Ik heb (had) op niet gestemd omdat ik dacht alleen groei op spaarrekening door aandelen of investeringen
Maar zelf sparen op m’n spaarrekening doe ik wel.
Love Bobby Lee. Maar ik ken het alleen van snippets die ik op social media tegenkom.
heb jij een paar leren bruine veterlaarsjes? zie voorbeeld
- ja
- nee
0 stemmers
zo ja, waarom?
- weet ik eigenlijk ook niet
0 stemmers
Maar sommige jeroenen hebben beide varianten
Rob Geus schoen!
herten verliezen hun gewei dus dat zou me niet boeien. maar jagen als hobby vind ik echt een red flag. hoezo vind je dieren doodmaken leuk wtf
Die geweien die opgehangen worden door jagers, zitten nog vast aan de schedel toch
Meestal is het met kop en al
Omfg dit zijn misschien wel de lelijkste mannenschoenen ooit.
Haha weet zeker dat elk hertengewei die aan de muur hangt mensen niet toevallig ergens hebben gevonden omdat dat gewei toevallig voor hun neus lag. Wel fascinerend, zag het een keer op een filmpje, ze schudden dat hele gewei ineens van zich af wtf!
en @Jumpsuit oh gadverdamme ja dan is het kut natuurlijk. ik blijf zo ver mogelijk bij zulke mensen uit de buurt dus geen idee wat zij hebben hangen
Altijd die landhuizen van vroeger hanger er vol mee, maar dat vind ik nog meevallen. Wat ik echt verschrikkelijk vind zijn van die ijsberen etc op de grond, met kop er nog aan als kleedje
ben jij tegen jacht maar eet je wel (eens) vlees?
- ja, ik ben in principe tegen jacht maar eet wel vlees
- nee, ik ben niet tegen (bepaalde vormen van) jacht en eet vlees
- nvt - ik ben vegetariër/veganist
0 stemmers
Ik denk dat ik jacht op bepaalde dieren waar er heel veel van zijn en die anders overlast (kunnen) veroorzaken misschien wel beter vind dan dieren die geboren worden voor de slacht. Ik weet het eigenlijk niet zo goed, heb er een dubbel gevoel bij.
Bepaalde dieren die geen natuurlijke vijanden hebben in nederland kunnen uiteindelijk ook het ecosysteem aanpassen en verpesten. Dus op die manier kan jacht goed zijn, maar jagen op dieren zoals leeuwen etc voor de lol of neushoorns voor de hoorn etc ben ik zwaar op tegen
Ja same.
Ik herinner me nog dat meisje uit belgie die met het wk in het publiek zat, ineens een model werd, maar daarna werd gecanceld omdat ze heel trots naast haar zelf doodgeschoten antilope* zat. Echt what the hell.
Ik ben niet tegen jagen, maar eet zelf geen vlees.
Ligt eraan wat je ziet als jacht. Ik vind jacht zoals een deel van Nederlands adel en bovenklasse dat doet echt een raar en onnodig iets dat veel verder gaat dan simpel het doodschieten van dieren en (zonder te ontkennen dat vleeseten ook onnodig is) niet te vergelijken met vlees eten.
ik eet vegetarisch en ben niet tegen jacht als het bijvoorbeeld gaat om inheemse volkeren die met respect voor de natuur op wilde dieren jagen, dat is juist hoe mensen zouden moeten leven eigenlijk. maar rijke witte mannen die plezier halen uit dieren vermoorden vind ik echt eng.
maar ik ken ook mensen uit noorwegen en die eten plantaardig, behalve vlees van dieren waar ze zelf op jagen. maar ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet vinden haha