar daarna werd gecanceld omdat ze heel trots naast haar zelf doodgeschoten antilope* zat. Echt what the hell.
Ik ben niet tegen jagen, maar eet zelf geen vlees.
Ligt eraan wat je ziet als jacht. Ik vind jacht zoals een deel van Nederlands adel en bovenklasse dat doet echt een raar en onnodig iets dat veel verder gaat dan simpel het doodschieten van dieren en (zonder te ontkennen dat vleeseten ook onnodig is) niet te vergelijken met vlees eten.
ik eet vegetarisch en ben niet tegen jacht als het bijvoorbeeld gaat om inheemse volkeren die met respect voor de natuur op wilde dieren jagen, dat is juist hoe mensen zouden moeten leven eigenlijk. maar rijke witte mannen die plezier halen uit dieren vermoorden vind ik echt eng.
maar ik ken ook mensen uit noorwegen en die eten plantaardig, behalve vlees van dieren waar ze zelf op jagen. maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden haha
Maar is zij dan jager als beroep (als onderdeel van een natuurbeheerteam ofzo) of doet ze het als hobby?
Geef je wel eens wat gratis weg via een weggeefhoek etc?
- Ja, dat heb ik vaker gedaan
- Ja, dat heb ik een keer gedaan
- Nee, daar denk ik nooit zo snel aan
- Nee, niet gedaan
0 stemmers
Een vriendin van mij doet dit en dat is wel hobbymatig, zij kan er in ieder geval niet haar brood mee verdienen. Maar ik herken haar passie echt in wat @crazyplantlady vertelt.
Ja dit vroeg ik me dus inderdaad af haha!
Niet tegen jou, maar je gaat mij niet vertellen dat iemand het als hobby heeft, maar het voor natuurbeheer doet. Die buy ik niet hoor
Nou inderdaad. Is er een salaris? Oh, niet! Dan trek ik de conclusie dat er sprake is van een hobby. Een liefhebberijtje.
Welcome to the internet
Dat maakt ze zichzelf ongetwijfeld ook wijs. Maar ja follow the money he. Ohhh wacht.
Ik denk dat het heel goed kan dat het naast elkaar bestaat. En je vindt het gewoon leuk en je vindt het fijn iets voor de natuur te doen. Even daar gelaten of het ook echt goed is voor de natuur. Maar ik geloof niet dat iemand die het vreselijk vindt om dieren dood te maken dit ooit in Nederland als hobby zou kiezen.
Denk je dat mensen hun huis airbnbâen om zo lekker leuk in contact te komen met mensen uit allerlei culturen?
- Ja!
- Bitch please, nee natuurlijk niet
- Twijfel
0 stemmers
Er zijn dus mensen in mijn omgeving die dit beweren LOL ik denk lieffie jij ruikt geld
Iedereen doet het om geld, kan me niets anders voorstellen.
En ik vind ook dat ze het gewoon moeten âownenâ. Prima dat je het doet, ga niet schijnheilig beweren dat het niet zo is, boeiend wat maakt het uit