Stel je persoonlijke vraag #48

Liefst boven de grond ‘begraven’

2 likes

Kan dat echt?

Wat het goedkoopste is en/of wat m’n nabestaanden liever willen, mij interesseert het niet

9 likes

Zo denk ik ook. Ik ben toch al dood, wat ga ik er over zeggen

Mijn keus ligt hiervoor bij mijn nabestaande. Ik denk dat mijn partner het fijn vind om een plek te hbben om naartoe te gaan, maar als het aan mij ligt doneer ik mijn lichaam aan de wetenschap.

2 likes

Sinds ik hierover gelezen heb, zou ik dit wel willen: Loop Living Cocoon - ’s Werelds eerste Levende doodskist

6 likes

Jaaa ik ook en er is dus ook een urn waar je dan weer een boom/plant uit kan laten groeien. Deze producten gaan we in de toekomst wel meer zien verwacht ik!

5 likes

Dat ding stinkt echt :joy:

1 like

Ruik ik dan toch niet meer :tipping_hand_woman:t2:

5 likes

Nee, daar heb je gelijk in :joy:

1 like

Gecremeerd omdat ze me dan bij het graf (klein speciaal graf voor urnen) van mn vader kunnen pleuren.

Maar als mn nabestaande tegen die tijd anders bepalen ook helemaal priem joejoe

3 likes

Kan je die bladen niet invriezen?

Als je het tussendoor bakt is het geen probleem. Of wil je de lasagne rauw invriezen?

2 likes

Ben jij een kiki of bouba?

• Kiki
  • Bouba

0 stemmers

Bij welke ouder uit The Parent Trap zou je liever willen wonen?

• Elizabeth
  • Nick

0 stemmers

6 likes

Heb jij wel eens iets besteld via Temu?

• Ja
  • Nee, wil ik nog wel
  • Nee, wil ik ook niet
  • Geen idee wat Temu is

0 stemmers

Ik zie echt bizarre shoplogs voorbij komen op TikTok elke keer.

3 likes

Wel jammer dat alle eerste zoekresultaten altijd van Temu zijn want ik zie best wel dingen dat ik denk oh handig, maar ik wil daar echt niks kopen

27 likes

Ja ik kwam er inderdaad ook terecht omdat ik een bento box zocht. En toen kwam ik daarna in een Temu algoritme op TikTok.

Je kan Temu blokkeren!

15 likes

Wel alleen als je persoonlijke advertenties aan hebt staan helaas

Oh top, dankje!

1 like