Stel je persoonlijke vraag #48

Ik wil uberhaubt niet vrijwillig een grot in.

12 likes

Ik denk dat je in overlevingsmodus meer kunt dan je denkt. Maar als ik er nu over nadenk denk ik vooral dat ik te sloom met zo’n roestig zaagje zit te zagen en alsnog doodbloed als ik bij mijn slagader ben aangekomen.

2 likes

Vind jij lasagne:

• Een snel, makkelijk gerecht
  • Veel werk

0 stemmers

3 likes

Ik zou het denk ik fysiek niet kunnen. Lijkt me echt moeilijk, hoe kom je door het bot heen?

Het was niet in een grot trouwens

Een combinatie, haha. Ik vind het een makkelijk gerecht om te maken, maar onderschat wel elke keer hoe lang het duurt met alles snijden etc en dan nog de oven in.

6 likes

Ik koos voor snel en makkelijk omdat ik sltijd kant en klaar koop. Zelf maken zou ik nooit doen haha

10 likes

Ik denk altijd “ah lekker simpel hoeft alleen in de oven” maar dat stapelen duurt zooooo lang

3 likes

Ja same, het is niet ingewikkeld maar elke keer denk ik pfffff waarom begín ik hier aan!? (Omdat het lekker is)

Maar hoor soms mensen zeggen ja zo makkelijk je schuift t zo de oven in. Ehh? Kant-en-klare ja. Maar verse niet.

1 like

Misschien een met alleen vlees, dan ben je denk ik stuk minder lang bezig. Ik maak hem alleen met heel veel groente, dus ja dat snijden en eerst in de pan voorbakken duurt stuk langer.

3 likes

Als ik roerbakgroente heb helemaal snel en als ik het van te voren maak is het ook even snel. Want dan hoeft het alleen in de oven

Maar als ik het nu ga maken is het pas over een uur ofzo klaar

1 like

Ik maak eens in de zoveel tijd een lading bolognese voor in de vriezer. Dus dan is het een kwestie van bakje ontdooien, bechamel maken en lasagne bouwen. Dan is het ineens snel en makkelijk.

4 likes

Bolognesesaus maken kost al zeker een uur, hoezo snel :joy:

10 likes

Folietje eraf , in de oven mikken , oven aan, tututu heet, klaar.

13 likes

Absoluut en wel de normale. Neem geen pittig gehakt, want die is echt niet te eten.

1 like

Ik zou ook eerder mijn levende vrienden opeten dan mijn eigen arm.

Ja sorry hoor, maar hou gewoon het meest van mezelf.

19 likes

Nee in een rots? Weet het niet exact meer. Ja een bot is hol van binnen he, poreus, dat scheelt. Dus als het eerste gedeelte van het bot gebroken is alleen nog de andere kant doorzagen, wat misschien dan nog makkelijker gaat. En adrenaline heeft waarschijnlijk ook heel veel geholpen in die situatie.

Ik moet zo hard lachen om “ik ben ook wel een slechte eter” zo van, oh vanavond gaan we onze vrienden opeten “ah nee, vind ik niet zo lekker, ben een slechte eter.” Wtf hahaha

34 likes

Ik stel me mijn dode vrienden na een crash eten echt voor als die liggen daar al dagen te rotten terwijl ik overweeg of ik wanhopig genoeg ben en daar dan walgend een stukje vlees uit snijden. Denk dat die arm makkelijker gaat

3 likes

Ik heb minder sensatie in een arm dus hoppa, zagen maar. Waarschijnlijk voel ik pas iets als het driekwart eraf is🤷🏻‍♀️

Zul je zien dat dat niet die arm is die vastzit.

16 likes