Ik heb een intelligente collega die tergend langzaam praat. En er werken doelgroepers die dan weer echt kunnen ratelen maar niks zinnigs zeggen. Dus ik link er geen mate van intelligentie aan.
Wel vind ik dat langzame echt niet te fucking doen
Ik heb een intelligente collega die tergend langzaam praat. En er werken doelgroepers die dan weer echt kunnen ratelen maar niks zinnigs zeggen. Dus ik link er geen mate van intelligentie aan.
Wel vind ik dat langzame echt niet te fucking doen
voelt het
0 stemmers
Met Aziatische familie is het altijd een verrassing wie er onaangekondigd na een 13 urige vlucht met 3 koffers op je stoep kan staan.
Ik vind 2022 zo’n raar jaar? Alsof het nooit gebeurd is ofzo haha. Ik moet ook iedere keer hard nadenken wat voor jaar dat was en dat terwijl er toch best veel gebeurd was, ook voor mij persoonlijk echt weird
2022 en 2023 zijn voor mij gewoon een blend van 1 lang kutjaar gevoelsmatig.
15 maart 2020
Zo lief! De dag waarop ik 30 werd! ![]()
Ohhhh dus het komt allemaal door jou, dirty thirty
Ik zit over mijn lijk te kijken en vraag me iets af maar weet niet zo goed hoe ik deze poll kan maken met de goede woorden maar ik probeer het toch ![]()
Als jij zou weten dat je binnen 2 jaar komt te overlijden, zou je dan (nog) (denk je):
0 stemmers
En wat luchtiger…
Heb jij een tv op je slaapkamer?
0 stemmers
Als je 2 kleuren mocht kiezen voor je hele huis, welke zou je dan kiezen?
0 stemmers
Ik zou juist nooit een huisdier aanschaffen dan, want je laat die dan achter
Snap ik. Een oud katje uit het asiel zou het voor mij dan eerder zijn denk ik. Samen nog genieten ofzo?
Ik mis beige ![]()
Het liefst ook wit, mja heeel lichtblauw kan ook wel voor de rustigere ruimtes!!! En ik zou sowieso dolgraag massief houten meubels willen, donkerbruin, en een donkerbruine vloer
lijkt me echt leuk om een mooi huis te hebben
Dan kies je bruin en wit ![]()
Ik vind zulke vragen altijd confronterend want ik heb maar één kamer.
(maar ben er prima content mee hoor, haha.)
Nee, bij bruin denk ik aan donkere tinten
matcht niet bij mijn clean aesthetics.
Jammer dat je dit niet in 2005 hebt gevraagd toen ik een heel mentaal moodboard had van ruimtes in deze kleuren:

(Mijn CU2-pagina kwam echttt in de buurt van deze kamer)
Shit ik heb zelf roze en groen gestemd maar had wel iets anders dan dit in mijn hoofd ![]()
Dit is echt deze mascara in een kamer

Ja ik bleef die mascara ook kopen, ook al werkte het echt totaal niet. Prikte ook in mijn ogen, 2/10
Gelukkig ontdekte ik niet zo lang erna deze:

Beste mascara ooit en de look was in combinatie met roze lipgloss alsnog passend bij mijn favoriete kleuraesthetic