Eigenlijk alleen als we onderweg zijn. Dan kan ik in de gaten houden hoe laat hij thuis is (dus handig met eten koken, tafel dekken oid).
Dus niet continue delen - dan doen we via whatsapp “live locatie delen”
Ik lees dit zo vaak maar zet je dan echt precies het eten op tafel als hij thuiskomt?
En snap sowieso niet waarom een appje sturen te veel moeite is
Nou hij rijdt regelmatig 100km+ enkele reis naar huis zegmaar. En dan door alle drukke files heen haha. Ik wil liever niet dat hij dan appt onderweg. Dus is dan een appje van: ik ga rijden, en dan locatie delen het handigste.
En dan zorg ik (nouja andersom gaat dit net zo goed op haha, dus ik kan ook hij zijn), dat het eten ongeveer klaar is als hij thuis is.
Ja🥲
Maar dan kan je toch zijn aankomst niet zien? Ik bedoel als ik zie dat mijn vriend in Amsterdam rijd, dan kan ik toch alsnog niet inschatten of hij file heeft of niet?
Ik zal het wel niet begrijpen haha
Kan het wel inschatten, ik weet wel als hij hier op de provinciale weg gekomen is het nog ongeveer 15-20min is zegmaar
Opgeruimd 9, schoon 7.
Ik moet echt m’n ramen zemen, en heb ook een punt aftrek voor m’n katten gedaan.
Vind je logees hebben leuk?
- Ja gezellig
- Neutraal
- Nee liever niet
0 stemmers
Ligt eraan wie
Ik vind mensen die snel praten niet per se slimmer maar mensen die sloom praten wel dommer overkomen.
Maar ik kan sowieso niet tegen slome mensen. Langzaam praten, lopen, autorijden het is allemaal een ergernis ![]()
Ik koppel intelligentie veel meer aan hoe gericht iemand praat. Als iemand in een hoog tempo allemaal rake dingen zegt kan ik dat intelligent vinden. Maar als iemand iets heel raaks zegt en dat juist heel rustig doet vind ik dat waarschijnlijk even intelligent aanvoelen.
Ik vind het vervelender als mensen gaan zwalken met hun woorden, sommige mensen gaan dan all over the place ratelen en andere gaan heel sloom praten om naar woorden te zoeken. Dan vind ik het al wel snel minder geloofwaardig overkomen.
Nouja schoonouders of zijn kleine neefje zijn wel een keer blijven slapen. Allemaal ok maar daar ben ik niet net zo enthousiast over als wanneer mijn beste vriendin blijft slapen!
Oke, deze zin klinkt heftig, maar ik meen het.
Lijkt Sofia Vergara (Modern Family) hier op Tygo Gernandt?
- Nee
- Wow ik zie het ook denk ik
- Ja dat vind ik ook
0 stemmers
Die neus
Ja maar ook omdat dit de enige gezichtsuitdrukking van Tygo Gernandt is en het daardoor meteen lijkt. Maar ook wel de mond.
Ik zie er ook Catherine Zeta Jones in.
Het is de deuk tussen de lip en neus , de smalle bovenlip en de blik die haar op tycho doen lijken.
hahahahahahqhqhhahahahahahahahahahah omgg
TV kantine vibes
