Ze zullen er vast zijn. Ik ken ze niet.
Is het niet zo als je zegt dat je vega bent je vegan eet? Dus niet vegetarisch.
Dan ben je een vegan toch? En niet vega?
Ik bedoel meer als mensen zeggen in Nederland ik ben vega, dat ze dan vegan eten. Maarja ik weet het ook allemaal niet heb 1 vegan vriendin en wat vegetariers in mn omgeving. En die vriendin zegt dus altijd dat ze vega is.
Eet jij veganistisch?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Oh de mensen die ik ken noemen zichzelf vegan als ze veganistisch zijn. En vega als ze vegetarisch zijn. Dat was ook wat ik net bedoelde haha.
Ja ik zal mn vriendin corrigeren haha
Zou je wel in de toekomst vegan willen eten/zijn?
- Ja
- Nee geen behoefte aan
- Misschien/twijfel
0 stemmers
Nou ja, willen is niet helemaal het goede woord. Het is wat mij betreft meer moeten, voor het milieu. Want op dezelfde manier blijven eten zoals we nu met z’n allen doen gaat denk ik op redelijk korte termijn niet meer kunnen.
Kleiduiven schieten is dan misschien wel wat, maar dan op die schijfjes ipv echte
Zo we zijn op dit forum vandaag echt goed in dingen erbij verzinnen die niet zijn gezegd hè :’) nouja moving on
Dus het is eigenlijk vrijwilligerswerk!
Eerst zou ik zeggen ‘nee’, maar nadat ik de film heb gezien zou ik zeggen ‘ja’. Echt bizar verhaal wel, en goede film!
Hahahaha ja ik ook ik had het pas door bij deze post
Waarschijnlijk uit overlevingsdrang uiteindelijk wel? Maar het lijkt mij zo verschrikkelijk en ik zou enorm moeten kokhalzen dus de vraag is dan of ik iets zou binnenhouden.
Net zoals dat verhaal over die man die zijn eigen arm eraf had gesneden toen hij vast zat. Is overleving en je denkt anders
Dit was 127 hours btw
Ik eet voor mijn gevoel elk jaar steeds minder dierlijke producten, dus misschien dat ik ergens in de nabije toekomst toch wel bewust/onbewust, vega/vegan zal worden. Ik ben alleen wel gek op kaas en kan me niet voorstellen dit nooit meer te eten, maar dat zei ik vroeger ook over kip… dussszzz.
Ik vond dat echt indrukwekkend, hoe gedreven iemand kan zijn om te overleven. Ja zo alleen doodgaan in een fuckin grot wil je ook niet. Wat moet hij een pijn hebben gehad zeg.
Als je je moet voorstellen dat je vast zit in een grot, je enige redding is je eigen arm amputeren. Zou jij dat kunnen denk je?
- Nee joh ik zou langzaam doodgaan
- Ja sowieso
- Ik denk dat ik uit pure wanhoop ik het zou kunnen
0 stemmers
Ik zou het in elk geval proberen
Lol een halfdoormidden arm en dood. “Naja ze heeft het iig geprobeerd.”
Ik zou denk ik mij kennende ineens als een gek gaan snijden, erachter komen dat het extreem pijn doet en toch maar doorgaan want het is toch al zo ver.
Nou ja langzaam doodgaan lijkt me ook niks. Hoewel ik nooit in zo’n grot zou belanden want ik ga al dood bij de gedachte