Stel je persoonlijke vraag #48

Dus het is eigenlijk vrijwilligerswerk!

5 likes

Eerst zou ik zeggen ‘nee’, maar nadat ik de film heb gezien zou ik zeggen ‘ja’. Echt bizar verhaal wel, en goede film!

2 likes

Ik dacht even dat dit een reactie was op de poll van @Eddie :grimacing:

66 likes

Hahahaha ja ik ook ik had het pas door bij deze post

2 likes

Waarschijnlijk uit overlevingsdrang uiteindelijk wel? Maar het lijkt mij zo verschrikkelijk en ik zou enorm moeten kokhalzen dus de vraag is dan of ik iets zou binnenhouden.

Net zoals dat verhaal over die man die zijn eigen arm eraf had gesneden toen hij vast zat. Is overleving en je denkt anders
Dit was 127 hours btw

4 likes

Ik eet voor mijn gevoel elk jaar steeds minder dierlijke producten, dus misschien dat ik ergens in de nabije toekomst toch wel bewust/onbewust, vega/vegan zal worden. Ik ben alleen wel gek op kaas en kan me niet voorstellen dit nooit meer te eten, maar dat zei ik vroeger ook over kip… dussszzz.

2 likes

Ik vond dat echt indrukwekkend, hoe gedreven iemand kan zijn om te overleven. Ja zo alleen doodgaan in een fuckin grot wil je ook niet. Wat moet hij een pijn hebben gehad zeg.

Als je je moet voorstellen dat je vast zit in een grot, je enige redding is je eigen arm amputeren. Zou jij dat kunnen denk je?

• Nee joh ik zou langzaam doodgaan
  • Ja sowieso
  • Ik denk dat ik uit pure wanhoop ik het zou kunnen

0 stemmers

4 likes

Ik zou het in elk geval proberen

3 likes

Lol een halfdoormidden arm en dood. “Naja ze heeft het iig geprobeerd.”

Ik zou denk ik mij kennende ineens als een gek gaan snijden, erachter komen dat het extreem pijn doet en toch maar doorgaan want het is toch al zo ver.

3 likes

Nou ja langzaam doodgaan lijkt me ook niks. Hoewel ik nooit in zo’n grot zou belanden want ik ga al dood bij de gedachte :wink:

3 likes

Ik wil uberhaubt niet vrijwillig een grot in.

12 likes

Ik denk dat je in overlevingsmodus meer kunt dan je denkt. Maar als ik er nu over nadenk denk ik vooral dat ik te sloom met zo’n roestig zaagje zit te zagen en alsnog doodbloed als ik bij mijn slagader ben aangekomen.

2 likes

Vind jij lasagne:

• Een snel, makkelijk gerecht
  • Veel werk

0 stemmers

3 likes

Ik zou het denk ik fysiek niet kunnen. Lijkt me echt moeilijk, hoe kom je door het bot heen?

Het was niet in een grot trouwens

Een combinatie, haha. Ik vind het een makkelijk gerecht om te maken, maar onderschat wel elke keer hoe lang het duurt met alles snijden etc en dan nog de oven in.

6 likes

Ik koos voor snel en makkelijk omdat ik sltijd kant en klaar koop. Zelf maken zou ik nooit doen haha

10 likes

Ik denk altijd “ah lekker simpel hoeft alleen in de oven” maar dat stapelen duurt zooooo lang

3 likes

Ja same, het is niet ingewikkeld maar elke keer denk ik pfffff waarom begín ik hier aan!? (Omdat het lekker is)

Maar hoor soms mensen zeggen ja zo makkelijk je schuift t zo de oven in. Ehh? Kant-en-klare ja. Maar verse niet.

1 like

Misschien een met alleen vlees, dan ben je denk ik stuk minder lang bezig. Ik maak hem alleen met heel veel groente, dus ja dat snijden en eerst in de pan voorbakken duurt stuk langer.

3 likes